En dan kom je op tv!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NeverGiveUp

Re: En dan kom je op tv!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 15:51

Woww ik zie dit topic voor het eerst
ik zie eerst die eerste foto en daarna die foto in die paarse jurk mijn mond viel open! :oo

Ik ken het programma niet, maar ik ga het zo maareens nakijken!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 18:09

bontesok schreef:
Ik heb de serie even terug gekeken op internet. Mijn complimenten, je bent echt heel veel afgevallen!

Je jurk komt bij Semra-mode vandaan zag ik? Toeallig heb ik daar (maar dan in rotterdam) mijn trouwjurk gekocht. Ik mag hem volgende week ophalen. *\o/*

Jaa daar komt de trouwjurk van mijn schoonzusje ook vandaan, ontzettend leuke winkel. Die in Den Haag trouwens ook. Lieve mensen daar zeg, helpen je onwijs goed.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 21:23

Een van mijn nieuwe Zumba vestjes showen, al trek ik deze dus ook gewoon naar mijn werk aan.
Afbeelding

Van de zijkant. Damn waar is mijn kont gebleven...
Afbeelding

Enne ik heb mezelf eens in mijn ondergoed op de foto gezet, kan je een beetje zien dat ik op mijn buik nog wat heb, dat is dus vooral leeg omhulsel is zeg maar. Moet zeggen dat ik het best eng vind om zo weinig aan te hebben op foto's maar weet je, op tv heeft iedereen me in ondergoed gezien toen ik net geopereerd was, dus dan moet dit helemaal kunnen.
Afbeelding

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:45

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heel erg mee vind vallen met overtollig huid! Je benen, armen en zij/rug zien er al heel strak uit! Leuke BH trouwens, al ziet mijn vakvrouwen oog dat ie niet helemaal goed zit ;) Tijd om jezelf te trakteren op nieuw ondergoed :D

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 21:46

Hahaha ja maar ik heb al zoveel geld uit gegeven aan nieuwe beha's. Wat zit er precies niet goed?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:51

Hij zit niet heel verkeerd hoor, maar ik streef altijd naar perfectie in de winkel en ik kan er gewoon niets aan doen dat ik daar op let, haha.

Maar:
- De achterkant kruipt omhoog, dus je bandjes zitten waarschijnlijk te strak en/of je omvang is te wijd
- Op de foto lijkt je linker borst een beetje over het randje van de bh heen te komen
- En het lijkt of je BH aan de zijkanten wat te smal is, de beugel zou je borst aan de zijkanten wel iets verder mogen omsluiten.

Sluit je beugel wel netjes aan tussen je borsten (de beugels moeten tegen je borstbeen aanliggen, mag geen ruimte tussen zitten) en schiet je bh niet omhoog als je je armen omhoog doet?

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 21:54

eeeeh, zal het straks eens checken.
Anders kom ik wel eens bij jou shoppen, kan jij me voorzien van goed passende beha's.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:57

haha dat is goed hoor! En anders PB je me maar, dan geef ik je een hele checklist waarmee je zelf aardig kan checken of je bh goed zit ;)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 21:59

Ok, top. Ach kan best een keer richting Amersfoort. Kom ik gewoon een uur voor je klaar bent ofzo haha, maken we er een kleine meeting van.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 22:42

[/quote]

Jaa daar komt de trouwjurk van mijn schoonzusje ook vandaan, ontzettend leuke winkel. Die in Den Haag trouwens ook. Lieve mensen daar zeg, helpen je onwijs goed.[/quote]

In Rotterdam werd ik idd ook zo lief geholpen. Kreeg gelijk thee en koekjes! :D Volgens mij is de winkel in Den haag wel een stuk groter.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 22:59

Valt wel mee, scheelt niet zo heel veel

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 17:39

Oohw, gezellig! Doen we een kleine bokt meeting, dan moeten we de meiden van het BZV topic ook maar vragen of ze zin hebben om bh's te komen passen, hahaha.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 17:42

