Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 17:31

Horsii_mine schreef:
Oh bah :P

Ik had laatst ook een smerige. We zaten met wat vrienden in het park en een jongen was echt te dronken. Die lag al een half uur op zn rug brak te zijn. Draait ie plots zn hoofd opzij en begint zo naast mijn been te kotsen. Ieehh! Net niet raak :') Ik ga nooit meer naast mensen zitten die zo dronken zijn _O-

Oh en nog een hele smerige. Wederom met kots haha. Het was oud en nieuw en ik was op een feestje waar je onbeperkt kon drinken. Ik zelf had besloten dat ik geen zin had om dronken te worden dus heb als een echte Nederlander flinkt wat cola gezopen om toch de entree er uit te halen. Gevolg was natuurlijk ook dat ik vaak naar de wc moest. Alleen oh bah. Ik kwam op de wc was er op de wc, onder de wc, naast de wc, tegen de muur, over het wc papier OVERAL lag kots. En ik keek nog net op tijd! Ik was bijna gaan zitten :') Het was ook helemaal aangekoekt. Brrr :') Heb wekenlang niet meer naar die wc gedurfd _O-
Van de week lag in diezelfde wc ook een drol die zo dik was als een bierflesje :wow: Volgens mij was iemand er ook heel trots op want hij lag er zo mooi in volle glorie _O- Echt heel smerig.

Ik ben in de kroeg wel eens vol op mijn rug gekotst :j :j :j . Ik had ook nog een leuk cremekleurig bloesje aan. Het zat ook achter op mijn haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 17:33

Nemurin schreef:
Gatver, uitglijden over een kaal babyvogeltje... :=

Oh, ja en half aangevreten muizen, duiven, mollen en meer zielige beessies. Die worden door mijn kattenmonsters mee naar binnen genomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 17:38

Wat ik trouwens ook wel smerig vond, was laatst bij ons op stal. We hebben ook schapen op het land en ik zag een lam (al vrij groot) dat er een beetje vies uitzag. Wat mest aan zijn kontje en op zijn rug. Hij was vrij tam, dus ik heb hem gevangen en meegenomen naar mijn box. Daar heb ik hem gewassen met betadine-shampoo. Toen kwam de stalhouder aan lopen en toen ik het hem vertelde vroeg hij; "heeft ie geen maden?". Ik had niks gezien, acht dat het diertje gewoon aan de diarree was. Toen ben ik samen met de stalhouder nog eens goed gaan kijken. En ja hoor, tussen zijn achterpootjes zat een hele bups krioelende maden!!!!! Bah, ik ben niet zo snel ergens vies van, maar dit is echt een heel erg smerig gezicht. Gelukkig heeft de stalhouder daar een goed spulletje voor en waren we er op tijd bij, maar anders vreten die maden gewoon een gat in zo'n lammetje.

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 17:40

Stond een keer op mijn fiets te wachten bij een stoplicht. Er cirkelden daar nogal wat meeuwen rond...
Ineens hoor ik geluid alsof het regent en uiteindelijk had ik door wat het was.
Precies op mij en om mij heen waren een stuk of 12 'flatsen' neergekomen. -O-
Een paar om mij heen, een paar op mijn fiets en een paar op mij!
De ergste zat op mijn hoofd!!! :oo
Getver.. Begreep niet waarom zoveel meeuwen tegelijk moesten schijten en dan ook nog eens bij mij in de buurt. Te bizar... En heel ranzig.
Kon meteen thuis douchen. 8)7

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 17:44

@[***]....we zitten hier op de vette klei....daar komt bijna geen zuurstof door heen...duurt dus zo maar een paar jaar voor zo`n beest weg is.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 17:49

[***] schreef:
Horsii_mine schreef:
Oh bah :P

Ik had laatst ook een smerige. We zaten met wat vrienden in het park en een jongen was echt te dronken. Die lag al een half uur op zn rug brak te zijn. Draait ie plots zn hoofd opzij en begint zo naast mijn been te kotsen. Ieehh! Net niet raak :') Ik ga nooit meer naast mensen zitten die zo dronken zijn _O-

