wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 10:47

ik, midden in de kantine, sta te praten met een groep collega´s.
We hadden het over zwemmen met kleding aan, wat voor ons vaak voorkomt.
Zei ik: ´ als je dan zonder badpak zwemt, voel je je net een naaktzwemmer...´ Ik bedoelde uiteraard zonder kleding en met alleen badpak aan.
Ik schaamde me kapot, die groep ging echt stuk..

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 11:56

me_myself_i schreef:
Oke ik en skien is sowieso geen combi:

Ik zat in de skilift, zo'n ankerlift, en ik wou uitstappen maar dat ding bleef haken onder mijn ski jas... :+ Dus ik val op de grond, wordt omhoog gesleept en of dat nog niet erg genoeg was stond er een rij kleutertjes naast de skipiste, en omdat ik half in de split lag, tikte ik met een ski tegen de eerste kleuter aan en ze vielen allemaal om _O- Die man die de skilift moest bedienen kwam niet meer bij, de tranen rolden over zijn wangen en op het laatste moment duwde hij op de knop die de lift stilzetten :')

En ook, ik was met mijn broertje in de verkeerde groep ingedeeld, wij konden nog niet zo goed skieen namelijk. Wel blauwe piste, maar dat was het dan ook. We kwamen in een groepje en opeens gingen we tussen de bomen door. Stond er een boom midden op het pad en ik kon niet snel genoeg draaien dus ik ging vol tegen die boom aan _O- maar dan ook met een been aan iedere kant en een arm aan iedere kant en mijn gezicht in de boom _O- Auwtsj _O- mijn broertje die achter me skiede kwam niet meer bij _O-

En in de bioscoop:

Bij ons heb je naast elke stoel zo'n bekerhouder. En normaal zet ik mijn flesje drinken rechts. En nu zat er dus een vreemde vrouw naast me, en zij had dus daar haar beker gezet. Dus tijdens de film pakte ik automatisch rechts van me die beker en wil drinken, begint zij van: uhm wat doe je? Dat is mijn drinken?? >;)
Uhm oeps sorry :') :+

Oh en mijn moeder _O-
Ik was met haar winkelen, en er liep een blinde man ons tegenmoet met een stok. Zij was met mij aan het praten dus ze letten niet op.
Loopt ze vol tegen die man aan en zegt: oh sorry ik had u niet gezien _O-
Toen besefte ze dat die kerel blind was en toen kon ze helemaal door de grond zakken toen hij droog opmerkte: ja daar heb ik ook wel eens last van :j

Echt je kon me opvegen _O-

Laten we het hier even bij houden want ik heb zoveel genante dingen :') Die ik echt niet allemaal met de wereld moet delen :')

Hier lig ik weer dubbel om, vooral de skipiste met kleutertjes, ik zie het zo voor me

Sokje_6

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 14:39

Oh, een tijdje geleden had ik ook een enigszins gênante XD.

We hadden familiefeest,met opa, oma, tantes, ooms en kinderen. Iedereen zat gewoon leuk te kletsen enzo. Schijnbaar hadden mijn tante en moeder het over onderbroeken, en nét op zo'n moment dat er een grot stilte valt toeterde mijn tante echt veel te hard naar mijn moeder: 'Oh dus Nien heeft ook onderbroeken van de H&M?!' Iedereen draaide meteen naar mij om natuurlijk, héel fijn :').

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 16:40

hihi, ik heb het hele topic doorgelezen, geweldige blunders.. O:)

Ik had er net 2 bedacht, alleen alweer 1 vergeten, al komt ie miss nog wel in me op :')

Nou ja, ik heb mijn vriend via het internet leren kennen. De eerste keer dat hij naar me toe kwam, ik vet zenuwachtig natuurlijk. Geen idee wat ik van hem moest verwachten, hij van mij, en hoe ik me moest gedragen. Elkaar ontmoet, even wat gedronken en daarna wilden we het bos in, maar moesten met de bus. We liepen naar de bushalte, en vanuit het fietspad waar we liepen konden we naar mijn kamer kijken, dus we kijken daar beetje heen, flikker ik opeens keihard op mn muil.. O:) Ik zag de overgang fietspad/berm niet zo goed.... Was erg genant. Ik bruine/groene vlekken in mn witte broek :oo Hele dag nog mee gelopen. Hij schrok zich ook rot.. :') Ik ben hypermobiel en heb zwakke enkels, dus heb wel vaker dat ik zo door mn knieen/enkels heen zak, hem dat maar verteld.
Betekende wel dat hij overal waar we over heen gingen wandelen (liepen in het bos :P ) dat ie heel bezorgd vroeg van : moet ik je helpen, val je niet weer.. <3

