Horsii_mine schreef:Oh bah
Ik had laatst ook een smerige. We zaten met wat vrienden in het park en een jongen was echt te dronken. Die lag al een half uur op zn rug brak te zijn. Draait ie plots zn hoofd opzij en begint zo naast mijn been te kotsen. Ieehh! Net niet raakIk ga nooit meer naast mensen zitten die zo dronken zijn
Oh en nog een hele smerige. Wederom met kots haha. Het was oud en nieuw en ik was op een feestje waar je onbeperkt kon drinken. Ik zelf had besloten dat ik geen zin had om dronken te worden dus heb als een echte Nederlander flinkt wat cola gezopen om toch de entree er uit te halen. Gevolg was natuurlijk ook dat ik vaak naar de wc moest. Alleen oh bah. Ik kwam op de wc was er op de wc, onder de wc, naast de wc, tegen de muur, over het wc papier OVERAL lag kots. En ik keek nog net op tijd! Ik was bijna gaan zittenHet was ook helemaal aangekoekt. Brrr
Heb wekenlang niet meer naar die wc gedurfd
![]()
Van de week lag in diezelfde wc ook een drol die zo dik was als een bierflesjeVolgens mij was iemand er ook heel trots op want hij lag er zo mooi in volle glorie
Echt heel smerig.
Ik ben in de kroeg wel eens vol op mijn rug gekotst