Oh en nog een hele smerige. Wederom met kots haha. Het was oud en nieuw en ik was op een feestje waar je onbeperkt kon drinken. Ik zelf had besloten dat ik geen zin had om dronken te worden dus heb als een echte Nederlander flinkt wat cola gezopen om toch de entree er uit te halen. Gevolg was natuurlijk ook dat ik vaak naar de wc moest. Alleen oh bah. Ik kwam op de wc was er op de wc, onder de wc, naast de wc, tegen de muur, over het wc papier OVERAL lag kots. En ik keek nog net op tijd! Ik was bijna gaan zitten :') Het was ook helemaal aangekoekt. Brrr :') Heb wekenlang niet meer naar die wc gedurfd _O-
Van de week lag in diezelfde wc ook een drol die zo dik was als een bierflesje :wow: Volgens mij was iemand er ook heel trots op want hij lag er zo mooi in volle glorie _O- Echt heel smerig.

Ik ben in de kroeg wel eens vol op mijn rug gekotst :j :j :j . Ik had ook nog een leuk cremekleurig bloesje aan. Het zat ook achter op mijn haar.

Oh bah bah bah! Dat doet me denken aan een vriendin van me :') Die had (veel!) te veel gedronken, maar het niet in de gaten en op het moment dat ze op stond begon ze te kotsen. Haar vriend gooide haar meteen over zijn schouder om haar naar buiten te dragen maar onderweg heeft ze zeker 5 mensen ondergekotst :') Vervolgens hebben we haar naar mijn huis gebracht waar ze mijn complete vloer (op het tapijt!) heeft gekotst en pas nadat ik haar in bed heb kunnen stoppen (haar vriend stond ondertussen ook in mijn gootsteen te kotsen := ) kon ik het gaan opruimen en toen was alles in het tapijt getrokken. Er lagen alleen nog maar klontjes. Bah! Ik ging bijna over mijn nek tijdens het opruimen. Kom ik boven zit ze met een bak in dr hand te kotsen. Alleen ze zat er continue met haar handen in om dan vervolgens dr handjes uit te gaan wapperen want ze waren vies. Mijn hele kamer zat onder de kotsklontjes! Zo smerig... ;( Ik was ook echt woest op dr! Uiteindelijk kon ik het even niet meer aan zien en ben ik naar beneden gegaan even rustig wat drinken terwijl ze weer was gaan slapen. Doe ik de volgende dag de prullenbak open heeft haar vriend in de prullenbak staan kotsen. AAAAAAHHH SMERIG! Heb dr met kots in dr haar naar huis gestuurd. Ik was echt boos :') En vervolgens heb ik mn hele kamer ontsmet, alles wat niet in de kast hing in de wasmachine gegooit. En zij maar vragen, waarom kom je er niet bij in bed liggen?? a. er liggen twee kotsende mensen in mn bed. b. je zit onder de kots en ligt daarmee in mijn bed. Daar wil ik niet tussen liggen :') Ja. Dat is wel het smerigste kotsverhaal dat ik heb _O-
Laatst bijgewerkt door Cubone op 08-06-12 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 17:50

papagroom schreef:
@[***]....we zitten hier op de vette klei....daar komt bijna geen zuurstof door heen...duurt dus zo maar een paar jaar voor zo`n beest weg is.

Oei, dan mag ik wel uitkijken. Wij zitten op keileem?

Nummus

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 17:56

Gatverdamme Horsii!
Ik vind het echt verschrikkelijk als mensen gaan kotsen omdat ze te veel drinken. Ik hou dus ook gewoon niet van mensen die te veel drinken. Kan ik niet hebben.

