Mirjamsel schreef:Ik heb een vriendin een keer wat Hollandse dingen opgestuurd die ze miste. Inclusief een diy tompouce set en Jip en Janneke slingers
Ahh Leuk! Bedankt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spruitje12 schreef:spruitje12 schreef:Weet iemand wat ik kan vragen voor mijn verjaardag, zou het leuk vinden dingen voor mijn verzorgpony maar wat dan
niemand
Szan schreef:Ik zoek nog een kerstcadeau voor mijn ouders. Mag heel klein en symbolisch zijn, want wij vieren geen kerst met cadeaus. Ik wil ze dit jaar toch met iets kleins verrassen.
Eisen:
- Licht (mag niet veel wegen)!
- En/of klein. Moet in een grote koffer met bagage erbij passen. Breekbaar is niet erg.
- Max 15 euro per ouder.
- Mag voor hen samen zijn.
- Mag met een knipoog!
Wat afvalt:
- E-boeken (geef ik al voor Sinterklaas).
- Bon voor weekendje weg (kregen ze in oktober al voor een verjaardag).
- Bon voor etentje samen (kregen mijn ouders al in voor vader/moederdag).
- Waxmelts (heeft mamlief al veel en dan ruikt mijn hele koffer naar geurkaars.
Hun hobby's zijn tennis, fotografie, tuinieren, klussen, wandelen, kokkerelen en keukenspul.
Ik ben helemaal inspiratieloos...
Edit: typo's
mirriezz schreef:Dom idee misschien, maar wat zou zo'n neusklemmetje voor met zwemmen/duiken kosten? Dat lijkt me wel een grappig cadeautje.
En anders is de action altijd een goede inspiratie plek vind ikeven een rondje en je komt thuis met 100 leuke ideeën.
Mirjamsel schreef:Koop maar wat leuks.. Pff.. Ehm, een rondje Action of Big Bazar doen? Daar hebben ze vaak grappige pennen en grappige notitieblokken (wat op geld lijkt bijv.), lijkt me altijd van pas komen. Of van die grote spaarpotten die je evt. nog kan vullen met chocolademunten?
Jammer dat het geen snoep ofzo mag zijn trouwens, anders had je "wat leuks" in chocoladeletters kunnen kopen