Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nagini

Re: Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:05

Hmm ik denk dat een joint net aan de persoon ligt. Ik zou er persoonlijk echt niet wakker van liggen. Zo ook niet van rokers, zou het wel ff fijn vinden als hij het melde dat hij dat af en toe deed.
Bleh 'vaders' zijn voor mij zoiezo gelijk afknapper. Jongen van 19 die zegt ik heb een kind mag een ander gaan zoeken.

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:07

Nou dat zou ik wel een rare reden vinden om een jongen de deur te wijzen hoor. Het gaat tenslotte om de jongen zelf en dat hij een kindje heeft zou je juist moeten zien als een leuke bijkomstigheid! Het is niet altijd even makkelijk, maar daar iemand voor laten gaan...

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:24

Nou, op je 19e neem je denk ik niet bewust de beslissing neemt voor 'n kind. Dalijk gebeurd er bij mij ook zo'n ''ongelukje''.
Oké als ie 24 zou zijn ofzo, dan vind ik het al iets meer kunnen.
Maar niet als je 19 bent en je kindje word bijna 2..

Edit: ohw en dan ook nog zeggen; ja ik heb een kind, maar ik wil dr niets mee te maken hebben.

:evaw:

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 06:01

Kinderen zijn niet erg, mits ze het vertellen, en dan moet je goed luisteren hoe ze het overbrengen he.

Mijn date was gister weer mooi, en nee... Niks negatiefs :D
love is in the air!

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:35

liliputter schreef:
Nou dat zou ik wel een rare reden vinden om een jongen de deur te wijzen hoor. Het gaat tenslotte om de jongen zelf en dat hij een kindje heeft zou je juist moeten zien als een leuke bijkomstigheid! Het is niet altijd even makkelijk, maar daar iemand voor laten gaan...

Je moet niks, natuurlijk.
Het is aan iedereen zelf om te beslissen of hij wel of niet verder wil met een partner met een kind. Ik zou het nu (ben 28) geen reden vinden om iemand de deur te wijzen, maar op mijn 20e had ik er écht niet op zitten wachten. Tis niet voor niks dat ik zelf absoluut nog geen kinderen wilde toen, daar had ik zo mijn redenen voor, en ik wilde ze dus ook niet cadeau krijgen bij een vriendje.

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:32

Nagini schreef:
Nou, op je 19e neem je denk ik niet bewust de beslissing neemt voor 'n kind. Dalijk gebeurd er bij mij ook zo'n ''ongelukje''.
Oké als ie 24 zou zijn ofzo, dan vind ik het al iets meer kunnen.
Maar niet als je 19 bent en je kindje word bijna 2..

Edit: ohw en dan ook nog zeggen; ja ik heb een kind, maar ik wil dr niets mee te maken hebben.

:evaw:

Ben ik het mee eens!

Liefiieeee wil jij even die luier aangeven?
Nee, sorry ;(

Ik bedank!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:42

Een man met kind lijkt me ook niets... maar het hangt er idd vanaf hoe hij er mee omgaat en hoe hij aan het kind gekomen is.

Als het zo'n kerel is die vindt dat de morning after pil prima is als voorbehoedsmiddel... nee dankje ik hou niet van soa-kwartet :=

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:50

Nimue schreef:
Je moet niks, natuurlijk.
Het is aan iedereen zelf om te beslissen of hij wel of niet verder wil met een partner met een kind. Ik zou het nu (ben 28) geen reden vinden om iemand de deur te wijzen, maar op mijn 20e had ik er écht niet op zitten wachten. Tis niet voor niks dat ik zelf absoluut nog geen kinderen wilde toen, daar had ik zo mijn redenen voor, en ik wilde ze dus ook niet cadeau krijgen bij een vriendje.

Ik denk er net zo over. Ik zat er toen niet op te wachten, maar ik kijk er nu anders tegenaan (overigens heb ik nog steeds geen 'eigen' kinderwens).

Op mijn leeftijd (30+) is de kans reëel aanwezig dat je tegen iemand aan loopt die uit een eerdere relatie al een kind (of meerdere)heeft.

Afhankelijk van de situatie zou ik iemand daarom niet laten lopen, het is voor iig niet iets om op af te knappen.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:03

Karin, bij mij kriebelt het ook nog niet hoor, maar ik ben inmiddels ook wel in een situatie waarin ik het acceptabel zou vinden. Ik zou er denk ik geen problemen meer mee hebben, al zou ik wel goed nadenken over samenwonen. Een leven met kinderen is toch heel anders dan zonder. Maar ik zou er inderdaad niet op afknappen, nu.

