Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AllstarLove

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 18:41

Roggefeest! *\o/*

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:52

Ik ben een keer op een feest bij ons op de manege zo zat geweest dat ik bij mijn paard in de stal ben gaan liggen slapen. Heel leuk maar een vriendin van mij was mij al lang kwijt en na een uur ging ze me zoeken. Heel hard lachend kwam ze met een hele groep bij mijn stal aan want ze dachten dat ik daar met een scharrel in de stal lag. Mijn baas heeft mijn vader gebelt.. Hoor t nu nog haha.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:57

AllstarLove schreef:
Roggefeest! *\o/*

jup,
dit jaar weer als het allemaal wat meezit(vrij krijgen van werk tent in de tuin bij mn oom....)

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:18

hahahaa sommige zijn echt te grappig!

Ik had laatst met mijn verjaardag ook echt wel te diep in het glaasje gekeken. We waren naar de stad gegaan en iedereen feliciteerde mij en ging liedjes zingen, waarop een vriendin zei: Oh Amy ga even op dat podium staan. Waarop ik heel enthousiast ja riep. Toen ik er helemaal op stond met een vriendin gingen we een beetje gek doen, springen enzo, en toen sprong ik zo van het podium van 1.5 meter af plat om bek. :') Heel mn been blauw. Iedereen lag helemaal dubbel, ik overigens ook, maar heb het wel gevoeld de week erna. :+

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 13:56

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 15:46

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 22:18

In eerste instantie was het niet grappig, maar achter kunnen we er kostelijk om lachen.. Vorig jaar met uitgaan hadden twee vriendinnetjes te veel gedronken. Eentje van hun struikelde op de trap, viel en was flauwgevallen, dit gebeurde tijdens een evenement en iedereen had 't gezien. Daarna wilde ik hun naar huis brengen (te voer uiteraard) omdat het gewoon echt niet ging. Terwijl ik een taxi aan het bellen was, was een van m'n vriendinnetjes weer gevallen en is daarbij op haar tand terecht gekomen, die dus is afgebroken -O- Ondanks de drank realiseerde ik me wel dat dat best oliebol was, maar ergens was 't ook heel erg grappig. Heb hun toen met veel drama thuis gekregen, twee dagen later heeft ze een bezoekje aan de tandarts gebracht en ondertussen is de tand weer heel mooi bij gemaakt en zie je niet dat ie 3/4 nep is.

'Zo zat als een tand' of 'tandenzat' krijgt opeens een heel andere betekenis :')

Zoiets doen we trouwens niet elke week, dit was echt uitzondering op de regel :o

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 22:23

Hahah, ow lijkt me echt pijnlijk!

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 22:24

Naja, zelf heeft ze er niet heel veel van mee gekregen volgens mij :') pas de ochtend erna kwam de tandpijn :p en natuurlijk toen het pas 'gemaakt' was.

Natas_jaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 23:19

Ik mag altijd graag snacken na een avond stappen... Frikadellen gaan er dan goed in.
Bij thuiskomst toch wat misselijk.
oliebol, overgeven! Niet naar beneden rennen dan wordt mam wakker! Door de gootsteen op m'n kamer ook maar niet doen, blijven de stukken zitten...
Dan maar uit het dakraam! Mooi laagje sneeuw aan de kant geschoven, frikadellen uitgespuugd. Sneeuw erover(want dan ziet niemand het!) tot je de volgende ochtend je dakraam opendoet....
Een fijn frikadellen brouwseltje kats maar dan ook kats vastgevroren aan de dakpannen... :+
En dat heeft een flink aantal daagjes daar vast gevroren gezeten :p

