Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LynnDenise schreef:Misschien met behulp van wordle? http://www.wordle.net/
Zo kan je een mooi plaatje maken van alle namen
Roosch schreef:nynke55 schreef:Zou de familie weten dat er zoveel bokkers meedoen aan het bloemstuk? Na de begrafenis/crematie, bedoel ik? Misschien is het een idee om er dan nog een kaart bij te doen, met daarop het aantal bokkers?
Die kaart vind ik een goed plan, dat geld kan bij de onverwachte kosten gerekend worden.
Hopen dat Lindy wel een grote kaart kan vinden waar alle namen op komen te staan. Die krijgt vast een lamme hand van het schrijven.
nynke55 schreef:In het andere topic stond een heel mooi plaatje met een foto van Bianca en eeen gedicht, misschien is dat iets voor een kaart.
Winged schreef:nynke55 schreef:In het andere topic stond een heel mooi plaatje met een foto van Bianca en eeen gedicht, misschien is dat iets voor een kaart.
Je bedoelt deze? HorseyDude @ [VN] Gewonde jonge vrouw en dood paard aangetroffen *update 5*
Wel erg mooi
Roosch schreef:Wat vinden jullie van Wordle?
Die uitprinten en in een enveloppe steken met wellicht nog een kaartje van 'Gecondoleerd met het verlies van Bianca. Liefs, de leden van Bokt.nl'
Even de mogelijkheid uitpluizen: LynnDenise, heb jij ervaring met Wordle? Kun je daar nog namen bij toevoegen zeg maar? Als je de namen tot nu toe bijvoorbeeld invoegt, kun je dan makkelijk de komende namen nog toevoegen?
LynnDenise schreef:Dan zul je het opnieuw moeten invoeren, maar het is een kwestie van kopieren en plakken, een lijst maken zonder nummers dus
Verder heb ik er niet veel verstand van, daar zou even iemand zich in moeten verdiepen (helaas werkt wordle op mijn laptop niet zoals hij zou moeten)