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 00:43

Ik had afgelopen zaterdag ook weer een blunder. :')
Ik was op een verjaardag waar ik maar 1 iemand kende, het feest was van een van haar vrienden.
Toen ik in de tuin aankwam zaten ze allemaal gezellig in een kring onder de partytent.
Dus ik kom daar bij de opening van de groep aangelopen, en struikel over een uitstekende poot/stang,
en kom zo die groep binnen vallen. :') Fijne eerste indruk. Hele groep keek mij aan van wat doe jij nou!? Maakte ook nog een jongen de opmerking, zo jij maakt een goeie entree.
Nou ik schaamde me dood, kom nog een keer op een feest waar ik niemand ken. _O-

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 10:42

Of het een blunder is mwoa.... Voor mezelf wel in ieder geval hahaha

Ben net even de keuken aan het stofzuigen waar ik een spin tegen kom.
Ik heb hier net nog staan afwassen en dus met me voetjes bij de spin gestaan.
Ik krijg wel de bibbers van spinnen maar ach die kleintjes zuig ik zovaak op en denk er nooit meer aan terug.
Maar dit was echt zo'n hele grote dikke vieze vette bruine spin. Die heb ik hier in huis nog nooit gezien.

Normaal pak ik even de stang eraf en zuig een spin op. Nu heb ik het voetstuk eraf gepakt en met die lange stand de spin opgezogen brrrrrrrr.

Ik even googelen of spinnen er werkelijk weer uit kunnen komen. En dat zeg ik normaal zuig ik een spinnetje op en denk er nooit meer aan terug maar deze brrrrrrrrr bah.

Het uit voorzorg een krant in de slang gedrukt hahaahahahahahaha. Ja je weet het niet! Als vriendlief vanvond thuis komt zal die wel heeel hard in de lach schieten. En je denkt toch zeker ook niet dat ik die prop er zelf weer uit ga halen hahahaahah.

Afbeelding

Zo iets was het, alleen dan groter. Ach we kennen ze allemaal wel maar zien ze gelukkig bijna nooit BRRRRRRRR hhahahah

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 10:49

Schijnt dat je gewoon door moet stofzuigen :)) dan stikken ze in het stof :)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 10:58

ahhh bah wat een vieze enge spin....

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 11:27

Laatst had ik nieuwe schoenen aan op mijn werk en hebben een nogal gladde en stijle trap, je raad het al bovenaan glijd ik uit dus schuif zo een stuk naar beneden :') Gelukkig was het een wenteltrap zeg maar en bleef ik in de hoek hangen zeg maar :+

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 20:30

Wacht ik weet er nog een, schaamde me best wel toen.
Ik ging 's avonds in het donker bij een vriendin op bezoek. Ik kwam altijd achterom, de tuin waren daar allemaal open (soort gezamelijke strook langs alle huisjes). Dus ik tik op de achterdeur, want die was op slot. Doet een vreemd meisje open. Ik denk, oh gezellig, dat is vast een studiegenootje. Dus ik zeg heel vrolijk Hoi, is **** er ook, klets zo maar wat en begin me langs haar naar binnen te wringen, want ze doet de deur niet ver genoeg open.
Zegt ze, ehh ik denk dat je bij het verkeerde huis bent?!
Oeps :o
Het stomme was dat er ergens in m'n achterhoofd wel een belletje was gaan rinkelen toen ik de andere gordijnen voor het raam zag... Maar het belde duidelijk niet hard genoeg :+

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 20:59

ik was met een vriendin in een schoenwinkel
wij lopen altijd op platte schoenen
gingen we eens de hakjes (lees 15cm hooge hakken) proberen :o?
lopen we voorbij de kassa struikel ik en grijp naar mijn vriendin
en vallen we alletwee plat op onze buik recht voor de cassierster
die kwam niet meer bij van het lachen _O-

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:27

Jáááren terug was ik met mijn ouders op vakantie in Nederland, en 1 van de eerste dagen besloot ik dat het tijd was om naar het zwembad te gaan om wat vriendjes/vriendinnetjes te maken.