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 23:20

Hahahahahahahhah! _O-

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 14:04

Laatst kwam ik uit de kroeg met mijn vriend, mijn broertje en nog wat kameraden. Tijdens onze terugtocht kwamen we 3 Iranezen tegen. 1tje woonde hier en de andere twee waren op vakantie. Als een grote gezellige multicultigroep liepen we richting huis. Bij de ijszaak (die allang dicht was) zijn we gestrand. Daar werd nog het een ander gerookt en gedronken en het was echt super gezellig. Alle kroegen waren op een gegeven moment dicht dus er kwamen steeds meer mensen bij, waaronder J.
Mevrouw de Iranees vond het op een gegeven moment wel welletjes en zei:" I'm going home, I'm going to sleep".
J kijkt haar aan en zegt volgens het oerhollandse gezegde: "then you gonna saw some trees".
De vrouw kijkt hem aan en snapt er natuurlijk niks van. J besluit om voor wat opheldering te zorgen en zegt:" Well, do you snore when you sleep?" De vrouw knikte, ze snurkte. Waarom J weer met een grote grijns zegt:" Nou dan! Then you gonna saw some trees".
Wij lagen ondertussen allemaal helemaal dubbel, de vrouw snapte er niks van en zei:" NO! "
Waarop J antwoord: "YES! :D"

Arme meid, ze was echt heel aardig.. ze was alleen echt niet van plan om een boom om te gaan zagen in haar slaap.
best logisch :Y) En J. tja, die snapte der ook niks meer van.

Schiet me nog 1 te binnen!
We waren bij een dorpsfeest, en ik kende wat volk achter de bar. Op een gegeven moment had ik 4 bier vast maar ik wou ook roken. Er was zo'n 'biergooinummer' op. (Normaal, moeflons enz.) Dus er vloog al heel wat bier door de lucht. Ik dacht:" Nou dan kan mijn bier er ook wel achteraan!" Heel trots gooide ik twee biertjes van me af. Tegelijkertijd kreeg ik ook een hele plens bier over mee heen. Ik vond het allemaal geweldig en zei: "ha ze gooien terug!"
Wat ik niet doorhad (omstanders helaas wel) was dat ik mijn bier niet van me af gooide maar gewoon recht de lucht in. Ik kreeg dus de volle lading bier over me heen die ik net daarvoor zelf heel vakkundig van me afgegooid had.

Diezelfde avond ben ik trouwens met 11 munten heen gegaan en met 12 terug gekomen. Best bijzonder :) want ik had toch echt genoeg gedronken.

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 14:36

Ik was niet dronken, ze hadden wat in mn drankje gegooit.

Ik stond met iemand te praten die ik niet kende dus hij vroeg hoe ik heette. Ik wist mijn naam niet meer dus het leek me best logisch om te zeggen dat ik Marc heette.

Heb ik weer, was best een leuke jongen :')

NadineK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:11

Petra_O schreef:
Ik heb alleen maar solo blunders gelukkig :D.

Een keer wilde ik nog een drankje nemen voor ik naar bed ging. Glaasje port, slaap je lekker op :z . Dus ik een glaasje port. En het was er echt maar eentje, en niet eens een grote. En drink mijn glaasje leeg, sta op om naar bed te gaan, en mieter zo op de grond. Straalbezopen }:0 . En grappig dat ik het vond joh! Ik heb in een scheur gelegen om mezelf. Helemaal in mijn eentje, op de vloer van de woonkamer....

En nog een, vorige week. Ik was bij een paar vriendinnen geweest. Lekker gegeten, wijntje erbij, en naar mijn idee was ik nog helemaal nuchter :7 . Ik heb het later nagevraagd en mijn vriendinnen merkten helemaal niets aan mij. Ook niet degene die met me naar huis is gereisd met de trein. Ik kwam thuis om een uur of half een, nog helemaal klaarwakker. Dus ik besloot dat ik nog best even de vaat op kon ruimen en de was kon vouwen voor ik ging slapen. Dus ik braaf mijn klusjes gedaan, en tevreden naar bed, want alles was netjes!
De volgende dag schrok ik me een ongeluk. Het hele huis was een chaos. Mijn sokken in de bestekla, ondergoed in de koelkast, vaat in de wasmachine en in de kledingkast, en al mijn lepels in de prullenbak 8)7 . Ik mis nog steeds een gedeelte van mijn bestek. Geen idee waar het heen is.

