Wat een leuke spullen allemaal! Ik heb vandaag 3 paar oorbellen en een tas binnen gekregen. Die tas is echt 3x niks. Veeeel kleiner dan op de foto en de hengsels zijn niet van 'kunstleer' maar echt van plastic
Ik heb een paar dagen terug voor het eerst iets via Ebay gekocht, maar al veel andere leuke dingen gezien. Geld was gisteren al van m'n rekening, maar bij Paypal staat dat het nog tot 6 september in behandeling is.. hoop dat het goed gaat en dat ik niet iets verkeerd heb gedaan ofzo.
Ebay is de bom Ik bestel daar vooral NBA basketball shirts, maar ook camera gadgets, goedkope screenprotectors voor telefoon en camera, kettingen en oorbellen en andere hebbedingetjes
Jammer dat meerderen van jullie negatieve ervaringen hebben gehad.. Ik heb alleen maar goede ervaringen gehad tot nu toe. Spullen uit hongkong duren soms inderdaad een tijdje, maarja dat is dan ook niet gek, voor die lage verzendkosten hebben ze waarschijnlijk niet echt priority.
Nou het eerste wat ik ooit bij ebay heb besteld is vandaag binnen gekomen! Een mooi eskadron dekje! Kwam uit duitsland en heb het woensdag betaald, ga ik vaker doen dus!
Mijn aankopen zijn onder de €10,- staat vaak "gift" op. Nog nooit tegen gehouden of extra belasting/invoerrechten voor hoeven betalen.
Heavenknows
Geplaatst: 04-09-11 17:39
Volgens mij hoef je voor aankopen onder de 22 euro (oid) geen invoerrechten te betalen. En eigenlijk elke Ebay-seller zet 'gift' op het pakketje (en soms zetten ze er zelfs een lagere waarde dan de echte op, zodat áls je iets zou moeten betalen dat dan minder zou zijn)
Bij welke Ebays heb je nou dat je sowieso geen invoerrecht oid hoeft te betalen? Heb een tijd geleden mn ereader gekocht en had toen invoerrechten. Wil je nu eigenlijk geen zoeken naar een leuke tas, maar wil voorkomen dat ik er onverwacht extra kosten komen.
Ik heb ook nog geen invoerrechten hoeven betalen. Denk dat je e-reader dan redelijk prijzig was? Ik koop genoeg tassen via ebay en nog nooit gehad hoor.
Kaula
Geplaatst: 04-09-11 17:53
Sowieso binnen de EU hoef je geen invoerrechten te betalen.