Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:26

En ik ben dan weer niet van de oudere mannen. Maar om nou te zeggen dat ik geil op jonge mannen... Op die manier ben ik überhaupt niet met mannen bezig.

Nic

Karin, maar dat gebeurt op de 1 of andere manier bijna nooit...

En dan heb ik het niet over de 30+ ers die een relatie hebben (die leeftijdscategorie kan het idd gebeuren) maar echt over mannen van 40+ die 'ineens' een Zeer Jong vriendinnetje hebben.

MSophie schreef:
En wat vinden jullie eigenlijk van andersom
oudere meiden met jonge mannen ook dit gebeurd heel veel !! blijkbaar zijn er jongens die daarop G**len

En bedankt he. Ik ben 8 jaar ouder dan mijn vriend en het is allesbehalve makkelijk. Ik kan me toch ook weer voorstellen dat je op een oudere man valt die alles al voor elkaar heeft.

Ik hou zielsveel van mijn vriend maar ik wil soms 'verder' en hij moet zijn leven op orde zien te krijgen want hij heeft mij in zijn ogen niets te bieden. Daarom zit hij nu in Slowakije bij zijn ouders en ik alleen Scheve mond

Anoniem

Ik ben ook niet van de jonge ventjes, beetje toyboy-effect Haha!
Kim, ik ben geen moeder maar stel dat ik een jonge dochter had die met een overjarige bok thuiskwam, dan ging die meneer even met mij in de schuur, denk maar wat er op tweede kerstdag 1961 gebeurde in de schuur in het liedje Flappie Haha! en dan doel ik niet op wat er met het konijn gebeurde Haha!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:27

kavama schreef:
Karin schreef:
Maar sluit dan iig eerst een relatie netjes af voordat je met een ander verder gaat, of dat nou iemand van je eigen leeftijd is of iemand die je dochter (of zoon) had kunnen zijn.

Ik denk niet dat er iemand in dit topic is die niet eens iets heeft gedaan en later dacht,.. ooh dat had ik beter anders kunnen doen.
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen,.. of zoiets.

Ook is het leven niet netjes sequentieel.
Het leven is zelforganiserend op de rand van chaos. Als je zwanger bent zie je overal zwangere vrouwen. heb je net een Twingo gekocht zie je overal Twingos.
Wil jouw parter een jaar geen sex dan sta je wel heel erg open voor verliefdheden en verliefdheid is chemie. Dat kan je niet ontdoen.
Het netst haalbare is dan 'thuis' aangeven dat je verliefd geworden bent en daar meer toekomst in ziet dan in investeren in een gezamelijke puinhoop. Zelfs dan nog zal het vaker gezien worden als 'in de steek laten voor...' dan als het barsten van een samen op scherp gezette bom..

hc

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:29

Karin schreef:
En ik ben dan weer niet van de oudere mannen. Maar om nou te zeggen dat ik geil op jonge mannen... Op die manier ben ik überhaupt niet met mannen bezig.

Nee ik ook niet... Maar jongere mannen (die ik ken) vind ik altijd nog 'vlotter' dan de oude kerels (die ik ken)
Oude mannen zijn vaak zo vastgeroest. En als ze ineens niet vastgeroest meer zijn (midlifecrisis) dan gaan ze echt niet zo'n lastig mens als ikzelf als accessoire uitzoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:30

Als je partner een jaar lang geen sex wil is dat voor een man geen excuus om het dan maar met een ander te doen, verder wordt er in dit voorbeeld net gedaan of het aan de vrouw zou liggen.
Verder is je post overigens geheel offtopic, HC, want het gaat hier over leeftijdsverschillen en niet over relaties in zijn algemeenheid die uit gaan.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:31

Ik val juist wel weer op iets jongere mannen, maar dan heb ik het over 3 jaar leeftijds verschil, ik ben (bijna) 45 en mijn man is 42 Bloos

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:32

Ik vind het onbegrijpelijk omdat je niet IN ENE uit het niets lesbisch wordt, ik vind het zo absurd omdat mensen dat dus pas na zolang durven toe te geven en er zullen veel mensen zijn die het niet eens durven toe te geven en maar "ongelukkig" doorleven! Dat komt door dit soort reacties, als onzeker persoon trek je je daar vast wel van aan!!

Daarom moeten mensen leren eerst te denken en dan te zeggen.. Ik ben er niet zo'n ster in, maar ik zal nooit iemand ernstig kwetsen doordat ik het niet met zijn/haar keuze eens ben, zeker niet zonder haar/zijn verhaal te hebben gehoord!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:32

Nicolletje schreef:
Nee ik ook niet... Maar jongere mannen (die ik ken) vind ik altijd nog 'vlotter' dan de oude kerels (die ik ken)
Oude mannen zijn vaak zo vastgeroest. En als ze ineens niet vastgeroest meer zijn (midlifecrisis) dan gaan ze echt niet zo'n lastig mens als ikzelf als accessoire uitzoeken.

