Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Polarize schreef:Ik moet lopend naar het station, want ik heb een outfit aan waar ik echt niet in kan fietsenmaxi rok met veel laagjes, dat gaat geheid in mijn spaken of ketting komen
Zo’n rok trek ik altijd op en leg er een knoop in als ik ga fietsen.
hopelijk gaat het morgen weer wat beter. Goed onder een warme douche en insmeren met arnicazalf. flintstones schreef:last van mij heup door een 'werkongeval'
ik ben postbode en ik kwam vandaag van achter een muurtje met een volgeladen fiets. Kwam een vrouw net achter het muurtje (ik had ze niet gezien en zij mij ook niet)...
ben zelf niet gevallen, maar de fiets is wel met een grote slag tegen de grond gegaan en mijn heup heb ik er wel mee pijn gedaan...
Nyaleti schreef:Raya kun je dan niet zelf weer een supplement slikken? Of is alles wat je hebt in hoge dosering of per injectie oid?
Ik zou ook graag weer een APK willen. Even vitamines enzo laten checken, zeker vit D maar zie de bui alweer hangen ja
Ineke2 schreef:Werkt er maar 1 assistente Raya?
Bij mijn huisarts werken er meer en 1 assistente wil ik inmiddels liever niet meer spreken. Als ik haar aan de lijn krijg geef ik mijn geboortedatum en vraag ik of ze mij gelijk kan doorverbinden met een collega. Dit doet ze ook, want na 2x een gegronde klacht te hebben ingediend doet ze haar best om er niet nog een bij te krijgen![]()
Ik ben echt heel redelijk, maar niet als iemand mij niet serieus neemt en niet luistert.
Ik krijg overigens maandelijks een B12 injectie dus het is herkenbaar.
——
Storing op mijn werk. Landelijk ook nog. We konden meer dan een uur sowieso niet in dossiers kijken en dus telefonisch en ook via whatsapp de klanten niet helpen en ook de rest van ons werk niet doen.

Hoop dat dit niet het nieuwe normaal is
denisesilver schreef:Raya, ik zou het gedrag van deze assistente ook even aankaarten bij de huisarts. Als iemand vraagt om een bloedpriklijst, moeten ze die gewoon geven. Kleine moeite.
Charaz schreef:denisesilver schreef:Raya, ik zou het gedrag van deze assistente ook even aankaarten bij de huisarts. Als iemand vraagt om een bloedpriklijst, moeten ze die gewoon geven. Kleine moeite.
Moeten ze die gewoon geven?? En als patienten een MRI willen, of een verwijzing of een bepaald medicijn dat ze zelf gekozen hebben na googlen, dat moeten we ze dan ook gewoon geven zeker![]()
Heel normaal dat de assistente niet zomaar dingen mee gaat geven
Raya11 schreef:Wakker geworden met hoofdpijn en super moe terwijl ik toch genoeg uren heb geslapen.
Huisarts gebeld wat ik steeds al wou doen om te vragen of ik bloed mag prikken, ik herken zo veel klachten weer van in ieder geval B12 tekort.
Mag niet want ik heb begin dit jaar al bloed geprikt, ja dat moest van de huisarts nadat ik daarvoor ook al B12 tekort had om te kijken hoe de waardes na een paar maand waren.
En toen was het goed omdat ik alles bij slikte.
Echt altijd als ik bel word er zo vreselijk moeilijk gedaan, altijd dezelfde assistente, word er zo chagrijnig van, gewoon niet luisteren, meedenken of verder kijken dan haar neus lang is. Empathie komt ook niet in haar woordenboek voor.
Ik ken mijn eigen lichaam inmiddels best wel goed, en weet zeker dat ik een tekort heb, daarnaast heb ik ook reuma en zware medicijnen..
Dat ik al weken oververmoeid ben en hoofdpijn heb maakt niet uit, mag maar 1 keer per jaar bloed prikken (terwijl ik sowieso al 2 keer per jaar bloed prik alleen al voor de reumatoloog).
Dus nu ipv dat ik gewoon even snel bloed kan laten prikken moet ik vrijdagochtend bij de huisarts langs om daar een pleidooi te gaan houden waarom ik voor de zoveelste keer bloed wil laten prikken, waar nu voor het eerst moeilijk over gedaan word
Hij heeft hem gevangen en buiten gezet maar nu durf ik niet het licht uit te doen
Alja schreef:Dat er zoveel mensen in het donker langs de weg lopen zonder verlichting en dan heb ik het over donkere straten zonder verlichting maar ook zonder voet of fietspad
Femke_Tweety schreef:Prijs enting hond
Alléén rabies, verder níets.
Gewoon gezonde hond, moest de driejaarlijkse rabiesenting. De rest had hij drie maanden geleden gehad, dys echt alleen de rabies.
Lieve mensen op die praktijk, daar hoor je me niet over.
Maar 95 euro voor alléén 1 rabies enting.
Mèèènnnnn
daantjuhhh schreef:Alja schreef:Dat er zoveel mensen in het donker langs de weg lopen zonder verlichting en dan heb ik het over donkere straten zonder verlichting maar ook zonder voet of fietspad
Mijn vader elke avond als hij de hond uitlaat.
En dan is hij ook nog half doof aan het worden
Heb er al zo vaak wat van gezegd.
Gewoon gezonde hond, moest de driejaarlijkse rabiesenting. De rest had hij drie maanden geleden gehad, dys echt alleen de rabies.
Mèèènnnnn

Mèèènnnnn