You just made my day _/-\o_ :')

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 00:18

Ik heb niet echt heel erge bloopers gehad ofzo, maar wel te vaak stomme acties :p even je bekertje wijn tussen je tanden vasthouden en dan mn haar heel hard uit mn gezicht zwiepen :p dan ook nog van schrik uit je muil laten vallen, ik zat helemaal onder xd

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 01:30

LisaaBloem schreef:
Ik heb niet echt heel erge bloopers gehad ofzo, maar wel te vaak stomme acties :p even je bekertje wijn tussen je tanden vasthouden en dan mn haar heel hard uit mn gezicht zwiepen :p dan ook nog van schrik uit je muil laten vallen, ik zat helemaal onder xd

Hoe herkenbaar! _/-\o_

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 01:23

Dit topic made my day! _/-\o_

Normaal gesproken ben ik altijd diegene die nooit veel drinkt, sowieso nooit snel drinkt. Heel verstandig blijft, voor bezopen vrienden zorgt en nooit gekke dingen doet.

Nu had ik 2 weken geleden dus Prom (Canada). Dit is natuurlijk niet heel spannend, maar de afterparty wel. Dit was de eerste keer dat ik samen met vriend ging 'partyen'. Nu zit mijn vriend een jaar hoger en sinds Prom voor de eindexamenklas is kende ik eigenlijk niemand. Toen wij daar dan rond 11 uur aankwamen waren de meesten toch al behoorlijk aangeschoten. Er was wel bier te krijgen, maar dat was lichtelijk niet te zuipen. Voor de rest was het "bring your own booze," dus daar stond ik dan, gewapend met een fles Coebergh (jaja, geïmporteerd uit Nederland) in mijn broekzak ( :+ ). Dit was de eerste keer dat mij toch wel iets heel raars overkwam... één uur later was de fles opeens leeg :wow: Nu had ik al meer dan een half jaar niet meer gedronken en waarschuwde ik mijn vriend alvast dat dit niet goed kon gaan... Inmiddels hadden al wat mensen mijn accent opgemerkt (zo valt het niet op, maar in combinatie met alcohol en oververmoeidheid dus wel) en kende ik dus vrij snel iedereen. 'Holland girl' kreeg van allerlei kanten shotjes aangeboden enzo kwam het dat ik al vrij snel niet meer fatsoendelijk kon lopen. Ik had de grootste lol met iedereen, maar niet iedereen had helemaal door (ofja ze waren zo bezopen...) dat ik Kevins vriendin was enzo kwam het dat Alex naar mij toe kwam en mij zo vol op de mond probeerde te zoenen. Nu had ik nog altijd m ijn lege fles Coebergh in mijn zak en sloeg hem dus vol op zijn hoofd, terwijl ik loeihard 'JIHAAAA!' schreeuwde. Dit was blijkbaar behoorlijk amusant := Hierna was ik zo ongeveer geliefd bij iedereen en toen ze mij vroegen welke talen ik sprak antwoor de ik heel trots Nederlands, Duits, Spaans, Engels en Zweeds (?). Toen moest ik dus een zin Zweeds gaan praten, dus zo gezegd zo gedaan, resultaat: Wie wølt er mei knäckebröt verørberen gangen? :') Dit werd vervolgt met een moeilijke en zware tocht naar de dixie om daar een potje Nederlands te staan vloeken als je erachter komt dat dat de slaapkamer helemaal niet is?? Vriendlief heeft mij toen (4:30) maar naar de tent gedragen en gezegd dat ik daar moest blijven liggen. Wat er daarna in de tent gebeurde zal ik jullie maar besparen, maar sinds we beiden niet meer helemaal wisten hoe we onze kleren uit moesten trekken hebben we deze maar aangelaten (gelukkig) en is er dus niks 'speciaals' gebeurd. Wel was ik er vol van overtuigd dat we alleen waren in 'onze' tent. Ik schrok dan ook behoorlijk toen ik 's morgens (kwartier later :+) ineens wakker werd en Allan zag liggen, draai ik me om zie ik Steven :oo. Sinds slapen het niet ging worden daar (rothaan _-:( ) heeft Kevin zijn vader mij met mijn nog steeds zatte kop en Kevin opgehaald waarna ik thuis in coma raakte tot laat in de middag. Godver de godver was die kater zwaar %).

