friendly schreef:In van die afschuwelijke 'Home'-achtige letters.Of nog erger passief agressief.. op de muur het woord betonlook plakken. “Je wilde betonlook toch?”

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:friendly schreef:In van die afschuwelijke 'Home'-achtige letters.Of nog erger passief agressief.. op de muur het woord betonlook plakken. “Je wilde betonlook toch?”(Sorry, mensen die dat voor hun keukenraam hebben staan.
)
xPabloBokt schreef:Dat ik nerveus ben voor mijn dagje Efteling morgen. Heb er echt zin in maar ben zo bang dat het té anders gaat zijn voor mijn autistische hoofd
oomens schreef:Wel een beetje waar.Daar moet je geen sorry voor zeggen. Als mensen serieus de halve Xenos aan tenenkrommende spreuken in te veel verschillende lettertypen per bord in huis zetten, dan mogen ze best horen hoe afschuwelijk die zijn.
Mkango schreef:friendly schreef:In van die afschuwelijke 'Home'-achtige letters.Of nog erger passief agressief.. op de muur het woord betonlook plakken. “Je wilde betonlook toch?”(Sorry, mensen die dat voor hun keukenraam hebben staan.
)