Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cinnepin schreef:haha jah idd voor een paar uurtjes langer doorgaan je lichaam verklooien is idd een goeie keuswaarom is uitgaan en lang feesten zo belangrijk?
Abeltje77 schreef:Yeyo schreef:Precies, als je geen risico's wil nemen dan moet je thuis in bed blijven! Alhoewel...stel dat je door je bed zakt, of het plafond komt naar beneden
Funnyhorses, ik vind je behoorlijk kort door de bocht hoor.
Waarom zou je niet functioneren als je af en toe VERANTWOORD voor de lol drugs gebruikt?
Erg kortzichtige mening naar mijn idee.
Als ik door mijn bed zak is dat misschien omdat ik te hard gesext heb en/of omdat ik weiger een nieuw bed te kopen. Als mijn plafond naar beneden komt, komt dat waarschijnlijk omdat er geen onderhoud aan mijn huis is gedaan. Beide gevallen MIJN schuld dus.
Maar ik zou er toch ernstig veel moeite mee hebben aangereden te worden doordat IEMAND ANDERS onder de drugs zit en meent dat ie nog verantwoord op de weg kan rijden.
Stel je de reakties eens voor:
Paard overleden en bestuurder zwaargewond door auto-ongeluk. Veroorzaker bleek onder invloed van drugs te zijn.
Nou, dan moet je bokt eens horen. Dan kan het ineens NIET.
Yeyo schreef:Precies, als je geen risico's wil nemen dan moet je thuis in bed blijven! Alhoewel...stel dat je door je bed zakt, of het plafond komt naar beneden
Funnyhorses, ik vind je behoorlijk kort door de bocht hoor.
Waarom zou je niet functioneren als je af en toe VERANTWOORD voor de lol drugs gebruikt?
Erg kortzichtige mening naar mijn idee.
noortje schreef:toen ik nog met mijn ex ging gebruikte echt iedereen uit onze (grote) vriendengroep veelvuldig drugs tijdens het uitgaan (behalve ik en mijn vriend, nog nooit wat gehad) sommige mensen konden er zelfs doordeweeks niet van afblijven. Ook waren sommigen uit de groep kleinschalige dealers. Hierdoor heb ik genoeg dingen mee gemaakt en gezien wat drugs met je kunnen doen. Zelf heb ik nog nooit wat gebruikt en door deze ervaring ben ik er nog zekerder van dat ik het nooit zal gaan gebruiken.
Ik heb er nooit geen probleem van gemaakt dat mijn vrienden drugs gebruiken, ieder zijn eigen keus, maar ik vind het wel zielig voor ze.. om te zien dat ze niet meer zonder kunnen tijdens het uitgaan(zelfs in de kroeg) en dat ze er alleen maar dieper in wegzakken.
Helaas is mijn exvriend die nu bijna 30 is toch aan de druk van de groep 'bezweken' en heeft zijn eerste ghbtjes gebruikt 3 weken geleden. dan ben je 30 jaar en begin je alsnog aan die troep..
funnyhorses schreef:Verantwoord en voor de lol drugs nemen????
Ja maar............spoor je dan wel goed????
Zoiets is nooit en te nimmer verantwoord te nemen,en lol???tja als je voor lol een pil of zo moet nemen nou dan ben je wel ver heen met het jezelf zijn hoor!
Nou dan laat mij maar lekker kort door de bocht gaan ben in ieder geval eerlijk en heb beslist geen troep nodig om es lekker uit mijn dak te gaan.
Men doet tegenwoordig alsof het de normaalste zaak van de wereld is.Leuk dat 50 % van de jeugd met de kop dichtgeblowd thuis bij pappie en mammie op hun zak leven omdat ze te lam zijn om nog maar iets te ondernemen.
Oja sorry......dan neem je toch gewoon een pil voor de energie!!!!!
SuperRupsje schreef:Wat een discussie zeg, echt moeilijk he, iemand in z'n waarde laten![]()
Leven en laten leven: mensen die drugs gebruiken zijn niet stoerder dan anderen, maar vinden (de meesten dan) daarin iets dat je kunt vergelijken met de kers op de taart en genieten daarvan, het heeft dan ook een toegevoegde waarde voor hen. Mensen die geen drugs gebruiken zijn verstandig en hebben dat kersje blijkbaar niet nodig. Maar dat betekent niet dat niet-gebruikers allemaal saai zijn, of gebruikers allemaal dom, kansloos, en junk. Oogkleppen op geldt voor beide kanten. Ik vind het weer heel erg typisch hoe men hier over elkaar praat, en eigenlijk te zielig voor woorden.
Hilarisch! Gaat over een groepje wat losbandige tieners uit Bristol. In de serie komen ook drugs naar voren, zowel de positieve als de negatieve kanten. Veranderd toch je inzicht een beetje. Maar goed, de serie moeten jullie zowiezo kijken, want die is te leuk om niet te zien.
In Nederland is hij nog niet op tv, maar daar hebben we YouTube voor.
funnyhorses schreef:Noortje voor jou heb ik respect!!!
En als ik je een raad mag geven dan praat met je vriend zodat ie van die troep afblijft en anders zou ik als ik jou was lekker een andere man gaan zoeken.
Je verdient zo veel beter!
noortje schreef:@fleming, mensen uit hogere kringen, met een hogere opleiding en hogere functie als een gemiddeld mens..gebruiken net zoveel of misschien zelfs wel meer drugs dan de lager opgeleiden.