Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 20:04

Plek op mijn rug wat wat geïrriteerd is en zeer doet als gevolg dat mijn riem wat te strak zat.

En dat ik het idee heb dat het voor mijn eigen zelfvertrouwen en plezier beter is als ik wat meer afstand ga nemen van mijn huidige werk en meer opzoek ga maar langzamerhand wat anders. Nu heb ik er een baantje bij en ik merk dat ik op die locatie gewoon al direct voel dat mijn zelfvertrouwen stijgt en ik weer juist heel erg gemotiveerd ben.

Het is gewoon jammer dat er een conclusie is getrokken door best een traumatische ervaring waardoor ze mij wat willen beschermen dat ik dat niet nog een keer zo meemaak.ene kant begrijp ik het andere kant denk ik van laat mij wel nieuwe dingen ervaren en niet proberen het dan om te draaien door te zeggen ja maar we zetten je nu daar en daarop omdat je dan goed kan. Leuk idee maar ik wil ook groeien en niet voorgehouden met we willen je beschermen want dat is ergens ook een beetje niet willen zeggen dat ze eigenlijk het vertrouwen wat in mij kwijt zijn en mij daarom maar de simpele taakjes geven.

4 jaar mij keihard ingezet op deze plek keihard gewerkt en dan wordt je uiteindelijk door 1 verkeerde situatie aan de kant gezet terwijl je is beloofd dat ik hier fijn aan het werk kon gaan. En nu hoor ik dat er allemaal mensen die na mij zijn gekomen wel meer uren krijgen.

Tja dat voelt als een nare steek... maar wel een reden om ergens anders maar dan aan het werk te gaan. Lastige is dan dat ik mijn collega's en cliënten zo leuk vindt....

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 20:28

Mkango schreef:
De nasleep van de hack en het complete mismanagement door senior management, en het feit dat na "promising" berichten, een andere baan toch niet is doorgegaan. -O-

Balen zeg :(:)

@zebrastreep: helpt hierover in gesprek gaan niet?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 20:36

[***] schreef:
Dikke knieën, dikke enkel en weer een broek stuk, ik werd duizelig en mijn enkel klapte om dus ik viel.
Stom lichaam.

Beterschap!

Ben je gevallen nadat je oren zijn uitgespoten?
Ik ben ook altijd extreem duizelig na uitspuiten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 20:40

DuoPenotti schreef:
[***] schreef:
Dikke knieën, dikke enkel en weer een broek stuk, ik werd duizelig en mijn enkel klapte om dus ik viel.
Stom lichaam.

Beterschap!

De duizeligheid begon ervoor :( zaterdagnacht. Denk dat de dag met schouwburg erbij te vol was. Als ik verhuisd ben eerst maar weer eens leren doseren :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 20:46

DuoPenotti schreef:
[***] schreef:
Stom lichaam.

Beterschap!

Ook als je olie hebt gedruppeld? Dat maakte bij mij een heel groot verschil! De eerste keer had ik dat niet gedaan en toen konden ze me oprapen en het lukte ook niet, de tweede keer ging het met gemak na druppelen en nu de derde keer met wat moeite ondanks druppelen, maar dat is wel logisch als je het 6 jaar verwaarloost :P

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 20:54

Ineke2 schreef:
Mkango schreef:
De nasleep van de hack en het complete mismanagement door senior management, en het feit dat na "promising" berichten, een andere baan toch niet is doorgegaan. -O-

Balen zeg :(:)

@zebrastreep: helpt hierover in gesprek gaan niet?

Ja en nee , heb het vanmiddag wel aangekaart dat ik onze vorige gesprek niet fijn vond. Dat is al vanaf mijn kant een beste stap want ik vindt het best spannend om eerlijk te zeggen tot hier en niet verder. Kijk de garantie op veel uren weet ik nu dat ga ik op korte termijn niet krijgen. Ze vinden het ook prima dat ik 2 dagen ergens anders aan de bak ga en dat stimuleren ze ook zeker.

Alleen het stomme is dat het allemaal komt door gewoon een fiets situatie. En ze vinden ook niet dat ik mij onzeker moet voelen en nog lerende ben.

Alleen het gevoel wat ik eerst had is er een beetje af , ik was namelijk super trots dat ik mijn diploma had en daar aan het werk ging en belangrijke verantwoordelijkheden zou krijgen en slaapdiensten zou gaan draaien. En nu krijg ik die kans niet meer omdat ze denken dat het te snel gaat. En misschien is dat ook wel weer zo , maar ik had mij er gewoon op verheugd om ook belangrijke taken uit te mogen voeren en daarin juist te groeien.