Mooi geformuleerd, ik zie het exact zo (ook de analyse van mezelf). Haha!

Ik heb vaak ook net wat meer raakvlakken met kerels van rond de 30 (eerder er net onder dan er net boven). Als ze niet op zoek zijn naar het stichten van een gezinnetje tenminste. Clown
Laatst bijgewerkt door Karin op 08-01-09 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:33

Karin schreef:
Klopt, leuk is het niet. Maar dat is het ook niet als je kerel ervandoor gaat met iemand van zijn (of jouw) eigen leeftijd.

Dat is toch wel van een andere orde dan wanneer zo'n oude viezerik aan je kind zit Misselijk

MSophie

Karin schreef:

Ik ben ook niet van de oudere mannen.. ze zijn vaak alweer te ver heen met andere dingen en sommige denken al aan kinderen terwijl ik nog maar 19 ben en mijn opleiding af wil maken me droom in vervulling wil laten gaan en ja dan maar is ergens over evt trouewn of kinderen beginnen.. tegen die tijd ben ik wel 25 HAHA
En daarbij is bij mij met oudere mannen na paar maanden altijd vastgelopen.. weet niet hoe dat komt

Nic

Ik viel ook altijd op leeftijdgenoten of iets jonger of ouder (1-4 jaar) maar ineens kwam ik met een 28-jarig jochie aanzetten Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:35

Ik kan mij helemaal bij hc zijn mening aansluiten. gped verwoord Ja ik vind dat de mannen de laatste pagina's wel erg de boeman zijn..

tuurlijk kunnen mannen (en vrouwen) met verkeerde redenen een relatie uitstappen, of het verkeerd aanpakken..

maar ik ken ook zat huwelijken waarvan ik het érg goed zou begrijpen als de man er met een vrolijker losbandiger jongere vrouw vandoor zou gaan...

ik ben zelf een vrouw, maar ik vind mijn medevrouwen de laatste tijd om mij heen nogal erg met het vingertje wijzen.. ze verlangen en willen van alles van het leven en hun man, maar vergeten zelf ook geregeld om te geven of zich in te leven in hun partner...

maar goed.. ergens drijft het zo een beetje af.

ik en mijn vriend schelen bijna 14 jaar trouwens. beide heerlijk onvolwassen wanneer het kan Haha!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:38

Het hangt er vanaf op welke leeftijd je elkaar leert kennen. Iemand van 25 met iemand van 40 kan je zelf goed beslissen lijkt mij. Dan ben je beiden volwassen. Verliefd zijn is verliefd, en ja 15 jaar ertussen hoor je best vaak hoor. Als je allebei volwassen bent en alles gaat goed, waarom niet?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:39

Karin schreef:
Klopt, leuk is het niet. Maar dat is het ook niet als je kerel ervandoor gaat met iemand van zijn (of jouw) eigen leeftijd.

Jullie blíjven een hoogst eenzijdige voorstelling van zaken geven.
Als die kerel er vandoor gaat, waar gaat hij dan voor op de loop Haha!
Als 'jouw' kerel voor een ander kiest, ligt dat dan per definitie aan hem?
Verder is hij niet van jou net zo min als jij van hem bent.
In een gezonde relatie ben jer ervoor elkaar en maak je het de ander aantrekkelijk om bij jou te blijven.
Heeft dat na verloop van tijd geen toekomst dan ben je daar sámen deelgenoot van.
Als jij van jouw parter houdt, dan wil je dat deze gelukkig is. Als dat niet met jou is dan doet dat pijn, maar realiteit en zelden de schuld van één.

hc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:40

Huertecilla schreef:
Karin schreef:

In een gezonde relatie ben jer ervoor elkaar en maak je het de ander aantrekkelijk om bij jou te blijven.
Heeft dat na verloop van tijd geen toekomst dan ben je daar sámen deelgenoot van.
Als jij van jouw parter houdt, dan wil je dat deze gelukkig is. Als dat niet met jou is dan doet dat pijn, maar realiteit en zelden de schuld van één.

hc

je verwoordt het wederom beter dan ik hc Haha!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-01-09 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:40

Precies, als beide partners volwassen zijn, why not maar ik blijf erbij dat een meiske van 15 met iemand vanaf pak hem beet 28 echt niet kan.

MSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:43

suleilitha schreef:
Precies, als beide partners volwassen zijn, why not maar ik blijf erbij dat een meiske van 15 met iemand vanaf pak hem beet 28 echt niet kan.

IK heb ooit gezien een oud klasgenoot van mij met een jongen van geloof 26 ging zij was 16..
Tot nu toe zijn hun altijd onwijs gelukkig met elkaar.. Zij was veel volwasserer dan 16 en hij veel jonger..

