Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
me_myself_i schreef:Oke ik en skien is sowieso geen combi:
Ik zat in de skilift, zo'n ankerlift, en ik wou uitstappen maar dat ding bleef haken onder mijn ski jas...Dus ik val op de grond, wordt omhoog gesleept en of dat nog niet erg genoeg was stond er een rij kleutertjes naast de skipiste, en omdat ik half in de split lag, tikte ik met een ski tegen de eerste kleuter aan en ze vielen allemaal om
Die man die de skilift moest bedienen kwam niet meer bij, de tranen rolden over zijn wangen en op het laatste moment duwde hij op de knop die de lift stilzetten
En ook, ik was met mijn broertje in de verkeerde groep ingedeeld, wij konden nog niet zo goed skieen namelijk. Wel blauwe piste, maar dat was het dan ook. We kwamen in een groepje en opeens gingen we tussen de bomen door. Stond er een boom midden op het pad en ik kon niet snel genoeg draaien dus ik ging vol tegen die boom aanmaar dan ook met een been aan iedere kant en een arm aan iedere kant en mijn gezicht in de boom
Auwtsj
mijn broertje die achter me skiede kwam niet meer bij
En in de bioscoop:
Bij ons heb je naast elke stoel zo'n bekerhouder. En normaal zet ik mijn flesje drinken rechts. En nu zat er dus een vreemde vrouw naast me, en zij had dus daar haar beker gezet. Dus tijdens de film pakte ik automatisch rechts van me die beker en wil drinken, begint zij van: uhm wat doe je? Dat is mijn drinken??![]()
Uhm oeps sorry![]()
Oh en mijn moeder![]()
Ik was met haar winkelen, en er liep een blinde man ons tegenmoet met een stok. Zij was met mij aan het praten dus ze letten niet op.
Loopt ze vol tegen die man aan en zegt: oh sorry ik had u niet gezien
Toen besefte ze dat die kerel blind was en toen kon ze helemaal door de grond zakken toen hij droog opmerkte: ja daar heb ik ook wel eens last van![]()
Echt je kon me opvegen
Laten we het hier even bij houden want ik heb zoveel genante dingenDie ik echt niet allemaal met de wereld moet delen
MarlindeRooz schreef:Mijn fietsstandaard is kapot, hij was gewoon van ellende van mijn fiets gevallen. dus ik had hem in mijn tas gedaan en ik ga zitten in de trein, valt die ijzeren standaard op de voet van degene tegenover mij. En dat meisje had ballerina's aan en mijn standaard is echt heel erg zwaar...