Heeft altijd wel wat speciaals!
En ik HOU van kerstliedjes

Hopelijk dit jaar ook weer sneeuw

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cavaletto schreef:Ik hoop dat we een mooie winter krijgen, goed koud maar weinig neerslag (moet veel autorijden, vandaar liever geen sneeuw!).
Ik kijk ook weeruit naar de kerst; lichtjes en een mooie boom, helemaal kitsch!
Heeft iemand nog leuke suggesties voor een kerstdiner?
Narnia schreef:Cavaletto schreef:Ik hoop dat we een mooie winter krijgen, goed koud maar weinig neerslag (moet veel autorijden, vandaar liever geen sneeuw!).
Doe eens vegetarisch![]()
Of vis...
Cavaletto schreef:Ik hoop dat we een mooie winter krijgen, goed koud maar weinig neerslag (moet veel autorijden, vandaar liever geen sneeuw!).
secricible schreef:Ik had even gesnuffeld voor de kerst, maar pfffff, wat een prijzen...
NatassJa schreef:secricible schreef:Ik had even gesnuffeld voor de kerst, maar pfffff, wat een prijzen...
Bedoel je voor Disney? Wij hebben alles apart gedaan: 5 dagen hotel in Parijs, treinreis retour, 1 dag beide Disneyparken. Waren nog geen 320 euro kwijt! Dus valt echt wel mee, voor die tijd.
Was een cadeau voor mijn moeder haar verjaardag. Het was echt heel erg gaaf, wel heeel koud!
NatassJa schreef:secricible schreef:Ik had even gesnuffeld voor de kerst, maar pfffff, wat een prijzen...
Bedoel je voor Disney? Wij hebben alles apart gedaan: 5 dagen hotel in Parijs, treinreis retour, 1 dag beide Disneyparken. Waren nog geen 320 euro kwijt! Dus valt echt wel mee, voor die tijd.
Was een cadeau voor mijn moeder haar verjaardag. Het was echt heel erg gaaf, wel heeel koud!