wat een heerlijk weertje! Doet me wel denken aan vorig jaar, toen was het ook zo prachtig en de hele zomer eigenlijk behoorlijk flut. Maar ik blijf optimistisch en verwacht gewoon een mooie warme zomer, met in de avond/nacht regen om het gras te laten groeien en het stof tegen te gaan. Voorlopig even genieten van dit weer!
Prachtig weer,alweer! @aerdenhout1 Vergeet die warme zomer,we krijgen waarschijnlijk dezelfde zomer als vorig jaar. Reken op een natte zomer,mocht het toch meevallen dan is dat alleen maar beter.
EllaBellaah
Geplaatst: 22-03-12 14:51
Lekker weertje , in de tuin bloed heet, maar in de wind wat frisser
quartel
Geplaatst: 22-03-12 14:57
ik hoop toch echt op een zachte droge zomer hoor. In ieder geval zo dat de paarden op het land mogen blijven
Een mens word hier best wel vrolijk van! Heerlijk om de paarden lekker in het zonnetje te zien liggen, ook die genieten met volle teugen. Enige nadeel... nou ja, nadeel..... is dat je met de dekken zit s'avonds. Het is nog te koud om ze de hele nacht zonder te laten staan, maar om 5 uur nog te warm om ze onder te dekken.
Nou al bijna 16 graden? Dat belooft wat! Beetje krom alleen dat ik straks in een ijshal sta voor het WK afstanden schaatsen
djuulsie
Geplaatst: 23-03-12 12:42
EllaBellaah schreef:
Nou al bijna 16 graden? Dat belooft wat! Beetje krom alleen dat ik straks in een ijshal sta voor het WK afstanden schaatsen
wat ook wel enorm gaaf is
EllaBellaah
Geplaatst: 23-03-12 12:50
Ja ik ben benieuwd ! Mijn vader en ik willen daar al heel lang eens heen, maar kwam er nooit van. Ik moet natuurlijk wel even Sven Kramer spotten he Vandaag is de 1000 meter mannen, 1500 meter dames en daarna 5000 meter mannen!