Iemand die met mij bevriend is weet dat ik echt als de dood ben voor kots, en die zou dus nooit zo lomp zijn... := Zo ja, dan zijn ze mijn vrienden niet meer. Echt niet.
Als het nou is omdat je een virusje hebt ofzo, is het een ander verhaal. Dan is het nog steeds paniek in de tent maar vind ik het ook wel zielig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:00

Eeeeeeh bah, Horsii ik mag hopen dat je vriendin toch wel heel erg goed beseft dat, dit wel het toppunt is? Zijn jullie nog vrienden overigens?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:14

Haha. Ze heeft zich doodgeschaamd en een tijd lang zich niet durven laten zien in de kroeg :') We zijn nog steeds vriendinnen :D In haar dronken bui kraamde ze nog een paar keer uit hoeveel ze wel niet van me houd. En ik heb de foto's ervan lekker nog om haar te plagen hihi. Als ze 50 word kan ik een mooi boekje voor haar samen stellen over haar wilde avonturen :Y) Nog 30 jaar. Ik kijk er naar uit! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:18

Horsii_mine schreef:
Haha. Ze heeft zich doodgeschaamd en een tijd lang zich niet durven laten zien in de kroeg :') We zijn nog steeds vriendinnen :D In haar dronken bui kraamde ze nog een paar keer uit hoeveel ze wel niet van me houd. En ik heb de foto's ervan lekker nog om haar te plagen hihi. Als ze 50 word kan ik een mooi boekje voor haar samen stellen over haar wilde avonturen :Y) Nog 30 jaar. Ik kijk er naar uit! _O-

Ja, dat lijkt me wel een hele goeie!
Ach ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens dronken ben geweest en moest kotsen. Gelukkig was dit altijd buiten of bij mij zelf thuis. En gewoon in de wc *\o/*

Zulke dingen gebeuren nou eenmaal.....

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:20

Ik zat een keer op een tribune toen ik warm water over mn rug voelde, er bleek iemand over mn rug te kotsen

En vanmorgen heeft de kat in mijn oog gezeken

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:21

Colway schreef:
Ik zat een keer op een tribune toen ik warm water over mn rug voelde, er bleek iemand over mn rug te kotsen

Dat er een kat in je oog zeikt moet je even uitleggen _/-\o_ Hoe krijgt ie dat in vredesnaam voor elkaar????

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:24

[***] schreef:
Horsii_mine schreef:

Ja, dat lijkt me wel een hele goeie!
Ach ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens dronken ben geweest en moest kotsen. Gelukkig was dit altijd buiten of bij mij zelf thuis. En gewoon in de wc *\o/*

Zulke dingen gebeuren nou eenmaal.....

Ik ben ook wel eens schandaaaaalig dronken geweest :oo Ik ben bij mijn ex thuis een keer 10x achter elkaar van de trap af gevallen omdat ik zo dronken was. Haha. Het trapje naar de wc had 6 treden ofzo. Een heel banketstaaf aantal. En iedere keer ging ik naar de wc, kotsen. Val van de trap af, weer naar de wc, kotsen, val weer van de trap af :') Achteraf hebben we er gigantisch hard om gelachen. Oh oh oh. Mijn hele rug was blauw :') Waarom was ik niet gewoon op de wc gebleven? :Y) Nouja. Dus ik weet dat het iedereen kan overkomen :j

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:27

[***] schreef:
Colway schreef:

Dat er een kat in je oog zeikt moet je even uitleggen _/-\o_ Hoe krijgt ie dat in vredesnaam voor elkaar????

Dat kan ik alleen, story of my life vrees ik..Maar hier komt ie

Stond me aan te kleden en hoor opeens pssssssssstttttttttt naast me, ik half slapend omkijken, staat onze rode dikke je-weet-wel-kater vol gas achteruit te zeiken....Uit een reflex geef ik dat beest een schop (sorry simba) dus die springt/duikelt van schrik de lucht in, maakt een soort salto (al zeikend) en zeikt zo recht mn oog in

Ja het is echt waar :+ En het brandde als de neten :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:32

Vleeseters-urine is nogal zuur ja. :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:35

Hahaha kattenpis in je oog _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:36

_/-\o_ :') _/-\o_ moest erg lachen toen ik je uitleg las. Ik zie het al helemaal voor me!

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:46

Wat een goor topic dit!

