Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 00:35

Marije_1997 schreef:
Ineke2 schreef:
Die van mij? Een Toyota Auris. Ik heb geen holdknop. Wie weet ooit in weer een nieuwere auto.
Maargoed ik heb deze nu 1,5 jaar en bevalt nog prima.

Gewoon voet op de rem houden. Ik rijd geschakeld, maar zet en vaak genoeg in de vrij met voet nog op de rem ipv handrem er op zetten.

Dat is echt iets heel anders.

Ik heb het over het verschil tussen: beide in D uiteraard:

- voet op de rem: auto blijft staan. Voet van de rem: auto bolt.

- hold: auto blijft staan zonder rem terwijl hij in drive staat

Veel automaten hebben deze functie maar is weinig bekend.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 01:21

Poes ja dat begrijp ik, heb ook automaten gereden. Maar ineke geeft aan deze functie niet te hebben. Voet op de rem is gelukkig niet het zwaarste. Voet op de koppeling, dat is soms wel even zwaar vooral als het lang duurt.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 06:54

Het mistige weer! Wat een benauwdheid opeens ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 07:07

poes schreef:
Moestuin schreef:
Afspraak om 11.00 bij de dokter. Nog steeds geen dokter gezien...

Hoewel ik je frustratie snap, is dit iets waar ik inmiddels echt begrip voor heb. Die mensen staan onder een tijdsdruk die echt te gek voor woorden is. Kwartiertje per afspraak. Heel fijn vond ik het toen mijn huisarts merkte dat het niet helemaal pluis was en daar toch even de tijd voor nam.

Captain: als iemand me stuurt ‘voor 14u30’ ga ik er ook van uit dat het eender welke tijd mag zijn eigenlijk. Dan stuur ik ook gewoon ‘ok ik kom om dat uur Joe!’ :D

Ineke2: met de knop hold blijft gewoon staan tot je effectief gas geeft. Ook wel handig voor mensen die even moeten wennen aan het vanzelf wegrollen.

Wat voor auto is het?

Dokter heeft een sms systeem waarbij ze een smsje sturen kort voor ze jou kunnen ontvangen. Als het bv de tijd van jou afspraak is en jij hebt geen sms gehad heeft het ook nog geen nut om te gaan. Dan loopt het inderdaad uit. Ik had verwacht van zo een systeem dan wel dat het wat werkt.

Overigens poes wil ik jou zeker niet tegen de schenen schoppen, maar ik merk dat je vaak op ergernissen reageert met dat jij het wel snapt, iemand die in de ergernis voorkomt gaat verdedigen od. Het is vast niet slecht bedoeld, want met de automaat geef je ook wel enkele nuttige tips, maar ik erger mij daar soms aan dat jij een ergernis van mij ontleed. Soms wil ik mij gewoon ergeren :D

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 07:09

lenaa_tje schreef:
Het mistige weer! Wat een benauwdheid opeens ..

Hier precies zo (Twente) Ben benieuwd naar de rest van de dag,
Ik erger me al dagen aan dit weer. Ik wil de tuin doen maar mag wel lieslaarzen aan

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 10:33

Dat ik as woensdag na bijna een jaar weer een afspraak bij de kapper heb, dat ik zo lang zonder problemen heb kunnen uitstellen en kunnen wachten en dat ik nu dus een kapsel in mijn hoofd heb en dat ik geïrriteerd ben omdat het nog zolang duurt want ik wil het nuuuuuu :Y)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 10:45

Benthhh schreef:
Dat ik as woensdag na bijna een jaar weer een afspraak bij de kapper heb, dat ik zo lang zonder problemen heb kunnen uitstellen en kunnen wachten en dat ik nu dus een kapsel in mijn hoofd heb en dat ik geïrriteerd ben omdat het nog zolang duurt want ik wil het nuuuuuu :Y)

Ik ben vorig jaar juni voor het laatste geweest en gisteren avond weer. En ik had precies hetzelfde, die laatste dagen duurde lang!!!! :')

Ik ben dus 's avonds geweest en mijn ergernis is dat ik nu zelf moet stylen en dat ik geen dag heb kunnen rondlopen met haar dat door de kapper gestyld is :+

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 10:49

MyWishMax schreef:
Ik ben vorig jaar juni voor het laatste geweest en gisteren avond weer. En ik had precies hetzelfde, die laatste dagen duurde lang!!!! :')

Ik ben dus 's avonds geweest en mijn ergernis is dat ik nu zelf moet stylen en dat ik geen dag heb kunnen rondlopen met haar dat door de kapper gestyld is :+

Hahahaha zo typisch :') ik ook in juni ergens idd..
Echt al die tijd prima, dode punten genegeerd, weggewerkt in een knot en weet ik veel en opeens moet het nu.
Ik heb om half 12 en daarna nog wat plannen dus dat is dan wel weer leuk.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 11:16

MyWishMax schreef:
Benthhh schreef:

Haha! Zo herkenbaar, daarom ga ik het liefst zo vroeg mogelijk zodat ik de hele dag met een mooi kapsel rondloop! :+

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 11:50

Zo mijn best gedaan om de onmogelijke planning dan toch mogelijk te maken. Zodat ik vanavond eens op tijd/uberhaupt thuis zou zijn om mijn paard te kunnen rijden.
Heb 6/6 les op verplaatsing, maar al 2 maand geen kans gehad te rijden door mijn werk en verplichtingen thuis, die in het weekend ingehaald moeten worden doordat ik door de week, door onmogelijke planningen, niet thuis geraak.

