Nog steeds niets, maar het sneeuwt wel een klein beetje.
E_Nalanta
Geplaatst: 31-12-09 13:11
Hier sneeuwt het ook al weer, ik gok een dikke 5 centimeter. Nu mag het van mij ook wel flink losbarsten, vorige keer hadden wij hier in Gelderland niet veel!
Er ligt nog sneeuw van gisteren, maar dat is allemaal plat gelopen/gereden. Maar gisterochtend lag er toch zeker wel zo'n 10 cm. Nog meer sneeuw, hoop ik! alleen op buienradar zie ik dat er niets meer komt.
hier nog een steeds een paar centimeter, vanacht een een paar milimeter bijgevallen, van mij mag er nog wel wat bijkomen... er ligt nu toch al sneeuw, dan moet er ook maar een hele laag bij op komen.
Hier ligt iets minder dan gisteren (een paar cm), maar wat er nog ligt is spekglad doordat het is aangestampt. Op weg naar de Deen was er een oude man onderuit gegaan. Dus wat mij betreft mag het gauw weer weg zijn.
Hier ligt niks en het sneeuwt een heeel klein beetje, maar dat blijft niet liggen
Luv_Them
Geplaatst: 31-12-09 16:27
Hier ligt alleen nog wat 'oude' sneeuw, van vorige week, aan de zijkanten van de sloten. En er is nog wat over van de bergen die we gemaakt hebben in de achtertuin. Verder is er geen nieuwe meer bijgekomen, dus op de weg en gewoon de weilanden ligt niks.
Ik vind het prima zo, heb die sneeuw wel weer bekeken.
Ik denk dat hier inmiddels alweer een 3 tot 5 cm ligt. Gisteravond was het nog helemaal schoon en vanmorgen lag het pak sneeuw er dus alweer. Bah ik wil geen sneeuw meer.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 02-01-10 11:13
Hier ligt een doorzichtig dekentje.
Dus niet de moeite...
*kijkt naar buiten*
Er dwarrelen nu wat vlokjes...maar ook niet de moeite,,,
_Miistral_
Geplaatst: 02-01-10 11:17
jeuj het heeft vanacht weer gesneeuwd!, okaay heel mooi maar nu mag het weer weg, als ik op stal ben wil ik de sneeuw weggesmolten hebben en niet zo koud meer
Bleeeeh hier sneeuwt het ook weer ligt hier ook een mooi laagje. En als ik de sneeuwradar moet geloven houdt het de eerste tijd ook echt nog niet op Begint hier ook steeds harder te sneeuwen