Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Hier is het niet eens zo heel slecht met een zonnetje erbij en weinig wind.
loriene schreef:Agossie schreef:Lekker! Ik moet zo gaan rijden in een binnenbak. Ik zou graag in de buitenbak rijden, maar helaas mag onze bak niet gestrooid worden.
Waarom niet?
Wij strooien wel en hebben een mooie losse bak.
Sleeper schreef:gohya schreef:Waar heb je dat gehoord/gelezen?
Ik denk zelf dat ná aankomend weekend de dooi een aanval neemt,en dat die gaat winnen.
Ik weet niet wat waar is, maar ik vertrouw op Gohya
Pluizebolpum schreef:Iris82 schreef:Hier is het niet eens zo heel slecht met een zonnetje erbij en weinig wind.
Idd, heb vanochtend ook nog heerlijk in het zonnetje gezeten. Was bijna warm te noemen. De paardjes stonden net ook lekker te genieten. Zo snoezig, twee gele haarballetjes die met de oogjes dichtgeknepen van hun eten snoepen. Kan er uren naar kijken. Zeker op een windstil plekje in een lekker vrieszonnetje.
Agossie schreef:De wind maakt de gevoelstemperatuur erg koud! Maar beetje dikke jas, dikke wanten, muts op, en warme schoenen en laat mij maar naar buiten!!![]()
Gohya en Sleeper... Jullie zijn een beetje in de minderheid op dit moment. Ik hoop van harte dat het volgende week nog blijft vriezen!! En sneeuwen! Véél sneeuw!! 30cm is veeeeel te weinig...
Zwerte schreef:Heb net een kip geofferd, dus wie weet...Ik hoop dat het koufront wint en we dit nog eventjes mogen houden, ik begin nog maar net met genieten! En ik wil nog sneeuw zien!!!
Pluizebolpum schreef:Zwerte schreef:Heb net een kip geofferd, dus wie weet...Ik hoop dat het koufront wint en we dit nog eventjes mogen houden, ik begin nog maar net met genieten! En ik wil nog sneeuw zien!!!![]()
Ik wil nog wel erg graag nog wat mooie "Wilde Kat" in de Sneeuw foto's maken, zoiets als dit maar dan beter.