Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole_floor schreef:Hoezo zou dat slechter zijn voor een pup? Omdat je hem dan verder weg kan gooien? Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor.
Zebrastreep schreef:nicole_floor schreef:Hoezo zou dat slechter zijn voor een pup? Omdat je hem dan verder weg kan gooien? Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor.
Je moet er zorgvuldig mee omgaan. De hond rent op volle snelheid en gaat op volle snelheid in de ankers. Het is iets wat met mate moet en zeker niet elke dag.
Er kunnen blessures door ontstaan. En met een pup die nog volop moet groeien in de gewrichten en spieren moet je zeker voorzichtig zijn met dit soort spelletjes.
Je gooit met zo'n stick toch een stuk harder dan uit de hand.
Ik wist het ook nooit totdat ze het op de cursus zeiden ik had er nooit bij stilgestaan.
CupCakes_ schreef:Mijn vriend.
Beledigd dat ik vroeg naar bed ga omdat ik ochtenddienst heb t/m maandag. Verwijt mij dat ik geen tijd heb voor meneer.
Wie was ook al weer de boer die nog net geen 24/7 aan het werk is?
Optiwolk schreef:Dat ik ipv lekker buiten bezig kan zijn vandaag mijn middag in de auto ga spenderen.
Oké steenplaten op de kop kunnen tikken voor een prachtig prijsje en we hebben ze nodig voor de aanleg van de mesthoop, maar ik kan wel wat vitamine D gebruiken.
(En zeg dat van die vitamine D aub niet tegen mijn man want die komt dan met een andere D aangezet… maniak).
Beterschap voor je zoontje Urbanus!
Zebrastreep schreef:nicole_floor schreef:Hoezo zou dat slechter zijn voor een pup? Omdat je hem dan verder weg kan gooien? Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor.
Je moet er zorgvuldig mee omgaan. De hond rent op volle snelheid en gaat op volle snelheid in de ankers. Het is iets wat met mate moet en zeker niet elke dag.
Er kunnen blessures door ontstaan. En met een pup die nog volop moet groeien in de gewrichten en spieren moet je zeker voorzichtig zijn met dit soort spelletjes.
Je gooit met zo'n stick toch een stuk harder dan uit de hand.
Ik wist het ook nooit totdat ze het op de cursus zeiden ik had er nooit bij stilgestaan.