Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 11:14

stomme puber paard.
Stand van deze week is
- plank gesloopt uit een kozijn
- zwaluwnest gesloopt
- TL balk waar voornoemd zwaluwnest op zat, gedemonteerd
- stoeptegels uit de bestrating onder de palletbak verwijderd

Dat beest had bouwvakker moeten worden..
Afbeelding

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 11:19

Sorry maar _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 11:20

Hij heeft de muur ook al zo mooi geschilderd :') Help jouw paard is klusser!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 11:33

_O-

Sorry.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 11:41

Ja hij is wel heel OCD over zijn poep, die stapelt hij altijd keurig op dezelfde plek, vandaar dat mooie remspoor op de blauwe muur (dit was voorheen de jeugdkeet van de vorige bewoners)

Maar echt die knol: We hebben anti-breuk folie op de ramen, dat stond hem niet aan en begon hij er af te peuteren.. (hoe dan?) dus nu zit daar cribbox op en blijft hij er redelijk af.

De plank die hij eruit trok was deel van de bekisting van een nieuwe stukje beton-muur, zat echt letterlijk muurvast, maar hij kreeg het er tussenuit. Daarvoor had hij het cement ook al flink aangeknaagd dus ook daar zit alles al onder de cribbox.

Speelgoed paard daar doet hij weinig mee, maar ja hoe houden we hem dan wel bezig? Ik ga zo maar een skippybal of skippydier voor hem kopen voor 's nachts.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 11:47

De inboedel van zijn slaapkamer staat hem gewoon niet aan, heb je de hints niet door? :')

Ik had meer regen verwacht, was ook voorspeld, de regendeken had niet gehoeven zoals het nu is.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 12:23

Schuur_ schreef:
Moderatoropmerking:
Dit bericht is verwijderd.

Dat is een beetje drents :')

Net als de deur los doen ipv opendoen

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 12:24

Dat paard verveelt zich duidelijk de rambam op stal...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 12:28

marleen_88 schreef:
De inboedel van zijn slaapkamer staat hem gewoon niet aan, heb je de hints niet door? :')

Ik had meer regen verwacht, was ook voorspeld, de regendeken had niet gehoeven zoals het nu is.

Ik ging echt stuk om deze reactie :')

Gevalletje puber wil van zijn kinder kamer af en begint zelf alvast met de verbouwing :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 12:50

MyWishMax schreef:
Dat mensen denken dat paarden allergisch zijn voor regen of dat ze niet buiten moeten lopen met regen voor het gras. Dus lekker korter naar buiten en daardoor precies in het ergste weer buiten staan en lang op stal :+ ga wel weer heen en weer om die van mij met vriendinnetje op paddock te zetten daarna

Heb een kennis weleens horen zeggen "Ze [het personeel] zijn niet van suiker." en "Help zo even de paarden binnen zetten." in nog net niet een zin :')

Vind het wel tricky met het suiker in het gras, maar ik ga ze toch echt omweiden deze week. Desnoods zet ik even het voor stuk van de nieuwe wei af

Dat paard _O-
Misschien is een hooibal iets voor hem, eventueel opgehangen aan een lang koord? Of iets van wilgen takken om op te knagen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 13:49

Ik kan geen mooie relaxstoel vinden -:(- . De enige die ik mooi vind, vindt mijn partner niet relaxed genoeg want hij kan niet genoeg achterover.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 13:58

Leugen radar die aan gaf dat het 13.55 uur even droog zou zijn. :+

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 15:14

Polarize schreef:
Nou leuk, nieuwe kozijnen en volledig lichtafsluitende, bedienbare rolgordijnen. Heeft 8800 euro gekost.

We kunnen in de hoekjes bij de kozijnen naar buiten kijken omdat ze niks afgekit hebben. De ramen zouden 5 verschillende standen hebben en hebben er maar 3. Één van de knoppen bij mijn gordijnen is stuk en dat gordijn gaat net niet helemaal goed dicht, waardoor ik alsnog een strook licht in mijn kamer krijg. Top kwaliteit dit.

Daar heb je toch garantie op?