Overtollig vel vind ik ook meevallen, en misschien binnenkort kan je jou ook wagen aan een nip tuckje. Bij jou zal alleen een horizontale lijn nodig zijn valt dus al bij al mee. En van de foto ziet je kont er echt strak uit??? Tell me your secret hihi

Mijn kont is ook verdwenen :P als je die van jou vind laat me iets weten :P

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 17:56

Hahaha mijn broer zei dat hij mijn kont wel eens ziet lopen in de polder, maar hij gaat te snel om hem te vangen.
Maar strak is mijn kont niet hoor, helaas. Alleen maar heel erg gekrompen.
Het is ook niet zo schokkend hoor het overtollige vel, maar had het graag strak willen hebben, nu moet ik toch nog wel corrigerende topjes aan anders vind ik mijn strakke shirts nog niet mooi staan.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 17:58

Ja snap ik, corrigerende hemdjes of broekjes zijn drie keer niks. Leuk om één keer te dragen onder een mooi avondkleed ofzo. Maar als je het elke dag draagt brrrrrr

Zou je een operatie overwegen?

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 17:59

Ja zeker, alleen helaas maak ik hele lelijke littekens, dus ik maak me daar wel heel erg zorgen over. Heb het er ook wel met de chirurg over gehad, die raad het me voorlopig af omdat hij denkt dat het over een jaar al heel anders is. En omdat ik nog kinderen wil.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 18:01

Ja zou zeker een jaar wachten sowieso, dat je een jaar stabiel bent. En inderdaad kinderen, daar heb ik ook aan gedacht. Maar nu denk ik, dan gaan we het gewoon nog eens laten doen :')

Hmm, wel moeilijk die lelijke littekens := Het moet het natuurlijk wel waard zijn, maar wegtrekken zie ik het niet zo snel gebeuren.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 18:12

Nee precies, als je de littekens van de operatie ziet, die zijn maar klein, maar echt dik en rood zeg maar.
Zo had ik dat ook op mijn wang, moedervlek weg laten halen, was 2 jaar later nog een grote rode bult van het litteken, gelukkig heeft de dermatoloog er iets in gespoten, nu is het wel plat gelukkig.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 12:46

Heb je al iets van dermatix of biodermal litteken creme geprobeerd? Toen ik vorig jaar mijn hand verbrand had ben ik toen de wonden dicht waren op aanraden van de dokter meteen gaan smeren en nu ziet het er (als je snel kijkt) al erg netjes uit!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-11 12:49

Ik zal eens kijken voor zoiets, wie weet helpt het.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 12:57

De littekencreme van biodermal helpt goed hoor!
Ik heb een heel groot lelijk litteken in mijn hals, door 2 operaties. Mijn lichaam maakt gelijk heel veel littekenweefsel aan (doordat mijn huid wat donkerder is) , maar door de creme is het vrij beperkt gebleven. Mooi zal het nooit worden, maar door de creme is het veel lichter geworden. De plastisch chirurg heeft bij mij daarna ook nog de grootste bulten weggesneden.

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 20:22

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 21:43

die werken inderdaad erg goed, ik heb een jaar dermatix gesmeerd en gebruik nu nog biodermal litteken creme maar mijn littekens zijn nagenoeg niet zichtbaar voor onbekenden! Ik werk met mensen die de hele dag op mijn handen kijken, tja dan wil je niet dat ze er lelijk uit zien.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-11 09:26

Ik weet dat het alweer even is geleden, maar heb nu toch wel weer een mijlpaal gehaald.
Vanochtend stond de weegschaal op 74,7. Dus ik ben nu de 40 kilo die ik kwijt ben gepasseerd!!!
En dat binnen een jaar. Vind het echt onvoorstelbaar dat me dit is gelukt.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 09:29

*\o/* *\o/* echt goed van je *\o/* *\o/*

je bent een ander mens qwa uiterlijk geworden,echt geweldig dat je dit gedaan/gedurfd hebt :j