Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
liliputter schreef:Nou dat zou ik wel een rare reden vinden om een jongen de deur te wijzen hoor. Het gaat tenslotte om de jongen zelf en dat hij een kindje heeft zou je juist moeten zien als een leuke bijkomstigheid! Het is niet altijd even makkelijk, maar daar iemand voor laten gaan...
Nagini schreef:Nou, op je 19e neem je denk ik niet bewust de beslissing neemt voor 'n kind. Dalijk gebeurd er bij mij ook zo'n ''ongelukje''.
Oké als ie 24 zou zijn ofzo, dan vind ik het al iets meer kunnen.
Maar niet als je 19 bent en je kindje word bijna 2..
Edit: ohw en dan ook nog zeggen; ja ik heb een kind, maar ik wil dr niets mee te maken hebben.
Nimue schreef:Je moet niks, natuurlijk.
Het is aan iedereen zelf om te beslissen of hij wel of niet verder wil met een partner met een kind. Ik zou het nu (ben 28) geen reden vinden om iemand de deur te wijzen, maar op mijn 20e had ik er écht niet op zitten wachten. Tis niet voor niks dat ik zelf absoluut nog geen kinderen wilde toen, daar had ik zo mijn redenen voor, en ik wilde ze dus ook niet cadeau krijgen bij een vriendje.

) Maargoed ik ging hem ophalen (was logischer qua reizen) kwam ik bij de deur deed zijn vader open, en zegt dat hij nog aan het douchen was (wat al fout is, je moet klaar staan) maargoed zegt zijn vader erachteraan: maaruh je mag hem wel even helpen met schoonmaken hoor, boven aan de trap en dan rechts daar is de badkamer
hoe fout!

Anoniem schreef:Hihihhi.
echt grappige verhalen weer.
Moet zeggen,ik zou nu(28)geen man meer direct afwijzen wegens kinderen. Er is nu een grote kans dat ik iemand tref met een kindje,tenslotte..
Maar het is dan ook weer geen voorwaarde,ben er niet echt naar op zoek(ben sowieso niet op zoek,maar dat terzijde..).