M´n oma vindt het zoooo zonde, maar ik heb zoiets van haar groeit toch wel weer aan
en je helpt er anderen mee Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en je helpt er anderen mee
dinsdag ben ik aan de beurt
Weet niet, dat voelt gewoon goed.
) en een ontzettend leuke brief teruggekregen, heel leuk.
lijkt me ook erg leuk 
En dat letterlijk, van lang haar tot onder de schouderbladen is het nu echt kort
Lekker frips koppie. En het haar gaat naar haarwensen. Dat regelt de kapper allemaal. Heb een kapper opgezocht uit hun lijst van kappers, er zat gelukkig 1 in de woonplaats van mijn moeder. Ben er vanmiddag binnengelopen of mijn haar lang genoeg was. Zeker zeker was het antwoord, ok heb je tijd?? Ook ja. Knip het er dan maar af
ben benieuwd naar het resultaat
kan niet wachten tot ik van m´n staart ben verlost, ik laat het overigens tot aan m´n schouders afknippen ongeveer
En ja ik had niet hoeven betalen, maar wilde en heb gewoon betaald. Mijn haar doneren vond ik wel genoeg.
ik begon met haar tot over mijn schouder, en nu is het tot net over mijn bh bandje. Het wordt gewoon niet langer, ik ga 2x per jaar naar de kapper... Dus zit in dubio of ik mijn "taak" ga opgeven, of dat ik met een kort koppie ga rondlopen. Had me voorgenomen zeker haar tot over mijn schouder over te willen houden. Ik word er gek van!