Gulpje schreef:Heb je mij meegeteld? Vraag ik me gewoon af hoor!Sowieso, er zijn nu twee mensen met daadwerkelijk de ervaringen van het schrijven met een veroordeelde, het lijkt wel alsof daar overheen gelezen wordt....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flew schreef:Ik vind het wel lastig om iemand te kiezen om mee te gaan schrijven.
Lusitana schreef:Gelukkig kan iedereen voor zichzelf uitmaken of hij of zij er moeite mee heeft en dus ook zelf kijken of je al dan niet wil selecteren op wat diegene gedaan heeft.Het ligt heel moeilijk als je gaat kijken naar wat ze gedaan hebben. Of je schrijft met iemand die iets gedaan heeft waarvoor ze gestraft moeten worden, of je doet het niet, lijkt mij. Dat selecteren snap ik niet zelf zo goed.
Het is nl nooit het onderwerp van de correnspondentie.
ManonR_ schreef:Lusitana schreef:Gelukkig kan iedereen voor zichzelf uitmaken of hij of zij er moeite mee heeft en dus ook zelf kijken of je al dan niet wil selecteren op wat diegene gedaan heeft.Het ligt heel moeilijk als je gaat kijken naar wat ze gedaan hebben. Of je schrijft met iemand die iets gedaan heeft waarvoor ze gestraft moeten worden, of je doet het niet, lijkt mij. Dat selecteren snap ik niet zelf zo goed.
Het is nl nooit het onderwerp van de correnspondentie.
Citaat:Maar op zich moet ieder dat natuurlijk voor zichzelf weten.
Citaat:Maar goed, nogmaals het is allemaal persoonlijk, wat iemand motiveert.