Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yuri schreef:Geweldig topic.
Een ex van mij had een keer een string aan als verrassing, echt vreselijk.
Diezelfde ex heb ik een avond mee in het ziekenhuis gezeten omdat hij enorm aan het treiteren was wilde hem een tik tegen zijn hoofd geven, draait ie om. Steek dus zo in zijn oog, week oogkapje opgehad ::P
Mijn huidige vriend heb ik zijn kleine teen van gebroken, naja het kwam door mij. Zette onze aanhanger op het neuswiel, alleen niet vast genoeg gedraait. Dus mijn schatje staat ernaaast zakt dat ding door het wiel, zo op zijn voet !
Gescheurde toompje ken ik ook, wat een bloedbad is dat!!!
livelife schreef:Hahah geweldig dit topic!
Ik heb ook een leuk ex-verhaal!
Toen ik nog met mijn ex had (roy) plaagde hij me wel eens met mijn eerdere ex (ruud)
We waren een keer bij hem thuis met zijn zus, hij en ik. Hij was maar praten over ruud zijn grote tanden, rare stem, stomme haar en noem maar op (jarloooeers)
Hij had hem zelfs een bijnaam gegeven: Ruudjemiauw omdat hij zo sexy was dat je er wel miauw tegen MOEST zeggen volgens Roy
Ik werd het geplaag een beetje zat en zij dat hij maar lekker met ruudjemiauw moest gaan als hij nergens anders aan kon denken. Zijn zus was het daar ook wel een beetje mee eens en na een tijdje waren Zuslief en ik lekker opdreef met de homograpjes. Roy werd er een beetje zat van dus loopt naar de keuken en pakt uit de kast wat lekkers. (grote inloopkast) Valt vervolgens in de kast met een paar pakken rijst en andere etenswaren over zich heen. Moeder komt binnen, ziet roy in de kast liggen en zegt: ' Roy, kom eens uit de kast.'
We kwamen niet meer bij!
hestejente schreef:En wat ik toch eigenlijk wel zo vreselijk irritant vind... is jaloezie op het paard. Ik bedoel: een paard dat hij nog nooit heeft gezien. Zal vast zijn omdat dat paard níét bang is om de komende 20 jaar deel uit te maken van mijn plannen.
Of wat dachten jullie van (de eerste keer dat hij bij je thuis is): hoe oud zijn je katten eigenlijk? Ik: Zoë is bijna 9 en Ju is vierenhalfHij: okee, hmm.. dan blijven ze voorlopig ook nog wel even in leven. En even later een opmerking over pilletjes tegen allergie die hij vergeten was in te nemen
NB: iemand die dus helemaal niet allergisch is he
Charaz schreef:Iemand enig idee hoe het lessen in Belgie gaat??? Daar kan je nl. bij je ouders lessen.