Karin

Huertecilla schreef:

hc

Een eenzijdige voorstelling van zaken? Volgens mij was ik het die dit zei:

Karin schreef:
Om nou direct van 'schuld' te gaan spreken als een huwelijk stukloopt vind ik toch ook wel erg zwartwit. Concluderen dat je niet bij elkaar past, andere verwachtingen hebt van het leven (en van elkaar) kan ook nog hoor, daar kun je heel goed na jaren pas achter komen. Als ik kijk naar de generatie van mijn ouders: vroeger kwam je op je 20e iemand tegen, je trouwde ermee, kreeg kinderen - en waarom? Echt niet altijd omdat die persoon 'de enige echte ware' voor je was. Nee, zekerheid, een gezin stichten, dat was toen 'normaal'. Ik vind het niet zo gek dat mensen dan op een gegeven moment alsnog voor zichzelf kiezen.

Maar sluit dan iig eerst een relatie netjes af voordat je met een ander verder gaat, of dat nou iemand van je eigen leeftijd is of iemand die je dochter (of zoon) had kunnen zijn.

Als er geen toekomst meer is, dan zal ik de laatste zijn die zegt dat je bij elkaar moet blijven.
Laatst bijgewerkt door Karin op 08-01-09 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

natural_

Ik vind van wel, misschien ben ik daar 17 voor!

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:44

Su, ik kan me ook best vinden in jouw mening hoor Ja maar dat is een ander soort discussie (waar we het weleens over hebben gehad ook) en dat is ook een beetje het doorslaan van de emancipatie.

Maar een tijdje geleden was ik op een dorpsfeest en ik zag zo'n jongeman van 16 ? voorbij komen met 3 snorhaartjes op zijn bovenlip, echt nog zo'n puber, en ineens kwam zo de gedachte in me op:
wat bezielt die oude kerels om naar kleine meisjes te kijken? *edit en met 'kijken' bedoel ik niet alleen kijken *
Ik vroeg het aan mijn vriendin naast me en die zei: ja, dat is man-eigen he?

En toen was er dit topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:46

Je hoort in vergelijking toch ook zelden van vrouwelijke pedofielen? Dat zijn toch 9 van de tien keer kerels!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:47

suleilitha schreef:
.
Verder is je post overigens geheel offtopic, HC, want het gaat hier over leeftijdsverschillen en niet over relaties in zijn algemeenheid die uit gaan.

Het topic begon over relaties met té jonge meiskes. Niet over leeftijdsverschil persé.

Over het ts ben ik al zeer bondig geweest: wat mag mag, wat niet mag mag niet.

Mbt sex binnen het huwelijk: geen sex is grond voor echtscheiding.

hc

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:47

Huertecilla schreef:
[
Wil jouw parter een jaar geen sex dan sta je wel heel erg open voor verliefdheden en verliefdheid is chemie. Dat kan je niet ontdoen.
hc

Oke dan even deze meelezer..
Sorry maar als dit een reden zou zijn dat een man er maar vandoor moet gaan, kan er bij mij niet in.'
Als seks het drijfmiddel van je relatie is zit er iets goed fout, tuurlijk is het belangrijk, maar geloof me als je in een situatie komt waar het onmogelijk is door ziekte of what ever en vent zou het ergens anders gaan doen, is er meer loos dan alleen de seks..

Ik lees ook dat je niet uit het niets lesbienne wordt, nee dat klopt maar bij veel van mijn generatie ook nog was het een taboe, moest je trouwen ondanks je andere gevoelens.
Heb heel veel kennissen gehad die na jaren toch uit de kast kwamen wat mij betreft chapeau hiervoor dat je dat nog durft.

Daarbij durf ik ook nog te vertellen dat mijn zus van 55 een vriend van 40 heeft en dat deze twee het prima op de rit hebben met elkaar, beiden volwassenen die zelf beslissingen kunnen nemen.

Mijn hubs is 10 jaar ouder dan ik en die heeft gewacht tot ik 18 was voordat hij stappen ondernam en kan zeggen dat we inmiddels bijna 30 jaar gelukkig samen zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:48

ja idd, het is weer een andere discussie eigenlijk Ja

maar jongens kunnen ook verschillen hoor rond die leeftijd. je hebt broekies erbij maar soms zie ik ook wel een ukje van 18 dat ik denk woei dát ziet er effe erg lekker uit Vingers aflikken Clown en als ik dan heel eerlijk en hard ben, dan zou ik als ik vrijgezel was zon leuk groen blaadje heus wel een keer of wat in mn bed willen, maar niet in mn leven.

er is trouwens ook een nieuwe film uit of komt uit met kate winslet over deze discussie waarin zij een vrouw van in de 30 speelt die een relatie krijgt met een jongen van 17.. wat ik er van heb gezien erg mooi gefilmd Ja
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-01-09 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt