Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Skess_ schreef:"Vriend" belde net op en vertelde dat er niets was gebeurd. En dat hij haar vreselijk vind...Ze probeerde dingen bij hem maar hij ging niet akkoord.
Heb hem toch maar even geconfronteerd met het "handje in handje lopen" en " samen erg veel lol hebben". Hier zag hij het gevaar niet van in, want dat was volgens hem echt vriendschappelijk..yeah right...
heb hem gezegt dat hij GOED mag nadenken over wat hij nou uiteindelijk wil en dat ik eigenlijk welk klaar met hem ben!
_Skess_ schreef:Als hij me echt terug wilt dan moet hij laten blijken dat hij nog wel te vertrouwen is. En dat gaat hem heel veel energie kosten.

.. Hij liegt denk ik ook teveel... Zoals Diablo al zegt en wat Zitaswoon zegt ben ik ook benieuwt naar

ben benieuwt.. Als het zo is hoop ik dattie eens eerlijk is en eerlijk handeld
Heb mijn vriend niet meer gezien en heb gister een leuke avond met de meiden gehad
_Skess_ schreef:Ben ik weer sorryHeb mijn vriend niet meer gezien en heb gister een leuke avond met de meiden gehad
_Skess_ schreef:Ben ik weer sorryHeb mijn vriend niet meer gezien en heb gister een leuke avond met de meiden gehad