[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:14

lovelynutia schreef:
Hoi vanwege USA thema feestje wil ik graag zoiets als onderstaand maar dan met Amerikaanse vlag bandeau & een oversized zwart of niet te wit-wit 'overgooi' hempje (waar ik dan zelf even wat zilver & grijze sterren op naai denk ik)

http://kenzas.se/wp-content/uploads/201 ... um-217.jpg

Nu de vraag waar ik die twee dingen (vooral de bandeau) kan kopen, als jullie tips hebben graag :)

Mocht je toevallig ook leggings of pantys of strakkere tanktopjes met goede Amerikaanse vlag weten zou dat ook top zijn!

http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... -231123-1/

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:20

Chris schreef:
Oke dit is een beetje valsspelen want hij is niet helemaal one shoulder maar wel een beetje: http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 396551-14/

Ahh jammer! Wel een model waar je er wellicht zelf eentje van kan maken (ik ben helaas niet erg handig maar moeders misschien), maar daar is ie dan weer net iets te duur voor om 'm te verknippen :')

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:29

Jodie_ schreef:
Chris schreef:
Oke dit is een beetje valsspelen want hij is niet helemaal one shoulder maar wel een beetje: http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 396551-14/

Ahh jammer! Wel een model waar je er wellicht zelf eentje van kan maken (ik ben helaas niet erg handig maar moeders misschien), maar daar is ie dan weer net iets te duur voor om 'm te verknippen :')

http://www.fashionchick.nl/p/one-should ... /18703066/
http://www.fashionchick.nl/p/one-should ... /18650532/
http://www.bonprix.nl/product/one-shoul ... er=Beslist
http://www.yoox.com/nl/37376547UT/item? ... T&sizeId=5
http://www.net-a-porter.com/am/product/ ... OO99YUCxkg

Die laatste is allene misschien een beetje duur :')

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:36

Wauw, dankje! Ik dacht dat ik heel fashionchick ook gehad had maar deze had ik nog niet eerder gezien. Wellicht zijn ze nieuw ofzo, of ik kan gewoon niet zoeken.

Die laatste is echt prachtig, als ik toch geld als water had..!

Edit Oh ik zie nu dat die van fashionchick van de Bon Prix is -O- die heb ik al een keer in huis gehad maar die heeft echt een vreselijke pasvorm. Bummer..

Peperkroket

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:43

Hmm kak. Haha ik had gewoon 'one shoulder top' ingetypt bij google dus als je nog even daar op zoekt vind je misschien wat :)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:02

Haha, ik heb bijna alles al geprobeerd, geloof mij :') echt zo bizar moeilijk te vinden! Als ik ook maar iemand met iets vergelijkbaars zie lopen dan loop ik er telkens gelijk op af. Ik wilde er een tijd terug een kopen vooral voor werk, omdat ik dan altijd basic zwart draag (ik werk achter een bar) omdat dat de makkelijkste kleur is, maar zo'n one shoulder is dan toch net even iets leuker dan een gewoon t-shirt. Ik dacht toen dat het makkelijk te vinden zou zijn maar dat bleek dus niet zo te zijn. En nu is het dus een ware queeste geworden want nu moet en zal ik natuurlijk een mooie hebben!

Als iemand een groezelig klein winkeltje in Amsterdam ofzo weet dan mag het ook altijd hoor! Ik hoor wel eens van mensen dat ze in zo'n soort winkeltje er eentje hebben gevonden (als ik weer eens iemand aanspreek) maar tot nu toe heb ik ook zo'n winkeltje nog niet gevonden.

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:20

Mendel schreef:
Oeh, ik ga ook kijken!

Dat zwarte jurkje (van een paar pagina's geleden) vind ik nog steeds zooooo gaaf! Hij staat je ook geweldig! Ik wil hem ook :'). Zou dat staan denk je? Bij iemand met mijn lengte?

Bedoel je die van mij?
Die van mij is donkerblauw! Ik weet niet wat je lengte is, maar als je kleiner bent dan ik is dat alleen maar positief volgens mij. Ik vind hem bij mijzelf nogal kort, ik moet uitkijken met bukken :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:27

Thumbs up for Asos, mag het jurkje houden en ze sturen me een nieuwe op. :)

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:54

Wat praten jullie allemaal vreselijk snel zeg haha. Ben meer een stille meelezer.
Jullie allemaal leuke dingen bestellen, ik heb helaas geen geld dus op een serious shopping diet. Nog meer mensen die even niks mogen uitgeven?
Hoe houden jullie het vol? Ik kan helaas op wat kleine dingetjes na echt niets kopen in een maand voorlopig. Gelukkig heb ik een kast waar je u tegen zegt, maar moeilijk om vol te houden zeg!

@ Jodie: Nelly heeft toch wel one shoulder tops? Dat vind ik daar precies zo'n winkel voor
Edit: nee dat viel toch tegen

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:06

Haha bizar he, one shoulder dresses daarentegen zijn echt in overvloed te vinden! Ik heb er overigens net twee gevonden op www.large.nl, ik ken de site niet en ik hoop echt dat ze goed zitten maar jeetje, eindelijk! Ik ben denk ik al wel een jaar op zoek ofzo :')

eBay (en marktplaats) heb ik ook regelmatig gekeken trouwens, daar viste ik vaak net achter het net, of het was weer net niet wat ik zocht (als ik het uit het buitenland moet laten komen dan ben ik toch wat kieskeuriger), ik zal deze links nog even bekijken! Merci!