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 15:16

pjer schreef:
Ja hij is wel heel OCD over zijn poep, die stapelt hij altijd keurig op dezelfde plek, vandaar dat mooie remspoor op de blauwe muur (dit was voorheen de jeugdkeet van de vorige bewoners)

Maar echt die knol: We hebben anti-breuk folie op de ramen, dat stond hem niet aan en begon hij er af te peuteren.. (hoe dan?) dus nu zit daar cribbox op en blijft hij er redelijk af.

De plank die hij eruit trok was deel van de bekisting van een nieuwe stukje beton-muur, zat echt letterlijk muurvast, maar hij kreeg het er tussenuit. Daarvoor had hij het cement ook al flink aangeknaagd dus ook daar zit alles al onder de cribbox.

Speelgoed paard daar doet hij weinig mee, maar ja hoe houden we hem dan wel bezig? Ik ga zo maar een skippybal of skippydier voor hem kopen voor 's nachts.

Kan hij niet buiten dan?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 15:18

Veulen van mijn merrie is net krap aan een week oud, en ik denk er al over na om mijn merrie te verkopen en het veulen te houden. Ik ben toch wel heel blij met een hengstje, en heb het gevoel dat beter een match ben met straks een ruin, dan een merrie.

Maar nu ben ik ook nog helemaal weg van hem omdat hij zo klein en knuffelbaar is.

3 paarden houden is helaas geen optie. En mijn 26 jarige doe ik echt niet weg.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 15:34

Ik stond vandaag te fotograferen op De Paardenkamp. In de regen. En ik had het koud. :brr:
Ik haat regen..helaas is dat iets wat de natuur nodig heeft maar vandaar erger ik mij eraan.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 17:07

Lau schreef:
marleen_88 schreef:

Ik ging echt stuk om deze reactie :')

Gevalletje puber wil van zijn kinder kamer af en begint zelf alvast met de verbouwing :')

Precies, jij snapt hem. :))

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 17:13

Ik heb blauwe plekken waarvan ik denk hoe?

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 17:16

Ik baal ervan dat ik een nieuwe telefoon nodig heb, omdat deze niet meer ondersteund wordt.
Wie heeft dat bedacht ? Elke paar jaar weer een telefoon…
Niet goed voor het milieu, en ook niet voor mij portemonnee.

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 17:17

denisesilver schreef:
Ik heb blauwe plekken waarvan ik denk hoe?

Als je het vaker hebt, kan je eens kijken naar een multi met vit K erin. Of voldoende groene groenten als broccoli, boerenkool etc.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 17:29

Gelukkig zitten ze meestal op plekken waarbij het heel goed kan dat ik ergens tegenaan ben gelopen. Heb ze niet vaak. Heb nu echt een flinke op mijn bovenbeen.

Is een refurbished telefoon iets voor je? Of je eigen huidige telefoon laten refurbishen?

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 18:01

Ik wou vandaag weer lekker gaan klussen buiten.
Heb uit eindelijk mijn schuur maar deels opgeruimd want daar was het wel droog.

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 18:04

denisesilver schreef:
Gelukkig zitten ze meestal op plekken waarbij het heel goed kan dat ik ergens tegenaan ben gelopen. Heb ze niet vaak. Heb nu echt een flinke op mijn bovenbeen.

Is een refurbished telefoon iets voor je? Of je eigen huidige telefoon laten refurbishen?

Ja, misschien wel. Mijn telefoon doet het nog redelijk goed, maar de updates zijn blijkbaar al vorig jaar gestopt, en daarmee is de telefoon minder veilig o.a. voor betalingen. Dus vandaar..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 18:37

Wij zijn The Last of Us aan het kijken, toffe serie maar wat vind ik die Ellie een onsympathieke trol zeg :o .

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 18:48

Zebrastreep schreef:
Veulen van mijn merrie is net krap aan een week oud, en ik denk er al over na om mijn merrie te verkopen en het veulen te houden. Ik ben toch wel heel blij met een hengstje, en heb het gevoel dat beter een match ben met straks een ruin, dan een merrie.

Maar nu ben ik ook nog helemaal weg van hem omdat hij zo klein en knuffelbaar is.

3 paarden houden is helaas geen optie. En mijn 26 jarige doe ik echt niet weg.

Denk dat dat best een goede keuze kan zijn. Ken genoeg mensen die perse een merrie willen en een ruin maar saai vinden. Ik vind beide leuk.