Alleen minder dat je soms de lijnen door weerspiegeling niet zo goed kunt zien, en de richtingaanwijzers van andere weggebruikers ook niet. Maar verder vind ik het heeeerlijk! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alleen minder dat je soms de lijnen door weerspiegeling niet zo goed kunt zien, en de richtingaanwijzers van andere weggebruikers ook niet. Maar verder vind ik het heeeerlijk!
)
Nergens te bekennen hier hoor! Alles is grijs (gelukkig wel droog!) Ik vind t best vervelend rijden eigenlijk, met zon
Bij mij piept ie altijd net onder/langs de zonneklep, en ik vergeet meestal mn zonnebril
Stop m nu altijd maar standaard in mn tas
Ik heb een hekel aan de winter en heb het erg snel koud, dus wat mij betreft is de zon meer dan welkom
komt ie er precies onderdoor, gewoon met zon rijden is niet zo erg, maar op deze dagen staat ie altijd zo laag, en dan zie je gewoon écht niks
Verder kan ik ontzettend genieten van de zon en vind ik t ook helemaal niet erg hoor.. Alleen als ik in de auto zit moet ie of ff hoger gaan staan of zich verstoppen achter een wolk
Mowoah schreef:@Mandyy; Ja ik voel me nu ook super, ik was me namelijk een beetje aan het druk maken voor volgende week.Maandag en Dinsdag moeten namelijk vriendinnen van me op, dus ik al helemaal horrorscenes bedenken over stel dat hun slagen en ik niet balblabla... Maar na vandaag heb ik er volle vertrouwen in, komt helemaal goed.
@Moreill: Wow, doe jij een snelcursus dan? Want aangezien je vandaag pas de snelweg op ging en nog 5 lessen hebt voor 19 maart? Fijn dat je rijles goed ging, geeft toch weer zelfvertrouwen!
@Kitty; Ik zou het wel doen, ik vond de TTT erg fijn voor mijn zelfreflectie (sjeez wat een woord).
Want zo hoor je van een examinator wat je nog moet oefenen, en je weet al een beetje hoe het examen gaat enzo. En natuurlijk is een vrijstelling altijd mooi meegenomen!

lekker dubbel he! 
)
.

haha
Heb er echt zin in! Mowoah schreef:Ah zo Moreill. Wel echt fijn dan dat je zoveel kunt lessen ineens, lijkt me wel lekker zo snel al je rijbewijs!
Spannend SecretLIN! Ik vond het toen ook echt wel eng, moest ik ineens in zo'n eng groot ding gaan zitten die ook nog eens kei hard kon haha. Maar ik had dan ook nog nooit in een auto gezeten!
Ik ga ff kijken in het lijstje wie er allemaal binnekort opmoeten. (of mis wel vandaag)
haha
Ben benieuwd