Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:24

Wat een heet beest :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:25

Klopt precies _O-

Hij zit me nu vuil aan te kijken :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:27

Wil je er ook je ex van maken zodat je verhalen on topic zijn? :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:29

Zal het even uit maken :oo
Snor! Het is uit! :(
Zo en we zijn ontopic :D

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 23:35

Hahaha stel je voor,
'schat ik moet het even uitmaken anders kan ik niet meepraten op bokt,doe je huiswerk maar,ik laat je wel weten waneer het weer aan is'
*ok*
:')

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:42

HAHAHAHA. Die tekening in paint. Ik kom niet meer bij. _O-

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:53

Ohja ik bedenk me net! Mijn "ex" :D is ook nog een keer op mijn haar gaan staan :') (vraag me niet hoe je dat voor elkaar krijgt!) En toen vervolgens ging hij op vakantie met zijn broer en kreeg ik te horen neuh jij mag niet mee! :( Dus toen heb ik tijdens zijn vakantie mijn haar afgeknipt van over de onderkant van mn bh tot de foto in mijn profiel :') Wraak! Het was nog 5 centimeter langer als: *klik*
Laatst bijgewerkt door Cubone op 13-01-11 23:57, in het totaal 1 keer bewerkt

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:56

Lol, ik ben ook een stille meelezer, maar ik lig serieus onder de tafel van het lachen bij sommige stukjes :')

Een aantal dingen komen me wel bekend voor, zoals het gescheurde toompjes-verhaal en de verhalen over exen die denken stiekem met iemand anders op pad te gaan, maar vervolgens wel vrolijk de foto's laten zien omdat ze vergeten zijn die te wissen :(:)

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 00:02

Hahah geweldig dit topic!

Ik heb ook een leuk ex-verhaal!
Toen ik nog met mijn ex had (roy) plaagde hij me wel eens met mijn eerdere ex (ruud)
We waren een keer bij hem thuis met zijn zus, hij en ik. Hij was maar praten over ruud zijn grote tanden, rare stem, stomme haar en noem maar op (jarloooeers :+ )
Hij had hem zelfs een bijnaam gegeven: Ruudjemiauw omdat hij zo sexy was dat je er wel miauw tegen MOEST zeggen volgens Roy :')
Ik werd het geplaag een beetje zat en zij dat hij maar lekker met ruudjemiauw moest gaan als hij nergens anders aan kon denken. Zijn zus was het daar ook wel een beetje mee eens en na een tijdje waren Zuslief en ik lekker opdreef met de homograpjes. Roy werd er een beetje zat van dus loopt naar de keuken en pakt uit de kast wat lekkers. (grote inloopkast) Valt vervolgens in de kast met een paar pakken rijst en andere etenswaren over zich heen. Moeder komt binnen, ziet roy in de kast liggen en zegt: ' Roy, kom eens uit de kast.'

We kwamen niet meer bij! :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 00:05

En wat ik toch eigenlijk wel zo vreselijk irritant vind... is jaloezie op het paard. Ik bedoel: een paard dat hij nog nooit heeft gezien. Zal vast zijn omdat dat paard níét bang is om de komende 20 jaar deel uit te maken van mijn plannen.

Of wat dachten jullie van (de eerste keer dat hij bij je thuis is): hoe oud zijn je katten eigenlijk? Ik: Zoë is bijna 9 en Ju is vierenhalf :) Hij: okee, hmm.. dan blijven ze voorlopig ook nog wel even in leven. En even later een opmerking over pilletjes tegen allergie die hij vergeten was in te nemen :+ NB: iemand die dus helemaal niet allergisch is he :Y)

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 00:09

Hestejente, das dus echt lelijk, jaloezie om niks..

Mijn ex was allergisch voor paarden, honden, katten etc etc, bijna alle diersoorten met haar..
Hij zei zelfs: Ik zou niet met jou een relatie aankunnen gaan als jij elke dag de hele dag naar je paard moest..(bij ons staan ze elke dag buiten dus hoef er niet elke dag heen, all-in pension)
En over tattoo's:
Ja ik vind het niet mooi, als je er teveel zou nemen zou ik het uitmaken..
Dus ik vraag; En wanneer is teveel, want dan kan ik er tenminste rekening mee houden.
'Ja dat zien we wel als het erop staat'

Hoezo scheef...

kollee3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 00:10

Yuri schreef:
Geweldig topic.

