Haha, echt super veel mensen die dan gaan Ik ga daarna shoppen in Rotterdam En dan slapen we in een hotel, mijn moeder en ik. En dan de volgende dag naar Leiden
Haha, echt super veel mensen die dan gaan Ik ga daarna shoppen in Rotterdam En dan slapen we in een hotel, mijn moeder en ik. En dan de volgende dag naar Leiden
Dus worden echt 2 lekkere shopdaagjes!
Klinkt leuk, doen mijn moeder en ik ook wel eens, vind ik altijd echt gezellig.
Suus__
Geplaatst: 25-10-10 21:17
Ik vind de kwaliteit van de Primark wel goed, behalve de slipjes heb er al 3 gehad dat als ik ze uit de wasmachine haalde die draadjes door me hele wasmaschine zaten
ik ben benieuwd hoe druk het morgen wordt! ik ben er al om kwart over 9 dus moet toch nog wel een beetje kunnen rondneuzen denk ik zo ik weet nog niet wat ik aan doe, maar als je iemand midden in de winkel in een zwarte boxer iets ziet passen omdat ze geen zin heeft om in de rij te gaan staan voor de pashokjes ben ik het vast
Ik ben zondag geweest Mijn ouders wonen in de buurt Vond er weinig aan en was zooooooooooo druk, niet normaal hahaha Heb alleen een broek en shirtje gekocht
Hallaluja wat was het niet normaal druk vandaag We zijn maar niet gaan passen, hebben alles maar gewoon meegenomen (zijn toch meeneemprijsjes ) En in het Alexandrium was het uiteraard heerlijk rustig
Ik vind het zo jammer dat het 'ver' (valt nog wel mee vanuit Den Haag) is De vestjes die ik daar gekocht heb draag ik echt ongelovelijk veel, de broeklegging ook. Volgende keer ga ik toch echt voor schoenen kijken en meer accessoires.
Passen buiten de pashokjes word niet erg gewardeerd ik werd weggestuurd bij mn pas-spiegel haha!
Oh ik wilde volgende keer eigenlijk ook de pashokjes laten voor wat ze zijn.. Vind het zo stom dat je maar 8 dingen mee mag nemen en de rest buiten moet laten, snap niks van dat systeem
Aranel
Geplaatst: 26-10-10 19:53
Chrissie_ schreef:
Ik moet uit Friesland komen, dat is pas ver
Zeg dat
Mensen binnen een straal van 30 km om Rotterdam mogen niet klagen
Lauura
Geplaatst: 26-10-10 19:54
Ik ga morgen heen! 1,5 reizen maar we hebben het er voor over!
Daarna naar de newlook, is dat een beetje te combineren met elkaar? Of zit je dan weer een uur in de trein?