Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
erg jammer dit. Maar we hebbben ook niet echt de mogelijkheid om elkaar te spreken..
Bonny_CT schreef:Andersom kan hij dat ook denken als ts niks van zich laat horen

Nu denk ik: was ik er maar eerder mee gekapt
of misschien zie ik gewoon niet de hints dat hij niet geïnteresseerd is.
Birgit__ schreef:Hahah, ja en hoe stuur ik een sms die flirterig overkomt? Als ik dat doe dan kont dat nooit over.. Echt, ik ben een rampof misschien zie ik gewoon niet de hints dat hij niet geïnteresseerd is.
Dusss; tips voor een flirterige sms?
xx
Monster_tos schreef:Vriendin heeft ooit geniale sms gestuurd: Wat nou als jij mij mee uit eten vraag en ik dan ja zeg..
Verander je dat eten in wat anders, bijvoorbeeld: Wat nou als jij mij mee uit vraagt, en ik dan ja zeg..
Ben je vrij duidelijk dat je hem leuk vind, en dat het nu aan hem is![]()
Vriendin kreeg trouwens terug: Ben 7 uur bij je!
Monster_tos schreef:Vriendin heeft ooit geniale sms gestuurd: Wat nou als jij mij mee uit eten vraag en ik dan ja zeg..
Verander je dat eten in wat anders, bijvoorbeeld: Wat nou als jij mij mee uit vraagt, en ik dan ja zeg..
mang schreef:Monster_tos schreef:Vriendin heeft ooit geniale sms gestuurd: Wat nou als jij mij mee uit eten vraag en ik dan ja zeg..
Vergeet mijn advies, DIT moet je sturen