Een ex van mij had een keer een string aan als verrassing, echt vreselijk.
Diezelfde ex heb ik een avond mee in het ziekenhuis gezeten omdat hij enorm aan het treiteren was wilde hem een tik tegen zijn hoofd geven, draait ie om. Steek dus zo in zijn oog, week oogkapje opgehad ::P

Mijn huidige vriend heb ik zijn kleine teen van gebroken, naja het kwam door mij. Zette onze aanhanger op het neuswiel, alleen niet vast genoeg gedraait. Dus mijn schatje staat ernaaast zakt dat ding door het wiel, zo op zijn voet !

Gescheurde toompje ken ik ook, wat een bloedbad is dat!!!

Ik geloof dat jij beter ook aan een of andere vechtsport kan gaan doen om je agressie kwijt te raken hihi :+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 00:14

livelife schreef:
Hahah geweldig dit topic!

Ik heb ook een leuk ex-verhaal!
Toen ik nog met mijn ex had (roy) plaagde hij me wel eens met mijn eerdere ex (ruud)
We waren een keer bij hem thuis met zijn zus, hij en ik. Hij was maar praten over ruud zijn grote tanden, rare stem, stomme haar en noem maar op (jarloooeers :+ )
Hij had hem zelfs een bijnaam gegeven: Ruudjemiauw omdat hij zo sexy was dat je er wel miauw tegen MOEST zeggen volgens Roy :')
Ik werd het geplaag een beetje zat en zij dat hij maar lekker met ruudjemiauw moest gaan als hij nergens anders aan kon denken. Zijn zus was het daar ook wel een beetje mee eens en na een tijdje waren Zuslief en ik lekker opdreef met de homograpjes. Roy werd er een beetje zat van dus loopt naar de keuken en pakt uit de kast wat lekkers. (grote inloopkast) Valt vervolgens in de kast met een paar pakken rijst en andere etenswaren over zich heen. Moeder komt binnen, ziet roy in de kast liggen en zegt: ' Roy, kom eens uit de kast.'

We kwamen niet meer bij! :')

_O-
Hahaha geweldig!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 00:15

hestejente schreef:
En wat ik toch eigenlijk wel zo vreselijk irritant vind... is jaloezie op het paard. Ik bedoel: een paard dat hij nog nooit heeft gezien. Zal vast zijn omdat dat paard níét bang is om de komende 20 jaar deel uit te maken van mijn plannen.

Of wat dachten jullie van (de eerste keer dat hij bij je thuis is): hoe oud zijn je katten eigenlijk? Ik: Zoë is bijna 9 en Ju is vierenhalf :) Hij: okee, hmm.. dan blijven ze voorlopig ook nog wel even in leven. En even later een opmerking over pilletjes tegen allergie die hij vergeten was in te nemen :+ NB: iemand die dus helemaal niet allergisch is he :Y)

Oooooh mijn ex was volgens mij ook jaloers op mijn verzorgpony van toendertijd. Maar het allermooiste was..

Die pony heet Damon. Ik had het dus telkens maar over Damon.
Op een dag vond ik dat mijn ex Damon ook moest leren kennen dus ik ging mijn ex vrolijk vertellen over hoe Damon op mensen reageerde... Zo heeft Damon een keer zichzelf geprobeerd te verstoppen achter mij omdat hij bang was voor een vriendin van me. Geen idee waarom. Nou het gesprek werd steeds ongemakkelijker want mijn ex reageerde steeds vreemder :P. Ik bleef erbij dat Damon echt geweldig was met zijn mooie blauwe ogen... Zodra ik over zijn ogen begon was mijn ex het zat: "Oke, WIE is die Damon? Ik begrijp het nu wel hoor maar vind het wel een beetje een rare jongen als ik het zo hoor, is dat nou echt iets waar je op valt???"
Hij had dus helemaal niet door dat ik het over mijn verzorgpony had, hij dacht dat het om een jongen ging hahaha. We zaten nog in de date-fase dus ik had hem nooit echt vertelt hoe mijn verzorgpony hete. :')

Wat dat betreft heb ik wel meer miscommunicaties gehad met jongens.

Een vriend van me uit mijn klas vroeg me ook een keer wie die Damon was waar ik het telkens over had. Of het mijn vriend was ofzo :').

