Extreem weer? Was gister extremer gewoon maar naar slb dan maar ...
esje01
Geplaatst: 07-12-12 07:40
Sind een paar minuten sneeuwt het hier (omgeving helmond/eindhoven), enhet waai echt stevig
sandra694
Geplaatst: 07-12-12 07:41
Hier waait het al flink (Overberg nabij veenendaal) en de sneeuw begint nu ook steeds beter door te zetten, de wegen hier zijn al behoorlijk wit. dus ben benieuwd hoeveel er gaat vallen uiteindelijk haha
Ter hoogte van Melsele is het beginnen sneeuwen om 5h40. Deze sneeuw bleef niet liggen. Om 6h00 zat ik op de Antwerpse ring, nog steeds hevige sneeuwval die niet bleef liggen. Sneller rijden dan 30 per uur zat er hier niet in, de sneeuw was te dik en vloog tegen de voorkant van de wagens dus we zagen niet verder dan een meter voor ogen... LEVENSGEVAARLIJK!
Op de A12 ter hoogte van Aartselaar bleef de sneeuw al flink liggen en in Boom gekomen lag er al een centimeter of 4 sneeuw, het gaat hier dus snel...
Nu zit ik alweer een kwartier in Boom (BE) en hier valt... Niks meer
Hier heel veel sneeuwval... Sneeuw is ook echt plaksneeuw met grote vlokken
Marcella
Geplaatst: 07-12-12 08:02
Sneeuw val hier in rap tempo naar beneden en ik ga eens proberen om naar mijn werk te gaan. Ga nu zeer waarschijnlijk niet naar mijn paard (42 km verderop).
horsieslii
Geplaatst: 07-12-12 08:03
Geloof dat hier aardig wat valt.. Maar heb nog niet naar buiten gekeken.
Dribbelkont
Geplaatst: 07-12-12 08:03
hier ook sneeuwval en moet straks naar de arbo en naar ziekenhuis grrr ben best nog bang om buiten te verkeren.mijn arm zit nog niet helemaal vast grrrrr heb gmijn arm dwarsdoor gehad brr
onne
Geplaatst: 07-12-12 08:04
Hier weinig wind en het is licht aan het sneeuwen, de tempratuur is 1 graat boven nul. Zoonlief zal wel balen, moet normaal om 8 uur hier zijn om te werken, als er veel lag kon hij uitslapen en later komen.
30 min uit het raam gekeken. Niks. Mn bed weer in gekropen, 5 minuten later komt mn moeder en zegt dat er weer sneeuw bij is. Dus ik weer mn bed uit, kijken, en ja hoor, gewoon, een cm of 2 erbij.. Maar ik vraag me af of de rest ook komt.. Geen sneeuwvrij dus
mirgino
Geplaatst: 07-12-12 08:29
hier ligt 0.5cm drap en het regent/natte sneeuwt mijn zoon is net op weg naar school met de fiets en het voelt vies nat!
aerdenhout1
Geplaatst: 07-12-12 08:31
Lichte sneeuw, maar volgens mij is het niet koud genoeg om te blijven liggen. Ik bedenk me net dat de slee op de oude stal is blijven liggen......gloeiende!!!
Gewoon vanaf het werk ipv mijn eigen keukentafel Hier waait het alleen en komt er af en toe een verdwaalde sneeuwvlok voor mij. Hoef gelukkig maar tot half 12 te werken en ook dan hoop ik dat het gewoon meevalt. Vriendlief is de andere kant op Friesland in (ik Groningen in) en heb nog niet van hem vernomen dat het daar slecht is.
hier ook nu best veel sneeuw. ga nu eens kijken of de bussen rijden zodat ik naar school kan. vanavond eigenlijk rijles, maar die zal wel niet doorgaan