De dag erna aan Kevin gevraagd (die nog alles herinnerde) of ik verder nog rare dingen gedaan had. Hij antwoorde heel serieus: "nee hoor". Ik dus heel blij en trots. Totdat ik smaandags op school kwam en alle eindexamen leerlingen naar mij toe kwamen hoe geweldig/fantastisch ik wel niet was en hoe gepassioneerd ik was over Nederland (???) en niet te vergeten hoe hilarisch mijn antiDuitsland speech wel niet was en hoe ik dit zomaar tegen 4 DUITSE vrienden van Kevin durfde te schreeuwen... :wow: >;) Uhmmm.. Kijk ik langs mij, ligt Kevin zo ongeveer op de grond van het lachen met de tranen in zijn ogen _O- Dat stukje heb ik dus even gemist... :o Vooral heel genant als Nederland daarna gigantisch verliest van Duitsland :') Ik ben bang dat ik dit nog héél lang ga horen... :+ :+

En of ik de volgende keer weer beter op let met alcohol, heb nu in een avond meer verhalen gecreeërd dan dat ik normaal in een jaar creeër :')
Laatst bijgewerkt door _Snow_White op 17-06-12 01:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 01:28

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _/-\o_ _/-\o_

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 10:59

Zit net weer dit topic te lezen, hele leuke zitten erbij! :')

Ik had gister ook een leuke. Was bij een feest van een vriendin van mij (eigenlijk was het een feest van haar ouders, maar zij had ook het een en ander uitgenodigd, zodat ze niet alleen maar met familie op zat gescheept). In iedergeval, hele zaal vol met familie en wij zaten ergens achter in de zaal drank spelletjes doen. Na ongeveer een uur of 3 besloten we om even naar buiten te gaan (wij vonden onszelf volkomen in staat om normaal door die zaal te lopen), dus allemaal opstaan en op z'n best door die zaal te lopen. Uiteindelijk ben ik ergens op een schoot van een tante beland. Was er trouwens heilig van overtuigd dat zij een man was, maar daar was zij volgensmij niet heel erg blij mee.

Daarna zijn we doorgegaan naar een ander feest, waar we nog geen 5 minuten binnen waren en toen ben ik in slaap gedonderd. Erg gezellig allemaal :j

frodo1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 18:43

Haha, zitten geweldige tussen :D
Ik heb nooit echt bloopers, maar op je horloge kijken en daarbij je drankje omdraaien gebeurd me wel vaak :')

ferropaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 23:30

@ Barbie_Blue Ge-wel-dig! _O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 19:01

Geen bloopers maar van die standaard dingen als een trede van de trap missen, een beetje scheef lopen omdat je net uit een tent kruipt en je een beetje wankelt, domme antwoorden geven enz omdat je gedronken hebt komen vaak voor.
Ping-pong spelen is ook niet zo handig als je een beetje gedronken hebt..

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 19:36

De pet van een agent afpakken... Hij vond het wel grappig, mocht zelfs met hem op de foto met zijn pet op :p

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 20:02

Dit topic blijft geweldig :')

LisaaBloem: Dan heb je geluk gehad, meestal vinden ze dat soort acties niet zo tof :=

Ik zelf vind het blijkbaar altijd nodig om na het uitgaan nog even in mijn HK topic te posten....

Klis schreef:
_O-
JA :D beetje laat but im here. Net uit geweest met vriendin, helaas wou zij op tijd naar huis -O-
Mijn ego heef wel even 2x een boost gehad :)) eerst waren we ergens en e stonden wat jongens waarvan ik er 1 wl knap vond maar hij gaf totaal geen aandavjt :') tot ineens: jaa mag ik hlje een brutale vraag stelken :+ mijn vrienden willen wg maar ik vond jouw wel leuk bla lbla mag ik je jummer :+
Ofzo. Dus ju heeft hij mn nummer. Em toen later waren we ergens waar vriendin werkt en toen kwm ze naa mij day 1 vd barmannen (hij is moooi :9 ) tegen haar zei dattie mij wl leuk vond en: 'als ik geen vriendin had gehad gehad was ze vab mij geweest' wut :wow: hij is facking model allesch. Mak het maar uit vriend ii wil je wel hebben :+
Oke egopost, miss is het tijd om te gaan slapen :')
Slaap lekker allemaal <3

Klis schreef:
Damn, succes met ontcijferen ik ga slapen :')

Tja :=

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 20:05

Klis schreef:
Dit topic blijft geweldig :')

LisaaBloem: Dan heb je geluk gehad, meestal vinden ze dat soort acties niet zo tof :=

Haha ja hij zei het zelf ook, dat ik dat maar niet meer moest doen maar omdat ie in een goede bui was mocht het :+