Ook een keer, een jongen wilde persee met me daten. Ik kon toen alleen niet (wilde trouwens ook niet echt) dus gaf als reactie dat ik die dag eerst naar de pony's moest. Nou ging ik altijd op het eind van de middag naar de pony's en in mijn msn naam had ik [Naar Damon] gezet. Toen ik weer thuis kwam stond er een heel gesprek open van die jongen.. Hij was razend op me! Hoe kon ik het hem aandoen om te zeggen dat ik geen tijd voor hem had, maar ondertussen wel elke dag naar een of andere vage gozer gaan! Ik heb zooooo hard gelachen. Sukkel. Heb hem nog geprobeerd uit te leggen dat Damon mijn verzorgpony was maar dat wilde hij niet geloven. (Denk dat de realiteit te pijnlijk was want dan moest hij toegeven dat hij fout zat haha _O-).

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 00:18

haha die laatste is ook wel heel goed zeg :+

@horsii_mine
ik mocht van mijn vriend en andere vrienden niet mee op vakantie, maar van hun vakantie is het nooit gekomen, ben toen met hem en zijn ouders op vakantie geweest naar Turkije, jeetje wat hebben we daar een luxe gehad zeg!

mijn vriendje schold mij gister uit voor stomme ezel toen ik zei dat hij niet een kapotte opel corsa moet kopen voor 100 euro, omdat hij gewoonweg niet weet wat ermee aan de hand is, nou hij werd boos en ik was een stomme/domme ezel, nou mij allemaal best dan niet hij komt er wel achter niet mijn bankrekening :D

maar nu heeft vriendjelief 2 weken zijn rijbewijs (2 weken geleden afgereden en rijdt nu elke dag (bijna elke dag) in de auto van zijn vader of zijn moeder... (hij laat zich ook opjagen als er iemand gaat bumperkleven en dat is gewoon dom..)
nu ging hij me vanavond thuisbrengen, en we moeten langs een industrieterrein omdat de dijk is afgesloten met coupures vanwege het hoge water.
Nu liet hij zich weer opjagen op het industrieterrein door een BMW ofzo dus hij stoer gas geven (65/70) waar je 50 mag... eind van de weg vlak voor scherpe bocht toen dacht ik net nog, zouden weleens kunnen fllitsen hier omdat mijn broer daar gepakt is, nou ik zei het niet ik denk ben toch een domme ezel, nou dat heeft die geweten, hij staat mooi op de foto hoor!
Was een beste flits, had nog nooit meegemaakt in de auto bij me moeder of vader want die rijden ten eerste niet veel en ten tweede absoluut niet te hard :')
maarja hij werd boos op mij dat ik het niet had gezegd, eigen schuld (6) sorry best gemeen maar ik heb al 5keer gezegd dat hij zich niet op moet laten jagen door iemand die achter gaat bumper kleven, heeft die nu hopelijk geleerd, in 2 weken mooie boete van 60 euro :P

Mijn vriend gaf vorige week toe dat hij jaloers is op mijn Bponytje maarja die is ook echt alles voor me en echt een schat van een beest, kwetst me ook niet :) maarja vond het aan de ene kant wel grappig want toen was het nee je moet der niet verkopen... en daarvoor was het altijd verkoop die knollen.. :P

haha leuke naamblunders hier :)

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 00:41

oooh over autorijden heb ik ook nog een te erge :')

hier komt hij

Mijn ex (weer de cinema etc gozer :') ) Was er van overtuigd dat hij al heel goed kon autorijden,
Hij oefende elke dag,en het ging ok,maar zeker niet goed..
We zaten met zijn 3tjes id auto (wat al niet mag eigenlijk maar goed :') ) *hij,ik,en zijn vader achterin (wat al zeker niet mag :') )*
We gingen autorijden , beetje oefenen op de baan,en kijken hoe dat ging.
Nu kwamen we bij zo'n landbouwweggetje,en mijn ex was superhard aan het rijden,tegen de zin van iedereen in.
Op een gegeven moment kwam er een tractor aan van de andere kant.
Zijn vader zegt *jongen stop even,we gaan langs de kant staan*
Maar mijn ex was ZO in paniek,dat hij superhard bleef rijden,en echt verstijft achter zijn wiel zat.
Zijn vader bleef maar roepen 'JONGEN,JONGEN,TRAGER'
ik had ookal gezegd van 'uhm,kunnen we mischien niet beter even langs de kant gaan staan?'

