Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:52

friendly schreef:
Of nog erger passief agressief.. op de muur het woord betonlook plakken. “Je wilde betonlook toch?” }:)
In van die afschuwelijke 'Home'-achtige letters. :') (Sorry, mensen die dat voor hun keukenraam hebben staan. :(:) )

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-20 15:53

Dat ik nerveus ben voor mijn dagje Efteling morgen. Heb er echt zin in maar ben zo bang dat het té anders gaat zijn voor mijn autistische hoofd :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:58

Mijzelf.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:58

De stem van Nicolette van Dam, bleeh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 16:05

Mars schreef:
De stem van Nicolette van Dam, bleeh
Voor mij is ze nog steeds Bionda uit Zoop. :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 16:44

friendly schreef:
Of nog erger passief agressief.. op de muur het woord betonlook plakken. “Je wilde betonlook toch?” }:)

Omg ja :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 16:48

Mandarijn schreef:
Dat ik m'n klachten ben gaan googelen. Weet weer waarom je dat niet moet doen. :+

Wanneer ga je dood? :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 16:48

xPabloBokt schreef:
Dat ik nerveus ben voor mijn dagje Efteling morgen. Heb er echt zin in maar ben zo bang dat het té anders gaat zijn voor mijn autistische hoofd :+

Ik denk dat het heerlijk rustig gaat zijn :D
Geen uren in de rij, het mooie park voor praktisch jezelf. Ik zie alleen voordelen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-20 17:04

Mensen die ineens heel de opmaak van een document gaan veranderen terwijl het vandaag naar de opdrachtgever moet en het gewoon goed was. Ik heb daar verdorie een uur werk in gestoken en nu gaan mensen er ineens weer aan zitten |o

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 17:06

OMG Lau, is zij wereldvreemd ofzo?

Ik zou een betonblok met chemisch anker aan de mujr hangen. Heeft ze betonlook for ever...

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 17:20

Dat de dierenarts eigenlijk voor niks is gekomen. Fijn natuurlijk maar had liever dat er iets uit kwam en ik weet waarom m'n paard zo gefrustreerd is

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 17:39

Mkango schreef:
friendly schreef:
In van die afschuwelijke 'Home'-achtige letters. :') (Sorry, mensen die dat voor hun keukenraam hebben staan. :(:) )

Daar moet je geen sorry voor zeggen. Als mensen serieus de halve Xenos aan tenenkrommende spreuken in te veel verschillende lettertypen per bord in huis zetten, dan mogen ze best horen hoe afschuwelijk die zijn.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 17:40

xPabloBokt schreef:

Succes en ook veel plezier! Ik ga voorlopig nog niet. Sprookjesbos vind ik normaal al een uitdaging qua route bepalen, laat staan als het eenrichtingsverkeer is.

1x boodschappen gedaan in een winkel met 1 richtingsverkeer. En natuurlijk 1,5m afstand houden. Kreeg er kortsluiting in mijn hoofd van en heb maar 1 ding van mijn lijstje gekocht voor ik naar de kassa stormde. Dat kon mijn hoofd niet aan! Ik vrees dat het bij de Efteling voor mij niet veel beter zal gaan dus voorlopig maar niet.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 17:42

Dat ik een broodje bestel en ophaal en ik er thuis achter kom dat er pinda saus op zit. Dit broodje heb ik altijd en dat was dus nooit zo.
En ik ben dus allergisch dus nu heb ik geen avond eten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:02

Dat mijn oma nog maximaal 2 jaar te leven heeft.... Maar dat 2 jaar nog wel heel optimistisch was volgens de arts. Helaas toch nog aan de chemo en immuum therapie wat wel heel zwaar gaat worden op die leeftijd.

Ik erger mij dus enorm aan de rotziekte die ze heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:04

Sterkte, AnnexUdith. :(:)

En balen, lenaa_tje! :\ Ik zou wel even contact opnemen met de zaak en het aankaarten hoor.

oomens schreef:
Daar moet je geen sorry voor zeggen. Als mensen serieus de halve Xenos aan tenenkrommende spreuken in te veel verschillende lettertypen per bord in huis zetten, dan mogen ze best horen hoe afschuwelijk die zijn.
Wel een beetje waar. :))
Het huis van mijn vriendin in Frankrijk huurt ze gemeubileerd en gedecoreerd en alles, en haar huisbazen houden dus ook van dat soort slechte spreuken aan de muur. In stickervorm die vervolgens loslaten. :)) Nu denk je: dit was eenmalig in dit huis, leuk voor de huurders, maar ze runnen zelf dus een B&B vlakbij Toulouse en daar hebben ze dus óók die lelijke stickers op de muur zitten. :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:21

Dat de gastouder van onze kleinkinderen, de twee jongsten, vorige week contact heeft gehad met haar schoondochter en die heeft vandaag gehoord dat ze Corona heeft.
De kinderen waren daar juist gisteren geweest om weer op te starten en ik heb vandaag contact met mijn dochter gehad.
Vind ik toch geen fijn idee.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:07

Dat mijn huis niet wilt afkoelen en het nog steeds 28 graden is (met de deur open). Ik wilde zoveel doen vandaag maar kan me nergens tot zetten met deze warmte -O- En de zomer moet nog beginnen...

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:09

Mkango schreef:
friendly schreef:

Ik neem aan dat die mensen voor het overgrote deel dementerend zijn en slechts zo hun weg naar huis kunnen vinden, toch?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:13

Of van die borden met ‘In dit huis, houden we van elkaar, zeggen we sorry, etc etc ’ :r

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:19

Mars schreef:
Of van die borden met ‘In dit huis, houden we van elkaar, zeggen we sorry, etc etc ’ :r

Ohja vreselijk :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:43

Mijn lijf. -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:50

Disney en al hun merchandising waar je niet omheen kan

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:55

Dat er een dier aan het blad van mijn aarbeiplantjes eet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:58

Moeilijke keuzes die ik moet maken voor mijn toekomst. -O- Komt wel goed, maar blegh. :')