Mijn grootste angst word realiteit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 11:48

Ik wil je echt heel veel sterkte wensen. Zo kort op elkaar zulk nieuws is gewoon niet eerlijk! :(:)

spottedponie

Re: Mijn grootste angst word realiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 11:51

Meid ik wil je even heel veel sterkte wensen, wat een verschrikkelijk nieuws, zo kort achter elkaar, ik heb er stomweg geen woorden voor!

Mijn moeder is in 2010 aan longkanker overleden, mocht je vragen hebben, gewoon van je af willen praten, wat dan ook, mijn pb-box staat voor je open...

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 15:57

Jeetje! Wat krijgen jullie het te verduren zeg! Heel erg veel sterkte!

nina023

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 16:09

Jeetje wat heftig...
Meid, ik wil je heel veel sterkte wensen :(:)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 21:24

Hoe ging de punctie vandaag?

GroteVogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 22:21

Sterkte!

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 23:50

Jeetje meid wat krijg jij/jullie een hoop te verduren, het leven is zo oneerlijk. Ik heb je verhaal van je moeder gelezen en heb ontzettend bewondering hoe je je moeder en je zus en vader hebt gesteund in het ziektebed van je moeder, een betere dochter/zus hadden ze niet kunnen wensen en ook niet kunnen krijgen. Ik weet niet wat ik verder moet zeggen maar wil je heel veel sterkte wensen.. Let je een beetje op jezelf? je maakte een grapje maar misschien kun je beter je psycholoog weer bellen? Zo'n slecht nieuws brengt weer herinneringen na boven die nog zo vers zijn dat het misschien fijn zou zijn om nu verder met iemand te kunnen praten over je gevoelens die ook jouw verhaal kent. Nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Forbiddenpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 00:25

Meid, wat verschikkelijk! Ik wens je enorm veel sterkte en hoop op het beste!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 00:44

Jeetje dit is echt niet eerlijk! Ik wil je alle sterkte toewensen in deze tijd! Ik duim voor je dat pappa langer mag blijven.

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 14:20

Hè bakkes. Sterkte

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 14:39

arme meid, ik heb tranen in mijn ogen van je verhaal. Heel veels terkte en doe het alstjeblieft rustig aan met alles, anders ga je er zelf ook nog aan onder door

Whupp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 15:03

Heel erg veel sterkte. Heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen.

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 15:50

Pffff vreselijk!!!!
Ik weet niet wat ik zeggen moet...

HinkeLover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 22:45

Jeetje, wat vreselijk! Ik heb net je hele verhaal gelezen en weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen..
Ik wil je heel veel sterkte toewensen!

GroteVogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 09:44

Hoe is het met je? En met je pa en zus?

Wanneer krijgen jullie de uitslagen?

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 07:14

Ts, ik wil je heel veel sterkte wensen! Het lange uitblijven van reacties geeft me een beetje de rillingen... Ik hoop er maar het beste van!

Shirrlfl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 07:50

Jeetje wat is t leven toch oneerlijk |(
Ik wens jullie ontzettend veel sterkte en hoop dat jullie t een beetje kunnen trekken.

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:19

Ik lees dit topic net pas, ik heb niet dezelfde situatie meegemaakt...Maar ik heb ook mijn vader 3 jaar geleden verloren, aan een hersentumor. En een jaar later mijn schoonmoeder ook aan kanker! Ik wil je heel veel sterkte wensen met deze (bijna) onbegrijpelijke situatie, ik snap dat het leven nu oneerlijk lijkt... En moeilijk is om verder te gaan met alles...Hoe gaat het nu met je vader, is er al meer bekend? Ik kan helaas niet meer doen dan je heel veel sterkte wensen. Als je wat kwijt wilt, of wilt praten je mag ook altijd pb-en...

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:21

Ik hoop dat de uitslag van de punctie iets positief was. Je stilte in dit topic geeft mij ook rillingen!
Heel veel sterkte meis.

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 12:07

Hallo iedereen,

Hier weer een update van mij! De uitslag van de punctie... Ze konden niet met 100% zekerheid zeggen wat het nou was. Heel vaag. Toen zei de longarts dat ze graag een biopsie wou doen.
Dit hebben wij ook laten doen. Mijn vader was behoorlijk zenuwachtig. Het verdoven deed hem ontzettend zeer. Het moest halverwege de operatie, nogmaals worden verdoofd.
Uiteindelijk hebben we ook de uitslag van de biopsie al. Het blijkt nu dat de chirurg het verkeerde gedeelte heeft weggenomen. Namelijk niet uit de bult in zijn nek, maar uit zijn speekselklier.
Nu heeft de longarts gezegd dat we een bronchoscopie moeten doen. Waarbij ze dus een slangetje in de keel doen, naar de longen, en dan word daar een hapje uit genomen.
Dit gebeurt morgen. Het word een dagopname. Het lijkt me behoorlijk vervelend eigenlijk... ;(

Ook heeft de longarts ons doorgewezen om een pet-scan te maken in het MCL. Op deze scan kun je zien of er nog verdere uitzaaiingen zijn. Dit was ook een lange dag zeg.
De uitslagen zijn ook al bekend. Er zijn uitzaaiingen te zien, linkerlong-boven, en nu blijkbaar ook rechterlong-midden. Ter grootte van een golfbal ongeveer.
Verder gaat het door naar het linkerschouder. (Vandaar dat mijn vader zo'n last heeft van zijn schouder). En de lymfeklieren links en rechts. ;(

Nu is het afwachten op het RIF totdat die belt, en dan kan de bestralingen beginnen.
En afwachten op de bronchoscopie, zodat er kan bepaald wat voor chemo er kan worden gegeven.

één ding is zeker... Genezing is niet mogelijk.
Alleen rekken... en remmen...
;(

rocymaxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:22

Ik heb net je topic doorgelezen en heb alleen maar bewondering hoe je met de situatie omgaat nu, en hoe je je moeder verzorgd hebt. denk je een beetje om jezelf??
Ik weet er alles van om alleen maar sterk te zijn. Mijn mams overleed elf jaar terug aan longkanker, en mijn vader afgelopen januari aan galblaaskanker. Het is zo moeilijk allemaal.
Ik wens je echt heel veel kracht en sterkte toe en als je een keer van je af wilt schrijven , mijn pb staat altijd voor je open.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:35

Jeetje je zou bijna denken dat het een slechte grap is. Is toch niet te geloven. Ongelooflijk zeg, wat krijgen jullie een hoop voor jullie kiezen. Ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Dit verdient niemand zo.

Geniet nog van de tijd die je samen met je vader hebt. Praat met hem over je moeder en probeer zoveel mogelijk dingen te weten te komen over vroeger. Als hij er niet meer is heb je geen ouders meer die je dit soort dingen kunnen vertellen. Dit zal later heel waardevol voor je blijken.
En een dikke knuf voor jou natuurlijk! :(:)

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:37

Pfff ik heb net je verhaal gelezen. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Het is niet eerlijk dat je dit allemaal mee moet maken.

FuegoJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:43

kwam toevallig in je topic terecht en wil je via deze weg heel veel sterkte wensen met de situatie.
het leven is inderdaad niet eerlijk !!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:48

Jeetje meiske toch, wat leven we toch in een oneerlijke wereld zeg!! Ik wil je heel veel kracht toewensen de komende periode, en ook voor je vader! Dikke knuf!