Hij was echt panisch,en bleef maar gillen dat hij alles onder controle had,en of wij 2 aub konden zwijgen enzovoort..
Die tractor komt steeds dichterbij,en wat doet hij?
die gek draait gewoon een maisveld in,

Ik had mijn raam open,dus de maïs vloog echt door heel die wagen,
zijn vader bleef maar superbang roepen 'JONGEN,STOP TOCH,JONGEN ALSJEBLIEFT.'
En die wagen bibberde verschrikkelijk door die kolven en stengels op de grond.

Toen de tractor eindelijk voorbij was,en mijn ex de baan op was gedraaid en de auto stop had gezet,en lijkbleek achter zijn stuur zat,
keek ik achterin,en zat zijn vader daar net hetzelfde,lijkbleek,voor zich uit starend.

ik begon superhard te lachen,
zenuwen en hillariteit om het scenario tegelijkertijd.

Ik mocht nooit meer mee met de auto :')

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 01:00

Wat een mafketel in die auto zeg, dat doe je toch niet! Maar had hij zijn rijbewijs nog niet dan? Dat maakt het helemaal levensgevaarlijk!

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 01:02

Nee hij was aan het oefenen voor zijn rijbewijs,ik was al wel enkele keren meegereden,en dat ging altijd vrij ok.
Weet echt niet wat hem bezielde _O-

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 01:16

Ik zou nooit bij iemand zonder rijbewijs in de auto stappen. Puur omdat ze te weinig ervaring hebben en dus inderdaad dit soort fouten kunnen maken. Vind het ook geen slimme actie van die vader dat hij het toestond eerlijk gezegd. :x

Even ontopic:
Ik bleef een keer bij een jongen slapen die ik toen der tijd stiekem leuk vond. Het was toen niets hoor, maar er was wel een spanning. Die avond is er niet veel gebeurd, maar we sliepen op een tweepersoonsbed onder één deken.. Eenmaal inslaap werd ik wakker van een raar gevoel bij mijn wang. Ik kijk opzij.. Is die jongen dus in een soort superman-houding naar mij toe geschoven in zijn slaap.. Wat erop neer kwam dat zijn vuist dus in mijn wang geplant was :'). Ik kreeg hem ook voor geen mogelijkheid verplaatst en al helemaal niet wakker.. Enfin, eindelijk lag hij weer op zijn eigen helft en viel ik weer in slaap.. Ik werd dus WEER wakker, keek opzij en knalde zo met mijn gezicht tegen zijn vuist aan.. Was hij WEER in de superman-houding naar me toegeschoven in zijn slaap :'). Werd nu toch wel eng haha.. De derde keer dat ik wakker werd lag ik dan ook op de grond naast het bed. Ik was dus het bed uitgeduwd _O-.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 01:18

Iemand enig idee hoe het lessen in Belgie gaat??? Daar kan je nl. bij je ouders lessen.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 01:21

Charaz schreef:
Iemand enig idee hoe het lessen in Belgie gaat??? Daar kan je nl. bij je ouders lessen.

Serieus? :oo Ik heb iemand verloren omdat de bestuurder geen rijbewijs had. Diegene had wel al rijlessen gehad.. Zelfde verhaal als hierboven, alleen is dit dus voor een persoon dodelijk afgelopen. Vandaar mijn reactie.
Vind dat dan maar een raar systeem. Als die vader ook niet kan ingrijpen is het helemaal levensgevaarlijk..

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 01:29

Ja,je kan hier kiezen of je met rijschool lest,of met je ouders,
je moet toch wachten tot je 18 bent om je test te doen,dus je moet zowieso wel een keer oefenen met ouders erbij..
Alleen heb ik toch liever wel eerst rijlessen met de rijschool eerst,
zie het al helemaal in ruzie eindigen :')

peerdekoper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 01:33

Fien__ schreef:
Afbeelding

Ongeveer zoiets,snelle schets :')

kijk. Hij heeft nou wat je noemt de EX-FACTOR :')

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 01:37

peerdekoper schreef:
Fien__ schreef:
Afbeelding

Ongeveer zoiets,snelle schets :')

Hahah,hij lijkt eigenlijk ook echt een beetje op mijn ex nu ik er zo naar kijk :')

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 01:38

Fien__ schreef:
peerdekoper schreef:

Hahah,hij lijkt eigenlijk ook echt een beetje op mijn ex nu ik er zo naar kijk :')

Bizarre smaak heb je dan :Y).