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:06

Ik koop ook niet veel. Alleen functionele kleding. Het jurkje waarvan ik net de link gaf (prachtig!) koop ik niet want die draag ik sowieso de eerst komende tijd toch niet. En volgend jaar zomer zijn er weer andere leuke dingen. Ik leef van een studenten inkomen dus ik moet echt op mijn centen letten. Lastig. Dit topic helpt niet echt :'). Maar wat voor mij wel werkt is gaan winkelen en een klein dingetje mee nemen. Heel kritisch zijn en dus met niets thuis komen. Ik winkel ook graag met anderen. Adviseren :). Hoef ik zelf niets te kopen maar kan ik wel lekker mee kijken.

Dat andere jurkje van nelly is ook mooi!

Aliesmeijer; weet ik niet meer :'). Ik ga zo even terug kijken. Maar als jij het bent, dan ben je 1.75? (dat soort dingen onthoud ik dan weer wel). Ik ben 15 cm langer :+.

Edit: Ja! Ik bedoel die van jou. Staat je zo goed! (wat kun jij goed tekenen trouwens! :oo)

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:49

Jodie_ schreef:
Omdat we ondertussen alweer een topic verder zijn en er vast weer een hoop nieuwe mensen zijn, vraag ik het hier nog maar weer eens :D heeft er iemand enig idee waar ik een zwarte one-shoulder top kan halen? Het liefst zo basic mogelijk.

Een paar voorbeeldjes van wat ik mooi vind:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5

Als je iets weet wat er op lijkt hoor ik het ook graag! Ik heb echt ongeveer alle voor de hand liggende sites en winkels afgespeurd maar het lijkt wel onmogelijk om wat te vinden!

misschien bij bonprix of otto, daar hebben ze vaak wel van zulke shirtjes!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 00:04

Ik las dat Urban Outfitters in 2013 een vestiging opent in Amsterdam! <3

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 07:33

Anthea schreef:
Thumbs up for Asos, mag het jurkje houden en ze sturen me een nieuwe op. :)

Heb je een linkje van je nieuwe jurkje?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 09:43

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 09:46

Ludique96 schreef:

Heel gaaf inderdaad! :j Ik zou daar nooit op kunnen lopen, maar ik vind ze wel erg leuk!

Corien, leuke dingen heb je besteld bij de H&M!

En die jurkjes van Nelly zijn altijd geweldig! Ik vind het jammer dat ik geen gelegenheid heb om ze aan te trekken.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:13

Davinia_ schreef:
Voor diegene met one-shoulder top;
http://shop.mango.com/NL/p0/mango/kledi ... 1149951150
Dit is niet basic genoeg zeker? Maar ik vind hem wel prachtig <3

Wauw, dankje! Wat raar dat ik deze nog nooit ben tegengekomen, ik heb laatst de hele Mango site nog afgespeurd!

Edit Ik zag trouwens dat het galactica rokje weer op de H&M site stond (of hoe je het ook noemt). Klik

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:24

AliesMeijer schreef:

hij staat je echt fantastisch! Die staat ook op mn wishlist, maar ik moet even mn lovehandles kwijt zien te sporten hahah! :P

Iedereen post echt géweldige linkjes van nelly etc. :( -O- had ik maar een geldboom...
Echht die jurkjes van de nelly sale.. voor 20 euro een prachtig jurkje..

en Anthea lekker banketstaaf zeg, als de pakketjesman dat heeft gedaan :oo
wel een top service van de asos dus, beter! Kan je nog iets met het 'kapotte' jurkje, of het lijfje?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:36

_vivi_ schreef:
Ik las dat Urban Outfitters in 2013 een vestiging opent in Amsterdam! <3

:+:
Nu ga ik zeker naar Amsterdam verhuizen :') Beetje jammer dat dan heel hipster Amsterdam in de UO loopt.

Super service van Asos Linda!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:45

Naar Amsterdam verhuizen moest je toch al want het is zo'n fantastische stad :D

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:46

:))

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:52

:') ik was altijd anti anti anti Amsterdam (komt uit een inimini dorp en Breda was al een hele omschakeling voor me :)) ) maar vriendinnetje vind Amsterdam geweldig en na er een aantal keer te zijn geweest bevalt het toch wel.

Ik heb trouwens mijn all stars gepimpt, het waren eerst hoge. En nu dus lage en de studs erop gezet + nieuwe veters.
Afbeelding

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:57

Ik hou van Amsterdam :+: Mijn uni zit pal achter Magna Plaza/Kalverstraat/Nieuwedijk, echt dramaaaa voor mijn bankrekening :')

Die all stars zijn tof geworden :D

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 11:01

Ik woon gelukkig een beetje buiten het shopgedeelte, maar ik ga vanmiddag na m'n laatste tentamen even een paar winkels in :)