Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Heel mn been blauw. Iedereen lag helemaal dubbel, ik overigens ook, maar heb het wel gevoeld de week erna.

lelijke_heks schreef:hmmm hij is niet van mij... maar kwam 'm net tegen...
http://www.youtube.com/watch?v=mA-PWIJG ... re=related
Ondanks de drank realiseerde ik me wel dat dat best oliebol was, maar ergens was 't ook heel erg grappig. Heb hun toen met veel drama thuis gekregen, twee dagen later heeft ze een bezoekje aan de tandarts gebracht en ondertussen is de tand weer heel mooi bij gemaakt en zie je niet dat ie 3/4 nep is.

pas de ochtend erna kwam de tandpijn :p en natuurlijk toen het pas 'gemaakt' was.

"
En J. tja, die snapte der ook niks meer van.
want ik had toch echt genoeg gedronken.
Petra_O schreef:Ik heb alleen maar solo blunders gelukkig.
Een keer wilde ik nog een drankje nemen voor ik naar bed ging. Glaasje port, slaap je lekker op. Dus ik een glaasje port. En het was er echt maar eentje, en niet eens een grote. En drink mijn glaasje leeg, sta op om naar bed te gaan, en mieter zo op de grond. Straalbezopen
. En grappig dat ik het vond joh! Ik heb in een scheur gelegen om mezelf. Helemaal in mijn eentje, op de vloer van de woonkamer....
En nog een, vorige week. Ik was bij een paar vriendinnen geweest. Lekker gegeten, wijntje erbij, en naar mijn idee was ik nog helemaal nuchter. Ik heb het later nagevraagd en mijn vriendinnen merkten helemaal niets aan mij. Ook niet degene die met me naar huis is gereisd met de trein. Ik kwam thuis om een uur of half een, nog helemaal klaarwakker. Dus ik besloot dat ik nog best even de vaat op kon ruimen en de was kon vouwen voor ik ging slapen. Dus ik braaf mijn klusjes gedaan, en tevreden naar bed, want alles was netjes!
De volgende dag schrok ik me een ongeluk. Het hele huis was een chaos. Mijn sokken in de bestekla, ondergoed in de koelkast, vaat in de wasmachine en in de kledingkast, en al mijn lepels in de prullenbak. Ik mis nog steeds een gedeelte van mijn bestek. Geen idee waar het heen is.
). Dit was de eerste keer dat mij toch wel iets heel raars overkwam... één uur later was de fles opeens leeg
Nu had ik al meer dan een half jaar niet meer gedronken en waarschuwde ik mijn vriend alvast dat dit niet goed kon gaan... Inmiddels hadden al wat mensen mijn accent opgemerkt (zo valt het niet op, maar in combinatie met alcohol en oververmoeidheid dus wel) en kende ik dus vrij snel iedereen. 'Holland girl' kreeg van allerlei kanten shotjes aangeboden enzo kwam het dat ik al vrij snel niet meer fatsoendelijk kon lopen. Ik had de grootste lol met iedereen, maar niet iedereen had helemaal door (ofja ze waren zo bezopen...) dat ik Kevins vriendin was enzo kwam het dat Alex naar mij toe kwam en mij zo vol op de mond probeerde te zoenen. Nu had ik nog altijd m ijn lege fles Coebergh in mijn zak en sloeg hem dus vol op zijn hoofd, terwijl ik loeihard 'JIHAAAA!' schreeuwde. Dit was blijkbaar behoorlijk amusant
Hierna was ik zo ongeveer geliefd bij iedereen en toen ze mij vroegen welke talen ik sprak antwoor de ik heel trots Nederlands, Duits, Spaans, Engels en Zweeds (?). Toen moest ik dus een zin Zweeds gaan praten, dus zo gezegd zo gedaan, resultaat: Wie wølt er mei knäckebröt verørberen gangen?
Dit werd vervolgt met een moeilijke en zware tocht naar de dixie om daar een potje Nederlands te staan vloeken als je erachter komt dat dat de slaapkamer helemaal niet is?? Vriendlief heeft mij toen (4:30) maar naar de tent gedragen en gezegd dat ik daar moest blijven liggen. Wat er daarna in de tent gebeurde zal ik jullie maar besparen, maar sinds we beiden niet meer helemaal wisten hoe we onze kleren uit moesten trekken hebben we deze maar aangelaten (gelukkig) en is er dus niks 'speciaals' gebeurd. Wel was ik er vol van overtuigd dat we alleen waren in 'onze' tent. Ik schrok dan ook behoorlijk toen ik 's morgens (kwartier later
) ineens wakker werd en Allan zag liggen, draai ik me om zie ik Steven
. Sinds slapen het niet ging worden daar (rothaan
) heeft Kevin zijn vader mij met mijn nog steeds zatte kop en Kevin opgehaald waarna ik thuis in coma raakte tot laat in de middag. Godver de godver was die kater zwaar
.
Uhmmm.. Kijk ik langs mij, ligt Kevin zo ongeveer op de grond van het lachen met de tranen in zijn ogen
Dat stukje heb ik dus even gemist...
Vooral heel genant als Nederland daarna gigantisch verliest van Duitsland
Ik ben bang dat ik dit nog héél lang ga horen...

Klis schreef:
JAbeetje laat but im here. Net uit geweest met vriendin, helaas wou zij op tijd naar huis
Mijn ego heef wel even 2x een boost gehadeerst waren we ergens en e stonden wat jongens waarvan ik er 1 wl knap vond maar hij gaf totaal geen aandavjt
tot ineens: jaa mag ik hlje een brutale vraag stelken
mijn vrienden willen wg maar ik vond jouw wel leuk bla lbla mag ik je jummer
Ofzo. Dus ju heeft hij mn nummer. Em toen later waren we ergens waar vriendin werkt en toen kwm ze naa mij day 1 vd barmannen (hij is moooi) tegen haar zei dattie mij wl leuk vond en: 'als ik geen vriendin had gehad gehad was ze vab mij geweest' wut
hij is facking model allesch. Mak het maar uit vriend ii wil je wel hebben
Oke egopost, miss is het tijd om te gaan slapen
Slaap lekker allemaal
Klis schreef:Damn, succes met ontcijferen ik ga slapen