Bij mij is het gelukkig nooit verder gegaan dan wat vogelpoep in mijn gezicht of wat hondenpoep aan mijn broekspijp. Moet er niet aan denken om ondergekotst te worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:47

Ach daar wen je aan..... ;)

Moet zeggen dat ik nu veel beter tegen "smerige" dingen kan dan 10 jaar geleden.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:56

Die kotsverhalen :r gavderdamme ik kan daar echt niet tegen :') ik was een x naar engeland geweest met de boot en op de terugweg stond er een onwijs harde wind, ook iedereen aan t kotsen :+ echt de hele boot zat onder. En ik had nergens last van. Maar het was toch de kots van een paar 100 mensen. Man wat smerig.
Sindsdien kan ik er niet meer tegen.

Zat ik een keet in de bus hoor ik echt zo *bwurghggh splets splets* achter me. Nou toen wist ik al hoe laat het was. Ben keihard maar voren gerend (struikelend en wel) trillend tegen de chauffeur gezegd dat er iemand overgegeven had en dat ik GRAAG de bus uitwilde. Het was de eenalaatste bus, dus ik ben uitgestapt en heb de volgende genomen :evaw:

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 19:01

Ohhh dat kots op de boot verhaal maakt dat ik me iets herinner!

Ik ben eens met een vriendin naar Finland geweest en toen was de zee ook heel ruw, iedereen aan het kotsen. Wij zaten met een groepje Finnen aan een tafel en we hebben keurig aan de bar een emmer gevraagd (was er maar eentje van) en die hebben we netjes doorgegeven binnen de groep. Zelfs op dat moment vond ik het super grappig. Echt zo van: "Could you please pass me the bucket when you're finished?" Schept een band zoiets hahaha, die gasten heb ik nu op facebook. Niemand van ons heeft op de grond hoeven kotsen ;)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 20:35

Warbling wat goed, daar had ik niet eens aan gedacht, ik had me gewoon in foetus-houding ergens opgerold in die bus. _O-

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 20:50

Over kattenpis gesproken, ik denk dat mijn grootste jeugdtrauma goed in dit topic past!

Toen ik een jaar of 10 was ging ik naar het circus (Circus Rensz) met mijn vader en mijn broertje. We hadden supermooie plekken, helemaal vooraan bij de piste. Op een gegeven moment kwam de act met de tijgers. Dus de tijgers werden de pist in gelaten en 1 van de tijgers kwam mijn kant op. Ik was helemaal gefascineerd natuurlijk. Dus tijgerlief staat voor mijn neus, draait zich om, staart omhoog en hij pist echt full power naar achteren, recht in mijn gezicht! -O- Echt, ik zat er totaal onder, van top tot teen! En het stonk! Echt nog erger dan kattenpis, bwuuuh! Mijn vader en broertje (die naast mij zaten) hadden alleen een paar druppeltjes. Bovendien heeft het hele circus mij uitgelachen.
Ik weet nog zo goed dat die geur nog dagenlang in mijn neus is blijven hangen, zo ranzig!

Ik ga nooit meer naar het circus...

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 20:55

Ja dat wou ik ook het liefst.. het was meer dat ik niet hoefde te kotsen (als 1 van de enige, op de Stena Line toendertijd.. grooote boot :r ) steeds als ik op een niet - ondergekotste stoel zat/lag kwam er een groenig persoon aanwachelen met de kots over hun kleding heen dus peerde ik 'm maar weer :P we waren toen met de fanfare, en 1 van de leden heeft jaaaaren op een boot gewerkt dus die had gevraagd of hij in de machinekamer en op de brug bij de kapitein enzo mocht kijken.. dus toen mocht ik met hem mee. Even weg bij de kotser :') sindsdien heb ik echt een trauma en ben ik niet meer met een boot meegeweest :D

Oh gadverdamme, tijgerpis. Bah bah bah!

Ik heb ook wel eens een muisje aan een riek gespietst met stallen uitmesten, maar dat komt wel vaker voor denk ik.. en was ook niet zozeer zo verschrikkelijk ranzig. Hij was al dood dus bloedde ook niet meer.