Heb ik EINDELIJK na 4 dagen stampen, en alle connecties die ik heb in te roepen, 1h speling, 1 kans om thuis (en dan nog op tijd) te geraken.
Word er nog een rit tussen gezet. Dus weer niet thuis. Dacht dat het erg was toen mijn vriend zijn ontslag nog niet had ingediend...

Op Dees manier kan ik de les beter afzeggen en mijn paarden verkopen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 11:55

Dat er nog zoveel moet gebeuren op school , kan je alsnog de examens af hebben maar jemig wat moet er veel gebeuren.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 12:36

GUSTIxBILL schreef:
Zo mijn best gedaan om de onmogelijke planning dan toch mogelijk te maken. Zodat ik vanavond eens op tijd/uberhaupt thuis zou zijn om mijn paard te kunnen rijden.
Heb 6/6 les op verplaatsing, maar al 2 maand geen kans gehad te rijden door mijn werk en verplichtingen thuis, die in het weekend ingehaald moeten worden doordat ik door de week, door onmogelijke planningen, niet thuis geraak.

Heb ik EINDELIJK na 4 dagen stampen, en alle connecties die ik heb in te roepen, 1h speling, 1 kans om thuis (en dan nog op tijd) te geraken.
Word er nog een rit tussen gezet. Dus weer niet thuis. Dacht dat het erg was toen mijn vriend zijn ontslag nog niet had ingediend...

Op Dees manier kan ik de les beter afzeggen en mijn paarden verkopen

En er is geen kans om er over te praten op het werk?
Op deze manier is het toch niet vol te houden? :(:)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 12:48

Wanneer mensen zeggen 'ik laat het hierbij' maar vervolgens toch weer doorgaan met discussiëren. :Y) Houd je aan je woord, Gerda.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 12:54

Gewoon verdrietig omdat ik fysieke colleges zo enorm mis. Ik vind colleges volgen zo leuk en de motivatie is zo moeilijk te verzamelen via teams. Ik mis het zo. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 12:57

MarlindeRooz schreef:
Gewoon verdrietig omdat ik fysieke colleges zo enorm mis. Ik vind colleges volgen zo leuk en de motivatie is zo moeilijk te verzamelen via teams. Ik mis het zo. -O-

:knuffel: Het is ook gewoon kak. Ik hoor het ook van vrienden die colleges moeten geven, die missen heel erg het contact met hun studenten, en de studenten zelf missen het ook om op de uni te mogen zijn. Is er wel zicht op fysieke colleges na de zomer?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 13:26

Dat er even een knop in mijn hoofd is omgegaan en ik nu bloedschagrijnig ben om de kinderachtige rot opdracht die we krijgen op school.

Ik ben 23 bijna bijna afgestudeerd en zit hier nu te knutselen met tijdschriften...

Ik doe een zorgopleiding en het enige wat door mijn kop gaat ik betaal dus 1235 euro hiervoor 8)7

Geef eens alsjeblieft les over dingen waar we wat van hebben.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 13:28

Dat het er even op leek dat de nieuwe game pack van de sims 4 weerwolven zou zijn, waar ik inmiddels al jaren op aan het wachten ben. Maar nu lijkt het er toch op dat het "interior design" gaat worden, echt wie wil dat nou! -:(-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 13:30

Zebrastreep schreef:
Dat er even een knop in mijn hoofd is omgegaan en ik nu bloedschagrijnig ben om de kinderachtige rot opdracht die we krijgen op school.

Ik ben 23 bijna bijna afgestudeerd en zit hier nu te knutselen met tijdschriften...

Ik doe een zorgopleiding en het enige wat door mijn kop gaat ik betaal dus 1235 euro hiervoor 8)7

Omdenken! In je werk heb je ook creativiteit nodig, in je werk moet je je in kunnen leven in de jeugd, in je werk komen er onverwachtse dingen op je pad...

Voor de rest ben ik het volkomen met je eens :D

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 13:32

Het is in mijn rug geschoten. %) Deed niets geks, liep alleen door de paddock heen, stapte ook niet in een kuil o.i.d., snap er echt niets van.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 13:40

Dat ik op 10 Mei een bevestiging heb van het UWV dat ik 1 Juni een webinar ga volgen. Maar vervolgens vandaag een herinnering krijg of ik al een webinar gevolgd heb?

Echt ik snap dat er automatische berichten gestuurd worden, maar hoe moeilijk is het om mensen die ingepland staan daar niet in mee te nemen >;)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 13:40

Myfairytale schreef:
Het is in mijn rug geschoten. %) Deed niets geks, liep alleen door de paddock heen, stapte ook niet in een kuil o.i.d., snap er echt niets van.

Beterschap, dat is zó pijnlijk :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 13:50

Myfairytale schreef:

Ai, veel beterschap!

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 13:51

Dat ik van mezelf weet dat ik een ongezond eetpatroon heb, ik moet afvallen en dat nu dus lukt met dit ongezonde gedoe. Dat motiveert niet echt om gezonder te gaan doen he

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 14:09

Kookaburra schreef:
Zebrastreep schreef:

Omdenken! In je werk heb je ook creativiteit nodig, in je werk moet je je in kunnen leven in de jeugd, in je werk komen er onverwachtse dingen op je pad...

Voor de rest ben ik het volkomen met je eens :D

Is ook wel zo , maar ik denk er zijn wel iets leukere manieren om je rol nu als begeleider te omschrijven :') Natuurlijk goed om over na te denken maar op een andere manier.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 14:11

Uhh ja. Die zijn er ongetwijfeld :=