Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
beetje smaak afhnkelijk dus karlijn1985 schreef:Volgens mij zijn dit ze, alleen ik heb de bovenrand omgeslagen, omdat ze anders zo hoog zijn. (De rand kan omhoog en omlaag gedragen worden)
)omdat ze hoog zijn en dus tegen je knie aanvallen. Vind ze alleen niet echt lekker lopen, te onstabiel. En ze zakken redelijk snel omlaag of slaan om waardoor de binnenkant zichtbaar wordt. Zo opgelost overigs met klein stukje dubbelzijdige tape (bijv bij hunkemoller te koop)
Ga me er niet voor uitkleden, maar de meeste dingen pas ik over mijn shirt oid. Maartje__ schreef:karlijn1985 schreef:Volgens mij zijn dit ze, alleen ik heb de bovenrand omgeslagen, omdat ze anders zo hoog zijn. (De rand kan omhoog en omlaag gedragen worden)
Zijn ze idd, zijn er ook in soort lichtbruin. Heel erg mooi (vind ik)omdat ze hoog zijn en dus tegen je knie aanvallen. Vind ze alleen niet echt lekker lopen, te onstabiel. En ze zakken redelijk snel omlaag of slaan om waardoor de binnenkant zichtbaar wordt. Zo opgelost overigs met klein stukje dubbelzijdige tape (bijv bij hunkemoller te koop)
) Moet wel zeggen dat ik geen smalle kuiten heb en de laarzen zitten heel fijn, dus als je smalle kuiten hebt zullen ze wel sneller naar beneden zakken. 
Paar leuke jurkjes en vestjes gescoord! 
Wat moet je daar nu mee in de winter?
dravergekkie schreef:Primark komt ook in Den-Haag