Zit er zo'n plaatje achterop eigenlijk met aQa ofzo?
Knoesje
Geplaatst: 25-08-10 22:38
Ik heb deze besteld, voor maar 30,-. Vind ze heel erg gaaf!
Koekje_
Geplaatst: 25-08-10 22:59
Gerbenfroh schreef:
Zit er zo'n plaatje achterop eigenlijk met aQa ofzo?
Ja
ja ik zag ook al dat ze daar te koop waren! Alleen vind ik heel eerlijk gezegd mijn kleur leuker Ook omdat er contrast is tussen de voering en de laars zegmaar
Oewh laarzen... ik zoek nog steeds beetje donkerbruine platte winterlaarzen. Beetje zoals ik zag bij Talisa paar pagina's terug. Heb nog niet alles bekeken. Ik zal ff voorbeeld zoeken, misschien weet iemand wat te vinden voor als ik weer in Amsterdam ben (als het goed is volgend weekend weer). Heb alleen met hak, maar wil iets diks en warms, ook omdat we meer gaan varen in het najaar en zulke dingen.
Bleeeh, met dit weer zit ik de hele tijd op online shops haha! SLECHT!
Britt90
Geplaatst: 26-08-10 16:05
Wat een leuke laarzen komen er voorbij!!!
superlise
Geplaatst: 26-08-10 16:09
Wie draagt er nu al laarzen? Ik zit een beetje te twijfelen, meestal begin ik pas in oktober met laarzen dragen maar nu is het al zo herfst achtig weer..
Haha ik draag ze ook nog heel vaak met redelijk knap weer hoor! Oke, niet als het superzonnig is en 25 graden, maar ik heb ze niet alleen maar aan in de winter hoor.
Ik kom trouwens heel veel laarzen niet in, omdat ik van die onwijs brede voeten heb, met een hoge wreef. Veeeeery frustrating! Heeft een van jullie dit ook toevallig?
Raggel
Geplaatst: 26-08-10 16:21
Ik heb deze 3 gisteren besteld, spannend... Uiteraard gaan er 2 terug, maar kon niet kiezen welke kleur en met of zonder hakje:
Zwart met of zonder hak
Of grijs zonder hak (grijs met hak vond ik niet zo leuk)
Ik vind het altijd prettig om 1 paar zwarte zonder hak te hebben omdat ik zelf niet zo goed op hak kan lopen. Maar ik vind die met hak ook super leuk! En die grijzen zijn echt tof met die bruinige accenten helemaal gaaf! Ik zou dus idd ook niet kunnen kiezen