Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:03

Mijn lieftallige wederhelft heeft de spiegelkap van mijn auto gereden en kon hem niet weer vinden. Ik heb net een nieuwe set besteld, want een blauwe en een zwarte spiegelkap ziet er niet uit, en damn, wat zijn die dingen duur >;) .

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:17

Verslapen. Moe. Overprikkeld wakker geworden na nachtmerries en ik moet zo werken.

Wilde nog m’n best doen om netjes op tijd te komen. Toen spoot net een dolce gusto cupje vol z’n koffieprut over me heen. Als een soort waterballon maar dan met koffieprut. Zit er helemaal onder.

Ben erg geneigd weer in bed te gaan liggen. :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:20

MarlindeRooz schreef:
Verslapen. Moe. Overprikkeld wakker geworden na nachtmerries en ik moet zo werken.

Wilde nog m’n best doen om netjes op tijd te komen. Toen spoot net een dolce gusto cupje vol z’n koffieprut over me heen. Als een soort waterballon maar dan met koffieprut. Zit er helemaal onder.

Ben erg geneigd weer in bed te gaan liggen. :+

Op dat punt verdient je het ook om weer in bed te gaan liggen :')

Normaal is het na de herfstvakantie een stuk rustiger in de trein, maar jeetje het blijft elke ochtend vechten voor een zitplek. Kan niet wachten op de dag dat NS besluit op deze lijn een langere sprinter in te zetten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:21

Oh er staat ook nog eens dikke file.

Ik had beter in bed kunnen blijven liggen inderdaad. :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:23

Het zit je niet mee deze ochtend. :(:)

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:38

Om 7 uur wakker gemaakt worden omdat de hond ziek is en niet wilde eten, niet naar buiten wilde of wat dan ook. Manlief heeft hem 3x van de bank gegaald en 3x klom hij er meteen weer op...

Dus ik sleep mezelf met mijn ogen nog dicht van de trap, staat meneer me kwispelend op te wachten :roll:
Half uurtje knuffelen en meneer wilde eten en naar buiten. Winterdepressie? :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:52

Zo onwijs klaar met dit weer. Geloof dat het einde in zicht is, het is echt te nat op de paddocks -O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:53

De regen wordt de komende dagen minder ja maar niet helemaal weg helaas.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:21

Van mij mag het ook droger worden..
Wil graag mijn schuur gaan opruimen omdat ik binnenkort sommige dingen nodig heb met klussen bij een vriend.

Maar zijn spullen staan opgeslagen voor mijn spullen.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:25

Tancreda4 schreef:
Zo onwijs klaar met dit weer. Geloof dat het einde in zicht is, het is echt te nat op de paddocks -O-

Zelfde ergenis, helemaal zat dit weer -O- Ik heb ze zelfs nachtje op stal gezet. Normaal droogt alles hier heel snel, maar als het iets droger was, weer flinke buien. En het is weer wk 7 :(

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:28

Van de assistente van de huisarts die vraagt : waarom bent u niet naar huis gegaan als uw kind ziek is?

Madame...doe je werk... Maak een afspraak... Ik ben niet voor niets op de spoed geweest eergisteren.....

Oke ik heb netjes geantwoord dat ik geen 3 uur in de auto ga zitten met een baby die heel ziek is...

Of we nou thuis ziek zijn of hier..maakt geen zak uit natuurlijk.

Maar onze vakantie is wel voorbij op zn minst... We hebben niets kunnen ondernemen en kunnen doen... We zijn totaal niet uitgerust...en vraag me af hoe snel er verbetering gaat komen...
Arm kind... Mn vakantie boeit me niet..maar dat mn kind zoveel pijn heeft en zich rot voelt wel...

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:33

Ik wil ook even klagen over het weer.. ben er zo klaar mee.

En buienalarm is er ook klaar mee. Zegt dat het droog is, maar ondertussen alleen maar hoosbuien hier.
Laatst bijgewerkt door Meliaforever op Vandaag, 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:36

Straks een personeeluitje en wat gaan we doen. Dingen in het bos, met dit weer. Wie verzint het. Het zou eigenlijk van de zomer zijn, maar toen vonden ze het allemaal te warm. Dus nu mogen we lekker verregenen en koukleumen :roll:

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:39

Jolliegirl sterkte voor je kindje.

Het weerbericht. Vanochtend regen, vanmiddag opklaring, zon en af en toe een bui.
Natte bende buiten.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:49

Aan de journalisten die t Marco Borsato onmogelijk maken de rechtbank te bereiken. Ok ok ik snap t: ‘gevallen zanger’ media circus etc… maar toch. Al die camera’s en mics in zijn smoel douwen… mijn hemel.

Ben als (gewezen? Vind zijn muziek nog steeds goed…) fan v t eerste Soundmixshow-uur wel benieuwd wat ie te zeggen heeft op de beschuldigingen en wat er uit gaat komen.

