. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Verslapen. Moe. Overprikkeld wakker geworden na nachtmerries en ik moet zo werken.
Wilde nog m’n best doen om netjes op tijd te komen. Toen spoot net een dolce gusto cupje vol z’n koffieprut over me heen. Als een soort waterballon maar dan met koffieprut. Zit er helemaal onder.
Ben erg geneigd weer in bed te gaan liggen.

Pluisje1998 schreef:Straks een personeeluitje en wat gaan we doen. Dingen in het bos, met dit weer. Wie verzint het. Het zou eigenlijk van de zomer zijn, maar toen vonden ze het allemaal te warm. Dus nu mogen we lekker verregenen en koukleumen
pjer schreef:de gewonde stalkat gisteren weten op te sluiten in de garage. Zien we nu op de camera dat ze het pootje echt niet meer belast. Dus straks gaan proberen om haar te vangen in een transport kooi en dan naar de dierenarts. Maar omdat ze zo bang en onbenaderbaar is is er een grote kans dat inslapen (of afstand doen - en wat is haar toekomst dan? weer het asiel?) de enige oplossing gaat zijn.
pjer schreef:de gewonde stalkat gisteren weten op te sluiten in de garage. Zien we nu op de camera dat ze het pootje echt niet meer belast. Dus straks gaan proberen om haar te vangen in een transport kooi en dan naar de dierenarts. Maar omdat ze zo bang en onbenaderbaar is is er een grote kans dat inslapen (of afstand doen - en wat is haar toekomst dan? weer het asiel?) de enige oplossing gaat zijn.
waarschijnlijk ergens heen opgeruimd met de gedachte "daar kunnen de katten niet bij." Maar als ik iets niet kan zien vergeet ik dat het bestaat, en ik heb echt geen idee waar het is
Maddy_Paola schreef:pjer schreef:de gewonde stalkat gisteren weten op te sluiten in de garage. Zien we nu op de camera dat ze het pootje echt niet meer belast. Dus straks gaan proberen om haar te vangen in een transport kooi en dan naar de dierenarts. Maar omdat ze zo bang en onbenaderbaar is is er een grote kans dat inslapen (of afstand doen - en wat is haar toekomst dan? weer het asiel?) de enige oplossing gaat zijn.
Is het echt een stalkat van jullie of een aangelopen zwerfkat?
Aangeven dat het voor jullie niet erg is dat ze zo schuw is en terug mag komen als ze kan herstellen wil nog wel eens helpen. Hoor juist wel regelmatig dat asielen boerderijen zoeken die de schuwere, onplaatsbare katten willen opvangen, gewoon zodat ze wel nog in de gaten worden gehouden voor gezondheidsproblemen
Zebrastreep schreef:Ik had al een vermoeden dat er in het huis naast mij bepaalde middelen werden verhandeld. Maar nu bevestigen ook andere buren het.
De woningbouw mag wel hard optreden. Handel = je huis uit gezet worden. Staat zelf in het regelement.
Maar ik wil ook geen bedreigingen aan mijn deur van die doorgesnoven gasten. Tegenwoordig gaat dat met zoveel geweld.