Nu wordt alles juist een beetje afgenomen... En ik snap het aangezien hun eindverantwoordelijk zijn en niet zomaar de boel los kunnen laten met de kans dat het een keer goed fout gaat.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 20:54

Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd. Het bespreken van andere bokkers is niet toegestaan binnen dit topic
Laatst bijgewerkt door ynskek op 16-11-21 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht tegen de regels geformuleerd

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 20:55

ingedebruijn schreef:
Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd. Het bespreken van andere bokkers is niet toegestaan binnen dit topic

Wut?
Reden: Quote leeggehaald bericht

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 20:57

Een meid die om knuffels vraagt om bij de konijnen in het hok te zetten op school want ze zitten alleen.... Als ze dan word aangesproken op het feit dat konijnen niet alleen horen te zitten krijg je; ja dat nag niet van school... Vervolgens roept ze dat ze heus wel weet waar ze het over heeft, ze studeert tenslotte voor dierenartsassistent.... Sorry, als een school met dat soort opleidingen al niet om dierenwelzijn geeft, waar gaat het dan heen in deze wereld -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 20:58

ingedebruijn schreef:
Moderatoropmerking:

Vertel ik ben nieuwsgierig :')
Reden: Quote leeggehaald bericht

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 21:00

…Kom ik vanavond bij mijn geliefde autootje (<3), heeft er een of andere autohandelaar een kaartje tussen mijn raam gestoken, of ik wil verkopen. Blijf. Gewoon. Van. Mijn. Auto. Af. Grrr. Hij is net gerepareerd na de diefstal van de katalysator.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 21:07

Zebrastreep schreef:
ingedebruijn schreef:
Moderatoropmerking:

Vertel ik ben nieuwsgierig :')

Ik ook!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 21:14

AmyII schreef:
…Kom ik vanavond bij mijn geliefde autootje (<3), heeft er een of andere autohandelaar een kaartje tussen mijn raam gestoken, of ik wil verkopen. Blijf. Gewoon. Van. Mijn. Auto. Af. Grrr. Hij is net gerepareerd na de diefstal van de katalysator.

Misschien wel juist om die reden die je eerder noemde? Dat ze jouw type auto willen juist vanwege de katalysator zodat ze die eruit kunnen halen om door te verkopen oid? Ik zou misschien overwegen om contact op te nemen met de wijkagent en dit ook door te gevdn, misschien is het niks maar misschien is diegene wel gelinkt aan de diefstallen in de regio waar je het eerder ook over had. Eerst met geweld een onderdeel van je auto eraf gesloopt, en dan spontaan de vraag of je hem wilt verkopen zodra er een nieuwe onder hangt vind ik verdacht

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 21:15

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door ynskek op 16-11-21 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 21:18

Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd. Je aanvallend of kwetsend richting anderen opstellen is niet toegestaan op Bokt. Ook het bespreken van andere bokkers is niet toegestaan binnen dit topic
Laatst bijgewerkt door ynskek op 16-11-21 09:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 21:20

Baal dat ik nu niet thuis ben want ik wil dat programma met die chagrijn nu wel zien _O-

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 21:22

Moderatoropmerking:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 21:24

ingedebruijn schreef:
Moderatoropmerking:

Jezus.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 21:31

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door ynskek op 16-11-21 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 21:31

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door ynskek op 16-11-21 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 21:34

Telpeva schreef:
AmyII schreef:

Misschien wel juist om die reden die je eerder noemde? Dat ze jouw type auto willen juist vanwege de katalysator zodat ze die eruit kunnen halen om door te verkopen oid? Ik zou misschien overwegen om contact op te nemen met de wijkagent en dit ook door te gevdn, misschien is het niks maar misschien is diegene wel gelinkt aan de diefstallen in de regio waar je het eerder ook over had. Eerst met geweld een onderdeel van je auto eraf gesloopt, en dan spontaan de vraag of je hem wilt verkopen zodra er een nieuwe onder hangt vind ik verdacht

Hij staat nu in een compleet andere wijk maar echt relaxed voelt het allemaal niet. Echt heel erg vervelend, ik wil gewoon genieten van mijn (iets te goed onderhouden) autootje. Het is bijna een youngtimer en wel een gewild model/ type. Leuk dat ook anderen interesse hebben in de auto/ onderdelen, maar blijf gewoon van andermans spul af.

Wel slim van je tip trouwens, ik ga het als melding doorzetten naar de wijkagent inderdaad.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 21:35

AmyII schreef:

Hadden wij een tijdje terug ook. Dat ging van: "Huh?? Een boete??" naar: "Wat is dit nou weer..." naar: "Gast... Blijf van m'n auto af >;) "

Oude Volvo diesel, zonder gejatte onderdelen, op een parkeerplaats in een stad waar we een paar keer per jaar komen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 21:36

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door ynskek op 16-11-21 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 21:37

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door ynskek op 16-11-21 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 21:37

ingedebruijn schreef:
Moderatoropmerking:

Dit kan toch niet serieus zijn? :+