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:59

Vorige week woensdag ging ik smorgens met onze hond wandelen (samen met mijn 2 dochters van 5 en 7), het was nog schemerig, toen we plots een kleine bonte pony op de (kiezel)weg tegenkwamen :+
ik wist dat de pony een beetje verderop op een afgebakend stukje gehouden wordt, dus daar gaan kijken, maar amper licht en geen (open) ingang te zien, dus diertje maar aan zijn manen mee naar huis gepakt terwijl de oudste de hond vast hield. Uiteindelijk via FB de eigenaar gevonden (had ook melding gemaakt bij de politie), komt het beestje halen.
Ga ik vanmorgen (alleen) met de hond wandelen, kom ik die pony weer tegen... Om 7u eigenaar via fb een bericht gestuurd dat die (weer) bij ons staat, net bericht terug gehad dat ze hem dadelijk komen halen (nadat ze vervoer gevonden heeft)
Hopelijk maken ze dat stukje wat beter af, want nu liep die gewoon nog vlakbij dat weggetje, maar beetje verderop loopt die zo richting spoorweg/snelweg en andere drukke banen...

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:16

de gewonde stalkat gisteren weten op te sluiten in de garage. Zien we nu op de camera dat ze het pootje echt niet meer belast. Dus straks gaan proberen om haar te vangen in een transport kooi en dan naar de dierenarts. Maar omdat ze zo bang en onbenaderbaar is is er een grote kans dat inslapen (of afstand doen - en wat is haar toekomst dan? weer het asiel?) de enige oplossing gaat zijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:21

Pluisje1998 schreef:
Straks een personeeluitje en wat gaan we doen. Dingen in het bos, met dit weer. Wie verzint het. Het zou eigenlijk van de zomer zijn, maar toen vonden ze het allemaal te warm. Dus nu mogen we lekker verregenen en koukleumen :roll:

Och jeetje wat een dag daarvoor. Wat erg.

En sterkte met je dochter Jollie, wat sneu voor haar. En voor jullie dat de vakantie daardoor in het water is gevallen.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:21

veel succes pjer, ik hoop dat het lukt de kat te vangen. goed dat je hem/haar wilt helpen.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:42

pjer schreef:
de gewonde stalkat gisteren weten op te sluiten in de garage. Zien we nu op de camera dat ze het pootje echt niet meer belast. Dus straks gaan proberen om haar te vangen in een transport kooi en dan naar de dierenarts. Maar omdat ze zo bang en onbenaderbaar is is er een grote kans dat inslapen (of afstand doen - en wat is haar toekomst dan? weer het asiel?) de enige oplossing gaat zijn.

Is het echt een stalkat van jullie of een aangelopen zwerfkat?
Aangeven dat het voor jullie niet erg is dat ze zo schuw is en terug mag komen als ze kan herstellen wil nog wel eens helpen. Hoor juist wel regelmatig dat asielen boerderijen zoeken die de schuwere, onplaatsbare katten willen opvangen, gewoon zodat ze wel nog in de gaten worden gehouden voor gezondheidsproblemen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:08

pjer schreef:

Ga duimen dat het lukt zonder al te grote problemen.

Nou daar schiet ik ook nog niks mee op. Begin december nieuwe mri. Tramadol laagdrempelig zo nodig blijven gebruiken. Eventueel kijken om zonder te kunnen. Voor nu eigenlijk allemaal lange termijn, maar betreffende pijn schiet ik niks op.

Snap heel goed dat te vroeg mri ook geen nut, maar iemand zo laten zitten met de pijn.

Jankbuien.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:11

:(:)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:16

Ik ben mn stempas kwijt :') waarschijnlijk ergens heen opgeruimd met de gedachte "daar kunnen de katten niet bij." Maar als ik iets niet kan zien vergeet ik dat het bestaat, en ik heb echt geen idee waar het is :+

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:35

Maddy_Paola schreef:
pjer schreef:

Is het echt een stalkat van jullie of een aangelopen zwerfkat?
Aangeven dat het voor jullie niet erg is dat ze zo schuw is en terug mag komen als ze kan herstellen wil nog wel eens helpen. Hoor juist wel regelmatig dat asielen boerderijen zoeken die de schuwere, onplaatsbare katten willen opvangen, gewoon zodat ze wel nog in de gaten worden gehouden voor gezondheidsproblemen

Wij hebben haar inderdaad bij het asiel vandaan als boerderij kat. Ze doen ze daar ook niet enten etc vanwege dat ze zo onbenaderbaar zijn. Maar ik vind wel dat we haar moeten helpen voor zover het gaat.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:50

Zebrastreep schreef:
Ik had al een vermoeden dat er in het huis naast mij bepaalde middelen werden verhandeld. Maar nu bevestigen ook andere buren het.

De woningbouw mag wel hard optreden. Handel = je huis uit gezet worden. Staat zelf in het regelement.

Maar ik wil ook geen bedreigingen aan mijn deur van die doorgesnoven gasten. Tegenwoordig gaat dat met zoveel geweld.

MMA: Meld Misdaad Anoniem...