Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mowoah schreef:@Mandyy; Ja ik voel me nu ook super, ik was me namelijk een beetje aan het druk maken voor volgende week.Maandag en Dinsdag moeten namelijk vriendinnen van me op, dus ik al helemaal horrorscenes bedenken over stel dat hun slagen en ik niet balblabla... Maar na vandaag heb ik er volle vertrouwen in, komt helemaal goed.
@Moreill: Wow, doe jij een snelcursus dan? Want aangezien je vandaag pas de snelweg op ging en nog 5 lessen hebt voor 19 maart? Fijn dat je rijles goed ging, geeft toch weer zelfvertrouwen!
@Kitty; Ik zou het wel doen, ik vond de TTT erg fijn voor mijn zelfreflectie (sjeez wat een woord).
Want zo hoor je van een examinator wat je nog moet oefenen, en je weet al een beetje hoe het examen gaat enzo. En natuurlijk is een vrijstelling altijd mooi meegenomen!
Mowoah schreef:Ah zo Moreill. Wel echt fijn dan dat je zoveel kunt lessen ineens, lijkt me wel lekker zo snel al je rijbewijs!
Spannend SecretLIN! Ik vond het toen ook echt wel eng, moest ik ineens in zo'n eng groot ding gaan zitten die ook nog eens kei hard kon haha. Maar ik had dan ook nog nooit in een auto gezeten!
Ik ga ff kijken in het lijstje wie er allemaal binnekort opmoeten. (of mis wel vandaag)