Ilsemarie schreef:ooh dat met dat festival doet me denken aan die man die z'n handen waste in de pisbak... stond ooit filmpje op dumpert, bah bah bah wat was dát raaaaaaanzig!
dit filmpje?
Ik heb het andersom mee gemaakt.
Carnaval.. gigantische rij bij de vrouwen, ik ben toen doodleuk samen met een vriendin in de (kleine) rij bij de mannen gaan staan. Toen kwam er aan, liep doodleuk de hele rij voorbij en ging bij 't wasbakje staan... riste z'n broek open.... haalde de jongeheer eruit en jawel... pieste toen in het wasbakje!!! En ik stond er recht achter, was diep geschokt. Ben toen nog wel naar de wc gegaan, maar heb toen maar bij de dames m'n handen gewassen...
En om toch nog even ontopic te reageren (wat een discriminatie trouwens in de openingpost!
) m'n ondertussen exvriendin en ik maakte niet uit hoor. Zij had sowieso veel last van gassen in haar buik en als ze haar scheten in hield kreeg ze gigantische buikkrampen dus al redelijk gauw in de relatie heeft ze die mooi de 'vrije loop' gegeven en ze ruiken verder niet, zijn alleen luidruchtig. Ik ben omgekeerd, erg sterke lucht, maar heel stil. Dus ik doe 't euh... ik wou zeggen altijd, maar soms ontglippen ze me. Maar bijna altijd ga ik netjes naar de wc. En alle overige momenten geef ik de hond de schuld
Laatst bijgewerkt door Maartje1990 op 31-10-11 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt