Het Rijles & Afrijstress topic IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 19:41

Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen (weet niet of het een besloten groepje is ofzo) maar ik heb morgen mijn tussentijdse toets en ik bén me toch zenuwachtig AAAAHHH! := Ik heb al de hele week nachtmerries.

Dus het zou fijn zijn als iemand me even vertelt dat het helemáááál niet eng is en dat er niks voor is om zenuwachtig voor te zijn O:)

_Patriciaa

Re: Het Rijles & Afrijstress topic IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 19:42

Je kan het vast :D !
hoe ging je TTT ?

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 19:43

Het is hélemáál niet eng, dus je hoeft totaal niet zenuwachtig te zijn meid. :D

Nee zonder gekkigheid, het valt echt 100% mee hoor. :)

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 19:44

Ik heb 12 lessen gehad en bij de 10e les zei hij dat ik nu toch echt met mijn theorie bezig moet.

Ik zie er alleen heeeeeeeel erg tegen op. Weet niet waarom, maar heb nu ook 3 klasgenoten die al 3x zijn gezakt voor theorie, dus dat werkt ook niet echt mee.

Ik heb net gereserveerd voor 22 oktober (herfstvakantie)..en net even een boek + CDrom gehaald.

Hebben jullie veel voor je theorie geleerd?

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 19:44

_Emma_ schreef:
Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen (weet niet of het een besloten groepje is ofzo) maar ik heb morgen mijn tussentijdse toets en ik bén me toch zenuwachtig AAAAHHH! := Ik heb al de hele week nachtmerries.

Dus het zou fijn zijn als iemand me even vertelt dat het helemáááál niet eng is en dat er niks voor is om zenuwachtig voor te zijn O:)

Kan je niet helpen, moet morgen afrijden :Y)
Ben alleen nu niet meer zenuwachtig, weet niet of dat een goed teken is :P

Maar wijze woorden van mn instructeur: je kan niet meer doen dan jezelf blijven, en je niet laten "beinvloeden" door je omgeving.
Perfect rijden gaat je toch niet lukken, want dat kan niemand, ook ik of de examinator niet...

__inge__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 19:54

TTT moet je niet zenuwachtig voor zijn! daar hangt niets van af!

@Joosiien; ik heb 1x het boek gelezen, en daarna op de cdrom geoefend en veel proef examens gemaakt. vooral niet te snel willen met je examen, daardoor ben ik gezakt.. ik had een fout antwoord in getikt, had hem weer verwijderd en toen had ik geen tijd meer om het goede antwoord in te tikken.. reslutaalt, 5 fout te veel.. :\

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 19:55

Heel veel succes Siskeh! En dat zijn wel wijze woorden van je instructeur.

Joossiien: ik heb wel aardig veel geleerd, maar vooral de dingen waarvan ik wist dat ze niet makkelijk zouden blijven hangen. Simpele dingen heb ik niet lang bij stil gestaan. Wat ik moeilijk vond heb ik opgeschreven en veel gelezen. En heeeeel veel toetsen oefenen en de foute antwoorden + uitleg opschrijven :)

Patriciaa ik heb morgen pas mijn TTT ;)
Echt stom joh, dat ik hier al zenuwachtig voor ben. Kun je nagaan hoe het op mijn examen gaat :D
Ik zie morgen vooral op tegen de bijzondere verrichtingen, ik wil zó graag vrijstelling daarvoor krijgen... dat zou echt een hoop stress schelen voor op mijn examen. En daardoor hangt er dus wel wat van af bij mijn TTT, wat eigenlijk niet zo slim is.

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 19:57

Ow grapje, lezen is moeilijk :+

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 19:59

ik ben nu met mijn theorie bezig, wil eigenlijk 21 oktober ervoor, dus even hard aan het leren... wil hem het liefst wel in 1x halen als het kan, het kost allemaal al genoeg dus :+

In de regen rijden heb ik ook al eens gedaan, alleen hoefde ik niet de ruitewisser enz te doen, dat deed mijn rij-instructrice... volgens mij hecht ze niet zoveel waarde aan het vertellen van waar al die dingen zitten, ja voordat je examen moet doen ofzo schijnt het dat ze het dan allemaal even zegt :Y) :+

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 20:27

_Emma_ schreef:

Nou geloof me, ik was 1 bonk zenuwen, en tijdens mijn ttt maakte ik zoveel fouten door de zenuwen en dit stapelde zich op in mijn maag, had de tranen in mijn ogen. En de examinator was zelfs zo lief om me even aan de kant te zetten. Uiteindelijk heel veel fouten gemaakt daardoor, máar ik heb zelfs! mijn vrijstelling en op mijn papier wat ik meekreeg stond zelfs: geloof ik jezelf en weet dat je het kan!! *zoiets* haha. Maarrem ondanks dat het bagger ging, zelfs laten doorschemeren dat ik het kon. Achteraf was het dus nergens voor nodig... Super lieve examinator, hij kon zien dat ik het kon en had mijn vrijstelling, :)
* nu mezelf deze moed nog ook even inpraten voor mijn examen maandag ;) * .

__inge__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 21:06

Ik heb laatst even alle lampjes en standen van die dingen aan je stuur doorgenomen, nou hoop niet dat ze al te veel gaan vragen met mn examen.. les voor mn examen nog maar een keer vragen, want ik weet echt de helft al niet meer. ik was vorige week ook in de regen aan t rijden, vroeg hij, kan je je ruiterwisser van je achter raam ook aan doen?! Eh.. ja die kan vast aan! als jij verteld hoe.. := moest ik aan t puntje draaien.. :+

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-09 21:48

Emma, you can do it! Ik duim voor je. :)

Vanmiddag weer rijles gehad. Ging goed, wordt steeds minder zenuwachtig.

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 22:37

ik meld me ook ff weer, is weer tijdje geleden.. ik moest vandaag weer opnieuw mijn theorie examen halen voor auto en ik ben gelukkig GESLAAGD !!!! :D..
hopelijk nu snel weer afrijden en dan kan ik er eindelijk een punt achter zetten pfffffff

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 22:38

Gefeliciteerd!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 07:54

Gefeliciteerd! :)

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 08:17

OWWWW IK WIL ECHT NIET |(
Moet zo afrijden, maar heb echt geen zin
Wil onder een bos bladeren kruipen en in winterslaap gaan, tja ik weet het niet de beste oplossing,
maar tis zo veel makkelijker als afrijden :o

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 08:25

Gefeliciteerd Kips!!

@ Siskeh: Ik word ook zo om 9 uur opgehaald, en moet er dan ook echt aan geloven!
Probeer rustig te blijven, en als het kan, van te voren even wat warms drinken, daar word je ook rustiger van!
Ik heb net al een grote mok thee op, en mijn zenuwen heb ik nog aardig onder bedwang!
Zet hem op meid!! Je kunt het!!
Rustig ademhalen, en proberen rustig blijven!
Je kunt het echt!!! +:)+

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-09 08:27

Succes iedereen! :D

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 08:35

Heel veel succes voor diegene die vandaag moeten rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 08:53

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 09:23

Succes nog!!

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 09:37

Heel veel succes voor iedereen die moet afrijden of TTT moet doen!

De TTT viel mij echt supermee Emma! Ik was ook ontzettend zenuwachtig maar toen ik in de auto zat, deed ik gewoon mijn ding en was ik eigenlijk nog best relaxed, ik heb geen (grote) fouten gemaakt en naderhand vond ik het eigenlijk hartstikke makkelijk!

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 10:20

Succes iedereen die examen moet doen!! We hebben een lekker weertje uitgekozen :+ (ook al is het nog maar mijn TTT)

ChantalSmook, jouw verhaal stelt me wel erg gerust! Ik doe door mijn zenuwen ook altijd de stomste dingen, terwijl ik wéét dat ik het veel beter kan als ik niet zenuwachtig ben. Maar ja, vertel dat je lichaam maar. Daarom wil ik ook zo graag die vrijstelling vandaag krijgen, dan hoef ik voor mijn examen al iets minder zenuwachtig te zijn..
Heel veel succes maandag! +:)+

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 11:06

GESLAAGD *\o/*
Oww mn uurtje les voor het afrijden ging zo bagger :o zat bijna jankend in de auto :Y)
Maar vond afrijden eigenlijk een makkie :Y) Meneer de examinator had geen commentaar, maar ik wel :o

Zeg, reed bij jullie je rijinstructeur wel mee?
Was lichtelijk verbaast toen hij niet instapte

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 11:15

Gefeliciteeeerd! :D goed joh.

Volgens mij kan je zelf kiezen of je rijinstructeur mee rijdt toch?

(ik stuiter nog steeds van de zenuwen := maar ik begin steeds meer te realiseren dat vandaag maar een oefening is)