Moet ik zaterdagochtend maar even in m'n eentje gaan [ga zondag pas vieren dat scheelt]
hunter87
Geplaatst: 03-03-11 20:16
dit word voor mij een hele andere carnaval dan gepland... vanmiddag een ongelukje gehad op me werk, loop nu op krukke met steunverband. heb me enkelbanden verrekt en me enkel zwaar gekneusd! whaa! dat word lastig... :S
jalalalalalalalala maar dan steelt hij mijn hartje met zijn boeren kieltje aan het is 11 over 11 het is tijd weer gaan blauw blauw ik hou van jou ene keer per jaar geen gemauw het is die boerenkiel waar ik toch voor viel jalalalala
heb ik ook al voor gekeken, maar ik ben maar 1.58 dus krijg er een gratis sleep bij... haha zit nu te denken aan een harembroek met pailetten ofzo, kan die alleen nergens meer vinden
haha, ik denk dat ik dan dood ga... zweet me nu al rot bij de minste inspanning
pff ik ga nog maar ff op zoek
RM_
Geplaatst: 03-03-11 21:36
Hai,
Ik ben er nog niet echt uit wat ik aan ga doen ws wordt het weer een bij elkaargeraapt zooitje Komen er veel mensen naar Breda van hier?
Anoniem
Geplaatst: 03-03-11 21:48
Phant0m schreef:
haha, ik denk dat ik dan dood ga... zweet me nu al rot bij de minste inspanning
pff ik ga nog maar ff op zoek
Als je dat nou eerder had gezegd! Ik heb nog een neorm wijde lichtblauwe rok liggen die ik ook voor buikdansen heb gehad, alleen kan ik er zo'n 4x in met bijpassende lichtblauwe doorzichtige sluier. Had je enkel goudkleurig topje bij moeten scoren.
Zit in België, dus krijg dat nooit meer op tijd op de post
Bijna Carnaval:D heb der echt zin in Wij waren de kousen vergeten haha, die hebben we gisteren nog even snel gehaald en nu is ons pakje dan helemaal compleeet:d