andere collega was tegenover de kassas bezig met een radio van klanten. Meneer komt naar mij toe met een tas waar in een fietstas zat. Gooit de bon op de kassa.
"Dit wil ik terugbrengen".
Ik kijk in de plastic tas van meneer en zie daar fietstassen zonder verpakking zitten. Op onze bonnen staat ruilen binnen 14 dagen inclusief onbeschadigde originele verpakking. Ik vraag meneer dus naar zijn verpakking.
"Meneer, heeft u de verpakking nog? Anders mag ik dit artikel helaas niet terugnemen."
"Nee die heb ik niet."
"Sorry meneer, maar dan ben ik helaas niet in de gelegenheid dit product terug te nemen..."
"En ik heb het gister gekocht hier! Het is zo op mijn fiets gezet. Ik heb geen verpakking dus je neemt het maar zo terug!"
"Meneer, helaas kan ik dit niet doen, het staat op de bon. Een artikel mag alleen teruggebracht worden als de originele verpakking er nog van is. Dit zijn de regels en daar kan ik helaas niks aan veranderen, sorry."
"en wie denk je wel niet dat ik ben, je collega heeft dit gister op mijn fiets gezet en ik heb geen verpakking gehad. Ik ga zo wel met die man daar praten".
"Dat is goed meneer, dan zult u alleen wel even geduld moeten hebben, aangezien hij met andere klanten bezig is.."
Klant kijkt mij woedend aan, kijkt naar mijn collega, kijkt naar mij en begint vervolgens te blaaskaken.
"En je zou eens moeten weten hoeveel ik hier koop en ik ga wel naar de Europaweg (ons andere filiaal in Apeldoorn) en daar kennen ze me wel en ik kom je mijn twee fietsen wel laten zien en dan zul je zien dat ik hier meer geld uit geef dan jij denkt bijdehante tante!"
Aangezien ik dus al chagerijnig was kon ik dit niet zo goed hebben