Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:[***] schreef:Dikke knieën, dikke enkel en weer een broek stuk, ik werd duizelig en mijn enkel klapte om dus ik viel.
Stom lichaam.
Beterschap!
Ben je gevallen nadat je oren zijn uitgespoten?
Ik ben ook altijd extreem duizelig na uitspuiten.
DuoPenotti schreef:[***] schreef:Dikke knieën, dikke enkel en weer een broek stuk, ik werd duizelig en mijn enkel klapte om dus ik viel.
Stom lichaam.
Beterschap!
Ben je gevallen nadat je oren zijn uitgespoten?
Ik ben ook altijd extreem duizelig na uitspuiten.
Ineke2 schreef:Mkango schreef:De nasleep van de hack en het complete mismanagement door senior management, en het feit dat na "promising" berichten, een andere baan toch niet is doorgegaan.
Balen zeg
@zebrastreep: helpt hierover in gesprek gaan niet?
AmyII schreef:…Kom ik vanavond bij mijn geliefde autootje (<3), heeft er een of andere autohandelaar een kaartje tussen mijn raam gestoken, of ik wil verkopen. Blijf. Gewoon. Van. Mijn. Auto. Af. Grrr. Hij is net gerepareerd na de diefstal van de katalysator.
Telpeva schreef:AmyII schreef:…Kom ik vanavond bij mijn geliefde autootje (<3), heeft er een of andere autohandelaar een kaartje tussen mijn raam gestoken, of ik wil verkopen. Blijf. Gewoon. Van. Mijn. Auto. Af. Grrr. Hij is net gerepareerd na de diefstal van de katalysator.
Misschien wel juist om die reden die je eerder noemde? Dat ze jouw type auto willen juist vanwege de katalysator zodat ze die eruit kunnen halen om door te verkopen oid? Ik zou misschien overwegen om contact op te nemen met de wijkagent en dit ook door te gevdn, misschien is het niks maar misschien is diegene wel gelinkt aan de diefstallen in de regio waar je het eerder ook over had. Eerst met geweld een onderdeel van je auto eraf gesloopt, en dan spontaan de vraag of je hem wilt verkopen zodra er een nieuwe onder hangt vind ik verdacht
AmyII schreef:…Kom ik vanavond bij mijn geliefde autootje (<3), heeft er een of andere autohandelaar een kaartje tussen mijn raam gestoken, of ik wil verkopen. Blijf. Gewoon. Van. Mijn. Auto. Af. Grrr. Hij is net gerepareerd na de diefstal van de katalysator.