Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MSophie schreef:En wat vinden jullie eigenlijk van andersom
oudere meiden met jonge mannen ook dit gebeurd heel veel !! blijkbaar zijn er jongens die daarop G**len
kavama schreef:Karin schreef:Maar sluit dan iig eerst een relatie netjes af voordat je met een ander verder gaat, of dat nou iemand van je eigen leeftijd is of iemand die je dochter (of zoon) had kunnen zijn.
Ik denk niet dat er iemand in dit topic is die niet eens iets heeft gedaan en later dacht,.. ooh dat had ik beter anders kunnen doen.
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen,.. of zoiets.
Karin schreef:En ik ben dan weer niet van de oudere mannen. Maar om nou te zeggen dat ik geil op jonge mannen... Op die manier ben ik überhaupt niet met mannen bezig.
Nicolletje schreef:Nee ik ook niet... Maar jongere mannen (die ik ken) vind ik altijd nog 'vlotter' dan de oude kerels (die ik ken)
Oude mannen zijn vaak zo vastgeroest. En als ze ineens niet vastgeroest meer zijn (midlifecrisis) dan gaan ze echt niet zo'n lastig mens als ikzelf als accessoire uitzoeken.
Karin schreef:Klopt, leuk is het niet. Maar dat is het ook niet als je kerel ervandoor gaat met iemand van zijn (of jouw) eigen leeftijd.
Karin schreef:En ik ben dan weer niet van de oudere mannen. Maar om nou te zeggen dat ik geil op jonge mannen... Op die manier ben ik überhaupt niet met mannen bezig.
Karin schreef:Klopt, leuk is het niet. Maar dat is het ook niet als je kerel ervandoor gaat met iemand van zijn (of jouw) eigen leeftijd.
Huertecilla schreef:Karin schreef:Klopt, leuk is het niet. Maar dat is het ook niet als je kerel ervandoor gaat met iemand van zijn (of jouw) eigen leeftijd.
Jullie blíjven een hoogst eenzijdige voorstelling van zaken geven.
Als die kerel er vandoor gaat, waar gaat hij dan voor op de loop![]()
Als 'jouw' kerel voor een ander kiest, ligt dat dan per definitie aan hem?
Verder is hij niet van jou net zo min als jij van hem bent.
In een gezonde relatie ben jer ervoor elkaar en maak je het de ander aantrekkelijk om bij jou te blijven.
Heeft dat na verloop van tijd geen toekomst dan ben je daar sámen deelgenoot van.
Als jij van jouw parter houdt, dan wil je dat deze gelukkig is. Als dat niet met jou is dan doet dat pijn, maar realiteit en zelden de schuld van één.
hc
suleilitha schreef:Precies, als beide partners volwassen zijn, why not maar ik blijf erbij dat een meiske van 15 met iemand vanaf pak hem beet 28 echt niet kan.
Huertecilla schreef:Jullie blíjven een hoogst eenzijdige voorstelling van zaken geven.
Als die kerel er vandoor gaat, waar gaat hij dan voor op de loop![]()
Als 'jouw' kerel voor een ander kiest, ligt dat dan per definitie aan hem?
Verder is hij niet van jou net zo min als jij van hem bent.
In een gezonde relatie ben jer ervoor elkaar en maak je het de ander aantrekkelijk om bij jou te blijven.
Heeft dat na verloop van tijd geen toekomst dan ben je daar sámen deelgenoot van.
Als jij van jouw parter houdt, dan wil je dat deze gelukkig is. Als dat niet met jou is dan doet dat pijn, maar realiteit en zelden de schuld van één.
hc
Karin schreef:Om nou direct van 'schuld' te gaan spreken als een huwelijk stukloopt vind ik toch ook wel erg zwartwit. Concluderen dat je niet bij elkaar past, andere verwachtingen hebt van het leven (en van elkaar) kan ook nog hoor, daar kun je heel goed na jaren pas achter komen. Als ik kijk naar de generatie van mijn ouders: vroeger kwam je op je 20e iemand tegen, je trouwde ermee, kreeg kinderen - en waarom? Echt niet altijd omdat die persoon 'de enige echte ware' voor je was. Nee, zekerheid, een gezin stichten, dat was toen 'normaal'. Ik vind het niet zo gek dat mensen dan op een gegeven moment alsnog voor zichzelf kiezen.
Maar sluit dan iig eerst een relatie netjes af voordat je met een ander verder gaat, of dat nou iemand van je eigen leeftijd is of iemand die je dochter (of zoon) had kunnen zijn.
suleilitha schreef:.
Verder is je post overigens geheel offtopic, HC, want het gaat hier over leeftijdsverschillen en niet over relaties in zijn algemeenheid die uit gaan.
Huertecilla schreef:[
Wil jouw parter een jaar geen sex dan sta je wel heel erg open voor verliefdheden en verliefdheid is chemie. Dat kan je niet ontdoen.
hc