Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mand schreef:Ben ik de enige die denkt dat het echt niet zo'n drama is om 1 pan met de hand af te wassen?
Schemerdier schreef:Sinds enkele dagen wordt onze vijver bevolkt door twee eenden (een mannetje en vrouwtje). Superleuk natuurlijk maar helaas hebben we 2 katten en zwerven er ook nog katten uit de buurt rond.
Als er eendjes uit voort zouden komen vrezen we dus dat ze gaan opgegeten worden...
Iemand ideeën hoe dit te vermijden? Een 'nieuwe thuis' zoeken voor de eenden? Ze proberen af te schermen, maar hoe en wat hebben eenden nodig om aan voedsel te geraken? Het bad laten vollopen en ze binnen laten opgroeien?
Nikass schreef:Als je bij ah online boodschappen besteld en er staat 1 + 1 gratis, betekent dit dan dat je er één moet bestellen en er automatisch twee krijgt, of moet je er twee bestellen om er één gratis te krijgen?
Kookaburra schreef:Geloof het of niet, toen ik achter de kassa zat bij een andere keten waren er mensen die het tweede product niet hoefden
Emmaa_ schreef:Kookaburra schreef:Geloof het of niet, toen ik achter de kassa zat bij een andere keten waren er mensen die het tweede product niet hoefden
Dit heb ik eigenlijk ook best vaakBij dingen die ik makkelijk in de kast kan zetten prima, maar bij dingen die beperkt houdbaar zijn heb ik vaak gewoon niet meer nodig dan ik koop.