Ik zit al een uur met mijn regenjas aan te dubben of ik naar de paardjes zal gaan en als ik ga of ik op de fiets ga (gaat mijn regenjas niet trekken gok ik) of met de bus (duurt als ik pech heb een uur door de slechte verbinding). Nu mis ik echt mijn krottige oude rammelbak, die ik vorig jaar bij de sloop heb moeten achterlaten (met de auto zou het 15 minuutjes rijden zijn, en lekker droog en warm )...
Waar in Europa is het in Oktober nog warm genoeg om de hele dag in bikini op het strand door te brengen? Buiten Europa is ook goed, maar dat kan ik zelf wel een beetje verzinnen. Heb besloten om toch maar een weekje weg te gaan uit NL. Ben dit weer zo spuug zat.
Ik ga bij beide even kijken. Turkije al tig keer geweest, maar is nog meer te zien.. En Tunesie klinkt zo goedkoop, maar volgens mij valt dat allemaal wel mee.
Ik zag op Telegraaf.nl net foto's van steden waar echt bizar veel water is gevallen. Ben blij dat het hier niet is.
natascha44
Geplaatst: 26-08-10 14:27
Hier in Twente is al sinds gisteravond 22:00 uur 41 mm water gevallen!! kan zwemmen in de buitenbak :-( Het is hooguit 4 minuten droog geweest..
aerdenhout1
Geplaatst: 26-08-10 14:28
Jammer dat ik geen foto's kan maken, anders konden jullie meegenieten van mijn prive meertje! 2 van de paddocks kunnen het water niet meer aan omdat de sloot net zo hoog staat als de rest. Hier giet het nog steeds, het is af en toe iets minder, maar droog is het de hele dag nog niet geweest.
Man wat zal dat warme bad vanavond lekker zijn!!!!!!
Hier regent het ook al non-stop vanaf gisteren avond. Meestal regent het hard, maar nu gaat het even iets zachter. Ik woon vlak aan een parkje met alleemaal slootjes en die staan op overlopen, ze zijn ook al overal aan het pompen. Een paar jaar terug waren hier ook alle sloten overgelopen, alles was water, hopelijk komt het nu niet zo ver..
Meen je dat nou? het is nu eindelijk droog,hopen dat het zo blijft.
Elsskippy
Geplaatst: 26-08-10 17:24
Het valt hier met bakken en er komt nog meer aan. Ik hoop dat mijn grote hooibaal het overleefd met een stuk plastic wat er al half af gewaaid is.
Sparky10
Geplaatst: 26-08-10 17:36
serieus ik had een regenjas aan nou die is gezakt voor regen ik kwam gewoon zeiknat op stal aan beetje kansloos zo een regenpak van de hema doen we dus ook niet meer kopen he . ben nu langzaam aan het opdrogen , zal zo is ff een ander vest aan doen haha mja klaarthier na nonstop regen vanaf 22.00 een beetje op .... buitenbak was buitenzwembad, binnenbak maar niet gereden want ik was al nat van me scooter toer *zucht* zelfs de kat ging mee de honden uitlaten als die onder de plu mocht lopen haha raar beest
Gohya volgens mij zwemmen je vijver visjes strakjes door je hele tuin heen