Nou ik heb vanochtend mn ttt gehad. Jeeeeeezusss, ik was echt te zenuwachtig alles ging echt waardeloos behalve de oefeningen dus daar heb ik gelukkig vrijstelling voor .
Blon_D
Geplaatst: 04-05-09 12:31
Nou hij ging lekker moest onder de motor kap kijken voor de evt examen vragen en het sturen etc gaat al een stuk beter heb donderdag weer 2 uur les verder de speciale verrichtingen achterut inpakeren 2x gedaan en vooruit inparkeren ging ook prima ben helemaal blij
Voor de zenuwen raad ik valdisper aan! De kriebel in je buik gaat er weg van weet wel dat ik dat ga gebruiken met mijn rijexamen hoor, anders lukt t mij echt niet
joke20
Geplaatst: 04-05-09 13:58
Ik was ook lekker bezig vanochtend, stond voor het stoplicht, ga ie op groen sloeg de moter af En later nog een keer
Heb morgen voor de eerste keer weer rijles na 2-3 weken geleden gezakt te zijn.
joke20
Geplaatst: 04-05-09 18:43
Ah dat wordt dus hard oefenen. Ga vanavond nog wat theorie lezen. Ohja was tijdens het rijden even vergeten een fietser, jochie van 9 ofzo voorrang te geven . Kind stopte gelukkig.
Julia
Geplaatst: 04-05-09 19:28
Nativa schreef:
Heb morgen voor de eerste keer weer rijles na 2-3 weken geleden gezakt te zijn.
Balen dat je gezakt bent! Hopelijk gaat 'ie morgen lekker!
Ben ook erg benieuwd hoe mijn eerste les morgenochtend gaat.
Ik ben weer terug van vakantie en mag woensdag, vrijdag en maandag weer. Even de schade inhalen Heb vanmiddag een stukje in de auto van m'n vriend gereden, roestbak Ging wel goed, lekker scheuren over de zandwegen
In auto van mijn vriend heb ik laatst ook gereden Maar dat is een hogere bus. Jeetje dat is is anders. Je ziet veel meer! Maar goed
Moet morgen nog even me les van donderdag afzeggen. Heb die zaterdag gemaakt die afspraak maar kwam er net achter dat ik donderdag helemaal niet kan. Want dan ben ik jarig Visite over de vloer. Als het nou me eerste les was okee
Julia
Geplaatst: 05-05-09 08:20
Paula schreef:
Oh dat is al een lekker voordeel dan! Ben je morgen ook jarig?
Rij-instructeur wil me voor de rechter hebben Verhaal staat een paar pagina's terug.. 2 Weken geleden zijn onze brieven verstuurd.. Maar we hebben nog steeds niks gehoord..