Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:secricible schreef:het zou teveel administratie hebben Cer.
Het meer belonen van zorgmedewerkers, dat voorstel... Meen je dat??
Cookies schreef:Inderdaad Secridible. Je zal toch wel gek zijn om meer uren te gaan werken en dan daarvoor gestraft worden.
lenaa_tje schreef:3 2 magmag maar ze reden in een verkeerscontrole. Of ze een discussie zijn aangegaan weet ik niet.
cobiie schreef:lenaa_tje schreef:3 2 magmag maar ze reden in een verkeerscontrole. Of ze een discussie zijn aangegaan weet ik niet.
Hier idd ook een AA accountant gehoord die nu dus een strafblad heeft door met zijn vrouw en zijn moeder in de auto te zitten. Die gaat mogelijk nog een probleem krijgen om in het accountants register te mogen blijven staan.
cobiie schreef:lenaa_tje schreef:3 2 magmag maar ze reden in een verkeerscontrole. Of ze een discussie zijn aangegaan weet ik niet.
Hier idd ook een AA accountant gehoord die nu dus een strafblad heeft door met zijn vrouw en zijn moeder in de auto te zitten. Die gaat mogelijk nog een probleem krijgen om in het accountants register te mogen blijven staan.
lenaa_tje schreef:Nou ik ben het met Pien eens. Ze staan er straks toch weer, wel met een hoger ziekteverzuim... maar het gros zal gewoon doorgaan.
Ik herken dat heel erg vanuit de zorg verlenen uit een pgb. Je gaat iemand niet laten zitten omdat het uur om is....
En vanuit mijn eigen beroep herken ik het ook. Zo zullen er meer sociale beroepen zijn die hier last van hebben.
pien_2010 schreef:Cookies schreef:Inderdaad Secridible. Je zal toch wel gek zijn om meer uren te gaan werken en dan daarvoor gestraft worden.
Mensen uit de zorg waaronder ik, hebben een heel groot verantwoordelijkheids gevoel. Als de nood daar is zullen ze weer gaan zorgen. Het is ondenkbaar dat massaal de zorg niet gaat zorgen. Daarvoor zijn de mensen te lief, te zorgzaam.
Dat gegeven hebben we al gezien, daarom is het een grote schande dat de overheid nu niet over de brug komt na wat deze mensen allemaal aan werk verzet hebben.
Morrie schreef:cobiie schreef:lenaa_tje schreef:3 2 magmag maar ze reden in een verkeerscontrole. Of ze een discussie zijn aangegaan weet ik niet.
mensen die in het onderwijs werken, mogen ook wel uitkijken, want zonder VOG kom je de school niet eens in
lenaa_tje schreef:Maar dan nog waarom een aantekening op je strafblad. Als ik een paar km te hard ga krijg ik ook geen aantekening, als ik door rood rij krijg ik geen strafblad.
Maar als ik met m’n vader( die ook nog is alleen is) en vriend in de auto zit en een controle in rijd wel. En dat is nog luxe ... maar het voorbeeld van de vorige pagina met een ouder paar of mijn buren toen met hun zoon. Ik kan er met m’n hoofd niet bij. Zeker niet als ik kijk naar de landen om ons heen. Voer dan een mondkapjes plicht in, net als het ov.
Sizzle schreef:Die auto regel vind ik buitengewoon krom.
Mijn schoonouders gaan dus dadelijk zelf een lang stuk autorijden naar een begravenis omdat niemand ze mag rijden terwijl ze eigenlijk niet meer zo veilig zijn op de weg.