Maar toen ik 20 was, midden in mijn studie, studentenkamertje van 6m2, druk sociaal leven vol met last minute reisjes en vrijheid blijheid... Neuh, toen had het voor mij echt niet gehoeven. Het is niet aan de orde geweest, maar ik ben toen al op kerels afgeknapt als ze te vaak belden na de eerste date, dus ik heb wel mannen voor minder laten lopen. ;)

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:38

wat ik deed op de eerste date met mn vriend..

Op de eerste date met mijn vriend.. zat ik bij hem achterop, en doordat ik wiebelde met mn benen, kwam mn hak tussen het wiel. Vielen we en was mn fiets zo geruïneerd dat we niet meer konden fietsen... toen zijn we naar de fietsenmaker gelopen om te kijken of die open was. Ja dus..

dus wij met de fiets naar de fietsenmaker, bleek dat er alleen een vrouw was, en de fietsenmaker weg was. Dus toen kreeg mn vriend allerlei spullen van die vrouw om mn fiets te maken.. hij zat helemaal onder 't smeer... :o

ooh wat schaamde ik me.. hoorde achteraf dat ik heel raar en hyper deed (omdat ik me zo schaamde) haha :o :D

nu gelukkig al wel ruim meer dan een jaar samen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 07:37

Hihihhi.
echt grappige verhalen weer.
Moet zeggen,ik zou nu(28)geen man meer direct afwijzen wegens kinderen. Er is nu een grote kans dat ik iemand tref met een kindje,tenslotte..
Maar het is dan ook weer geen voorwaarde,ben er niet echt naar op zoek(ben sowieso niet op zoek,maar dat terzijde..).

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 16:32

hehe 38 pagina's gelezen! wat n leuk topic, heb zelf eigenlijk niet zoveel ervaring met daten haha,,

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 14:36

Haha, echt leuke verhalen.
Heb zelf nog niet zulke hele erge dates achter de rug (ook nog niet zoveel).

Maar toen ik 16 ofzo was had ik een date met een jongen van 15 (al fout aangezien jongens 2 jaar achter lopen :P) Maargoed ik ging hem ophalen (was logischer qua reizen) kwam ik bij de deur deed zijn vader open, en zegt dat hij nog aan het douchen was (wat al fout is, je moet klaar staan) maargoed zegt zijn vader erachteraan: maaruh je mag hem wel even helpen met schoonmaken hoor, boven aan de trap en dan rechts daar is de badkamer %) hoe fout!

Daarna de date zelf was ook heel fout, hij had het de hele tijd over zijn geweldige nieuwe videospelletjes en had een hekel aan paarden (oke ieder zijn eigen ding, maar dat zeg je niet als je weet dat ik er helemaal vekikkerd op ben).. maargoed daarna dacht meneer grappig te zijn om mij bijna in de vijver te gooien (waren in het park)..dus hij mij optillen rende naar het water, en omdat ik zo tegenstribbelde viel meneer en lag ik dus echt in het water! :x :+

Het is uiteindelijk ook niks geworden...

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:31

ik had laatst ook een blunder (A)

ik had een leuke jongen ontmoet..
ik ben 17 en hij 21 en ik vind dat best een nette leeftijd
hij was niet veelste mannelijk, en ook niet te kinderachtig. precies goed.
hij werkte dus ook op stal..
en hij al wel de hele tijd beetje flirten ,, en hij is niet lelijK!!
iedereen zei ook ja hij vind je leuk!!. naja ik beetje terugflirten..
wij samen elke keer een pony medicijnen geven in de hooischuur :P

nouw hij wou mij zoenen.. en hij deed een stapje naar voor, viel in de in de paardenpoep :+
ik heb zo gelachen.. daarna nog gezoen en hij kan heel goed zoenen.. alleen hij stonk heeel erg haha .

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:42

@ Winxz_Bas: Haha, vet cool en is het wat geworden??

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:47

uhhmm.. nouw hij wootn in amsterdam..
dus das beetje ver.. en achteraf waren het denk ik mn hormoontjes.. maar wl jammer want hijs zoo lief

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 07:43

Hahaha, wie weet ooit :D :P
,

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 08:33

Anoniem schreef:
Hihihhi.
echt grappige verhalen weer.
Moet zeggen,ik zou nu(28)geen man meer direct afwijzen wegens kinderen. Er is nu een grote kans dat ik iemand tref met een kindje,tenslotte..
Maar het is dan ook weer geen voorwaarde,ben er niet echt naar op zoek(ben sowieso niet op zoek,maar dat terzijde..).

Ik wilde net zeggen, naarmate je wat ouder bent maakt dat steeds minder uit... Ik ken een aantal mannen die idd kindjes hebben. En mij zou het niet tegenhouden!

Maar ik ben gelukkig voorzien van een vent :o