Ik had een zwart badpak, met van die rare stiksels, alsof het binnestebuiten zit maar dat is dan niet zo (moeilijk uit te leggen :Y) ). Dus ik kom daar aan, komen een paar meiden naar me toe en zeggen: meisje, je hebt je badpak verkeerd om aan! Dus ik vertelde doodleuk dat dat zo hoort. Eind vd middag had ik dit inmiddels al een aantal keer gehoord, en ik natuurlijk het zelfde antwoord gegeven.

Wil ik terug gaan naar de tent, en nog snel even douchen, kom ik er toch echt achter dat het badpak echt binnenstebuiten zat, en ook nog een beige 'kruis' had :oo . Ik schaamde me zo dat ik de rest van de vakantie lekker bij de tent heb doorgebracht.. :=

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:34

_O-

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:43

Haha ik had moest ponykamp begeleiden in de zomer.
Ongeveer 55 kinderen, we hadden een estafette gebouwd, ik ging even voordoen hoe het moest, val ik plat over een balk voor al die kinderen en collega's :)

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:57

Shona, haha _/-\o_

Ik weet nog een keer dat we de begrafenis van mijn opa hadden. Thuis voordat we moesten vertrekken hadden we een beetje haast en zei mijn moeder al ''kom jongens, we gaan naar het feestje van opa''.
Van tevoren kwamen we nog even bij elkaar met de hele familie, was t tijd om te gaan en viel er net een stilte zei mijn moeder weer: ''we moeten nu echt naar de bruiloft, anders komen we te laat!''

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:49

Oooooh, het mag niet, maar ik moet er heel stiekem toch om grinniken. Wat een ongelukkige woordkeuzes zeg :=

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:19

Ik was net folders aan het lopen toen ik een spinnenweb zag, handige aan die folders is dat ik die even door het spinnenweb heenhaal en weg is de spin en ik loop verder.
Totdat ik de spin+web net iets te laat zag en uit alle macht al mn folder (lees; stuk of 10) het web in gooide, de folders hield ik wel vast overigens. Ik kijk en zie die spin nergens, ik kijk op de onderkant van mn folders, loopt dat beest daar richting mn handen, ik begon dus heel spastisch met mn hand te slaan en met mn voeten te springen totdat dat beest eraf was.
Wat had dat er grappig uit moeten zien zeg, ben blij dat (denk ik) niemand het gezien heeft _O-

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:39

Ik had gister ook een hele stomme.. Ik was in het ziekenhuis om iemand op te zoeken die echt dood en doodziek is. Ze ligt samen met nog iemand op de kamer en op het moment dat ik de deur uit loop zeg ik: Nou, nog veel plezier vanavond he! :D Oeps :o

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:40

Had ik met een klant zaterdag. Hij zegt: werkse en ik zeg: jij ook!
Oh uhmm.. :o

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:44

Iejoorr schreef:
Had ik met een klant zaterdag. Hij zegt: werkse en ik zeg: jij ook!
Oh uhmm.. :o

_O- ow dat heb ik zo vaak.... of iets in de trant van " heb je dit of dit al gedaan" " ja dank je" 8)7

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:45

ik zeg nog welleens tegen de busschaffeur goeie morgen terwijl het al eind van de middag is of goeie middag terwijl het ochtend is... ik hoop dan ook altijd maar dat niemand het hoorde :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:50

Mijn fietsstandaard is kapot, hij was gewoon van ellende van mijn fiets gevallen. dus ik had hem in mijn tas gedaan en ik ga zitten in de trein, valt die ijzeren standaard op de voet van degene tegenover mij. En dat meisje had ballerina's aan en mijn standaard is echt heel erg zwaar... _O-

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:56

MarlindeRooz schreef:
Mijn fietsstandaard is kapot, hij was gewoon van ellende van mijn fiets gevallen. dus ik had hem in mijn tas gedaan en ik ga zitten in de trein, valt die ijzeren standaard op de voet van degene tegenover mij. En dat meisje had ballerina's aan en mijn standaard is echt heel erg zwaar... _O-

Oei :=

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:16

haha moet soms echt erg lachen om die blunders

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:26

Ik had er eentje op school, een meisje die ik ken die zit nu eindelijk op dezelfde school als mij, en wij doen altijd als de ander het niet door heeft met een vinger een duwtje iin de zij geven. Stond er laatst een meisje in het gangpad die heel erg op haar leek, ik geef een duwtje en zij draait om en kijkt me zo aan van ' ehmmm.... wie ben jj???!' Dus ik snel hoi gezegd en weggelopen!
Phoe, ik schaamde me heel erg!