[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 08:40

oomens schreef:
Gewoon een gevolg van de steeds strengere abortuswetgeving daar. Als abortus niet kan, en ze zijn nog te jong voor school shootings, dan zoek je blijkbaar een bizon om ze kwijt te raken?

_O- :D

Mars

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 09:18

Postnatale abortus dmv bizon, echt Amerikaans :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 09:24

In dit topic mis ik toch echt wel een facepalm-smiley :')

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 09:48

Die bizon was gewoon klaar met al het gejengel en gejank steeds. Wou even een statement maken. Missie geslaagd denk ik.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 10:07

"hommeltje,ga het lieve koetje maar aaien"

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:19

Tja mensen zijn knetter hoor. Echt slecht

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:39

Ik had vandaag ook een leuke. Sta ik in de rij aan de kassa, 2 mensen voor me met elk 3-5 aankopen. Meneer die op dat moment aan de kassa stond had echter meer mee, duurde ook wat langer. Een mevrouw achter me met ook 3 dingen in de hand (ik ook).
Komt er uit het niets een moeder naast me staan met een gekoeld drankje zwaaiend en een voorbij racend kind op een step: ‘mag ik voor, ik heb maar 1 ding’ ik zeg: nee, ik heb zelf ook niet veel vast.
Zij naar kind: dihhhlaaaan daar blijven het duurt nog even tot mama daar is met je drankje. Kind was al voorbij de kassa geraced en stond de inkomhal onveilig te maken.

Snap dat het vervelend is om met maar een aankoop te moeten wachten, maar echt joh, die blik :=
En ging uiteraard echt vlot nadat die ene man afgerekend had, niemand had veel mee. En je kind door de winkel laten racen, nope, dan laat ik je echt niet voor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:47

Als mensen direct achter me aansluiten met maar 1 dingetje laat ik ze ook gerust voor, maar niet als ze zo eventjes passief-agressief die voorrang komen "opeisen". Idem als ik een redelijk volle kar heb en zij maar een paar spulletjes.

Ik doe het echter niet als er meerdere mensen met weinig dingetjes achter me staan, dan krijg je gezeik "waarom die wel en ik niet"...

Gisteravond de doofy-papa van onze achterbuur in de tuin zien lummelen, dus die zijn (helaas) weer thuis. Wil ik vanochtend onze voordeur open trekken, kijk ik recht op een opblaaszwembadje. Pal naast de draad waar de muur naar draad overgaat, op hooguit 5m van onze voordeur verwijderd en dus ook pal naast de voetweg die tussen hun tuin en onze voordeuren heen loopt.
Ik kan er nu al grijs haar van krijgen dat onze voordeur dus vaak zat onder de spetters zal zitten, als dat stuk krapuul het al niet bedenkt om water naar onze deur te gooien om de katten te laten schrikken. Met deze hitte is de inkomhal beneden namelijk de koelste plek in huis en daar kunnen ze lekker gezellig naar buiten kijken.

Om nog maar te zwijgen over de keren dat je langsloopt en met wat pech een flinke douche gaat krijgen, want dat kind heeft "toevallig" een plastic glijbaan in de tuin -O-

betekend ook weer keukenraam hermetisch dicht houden om niet gek te worden van het gekrijs.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:54

Ik hoorde er gisteren nog 1 van een bewakingsagent van de decathlon in antwerpen.Hij word op een gegeven moment geroepen bij een groepje kinderen wat er op fietsen en stepjes van de decathlon zelf de decathlon onveilig maakte,ze reden klanten aan en waren echt vervelend.Maar allemaal minderjarig het was een groepje van 5 waarvan de oudste 12 was.Toen de bewaker vroeg waar mama was zei de oudste dat die weg was,ze had hun hier neergezet en ze moesten wachten tot mama terug was.Dus politie er bij,mama's nr opgespoord en gebeld.Mama zei dat ze de kinderen maar even bij moesten houden dat ze nu direkt niet kon komen want ze zat op een terras in middelkerk :') (dat ligt ergens aan zee)
Agenten hebben mama wijs gemaakt dat ze wel heel snel naar antwerpen mocht komen.
Echt ongelooflijk zulke dingen...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:55

beatje schreef:
Ik hoorde er gisteren nog 1 van een bewakingsagent van de decathlon in antwerpen.Hij word op een gegeven moment geroepen bij een groepje kinderen wat er op fietsen en stepjes van de decathlon zelf de decathlon onveilig maakte,ze reden klanten aan en waren echt vervelend.Maar allemaal minderjarig het was een groepje van 5 waarvan de oudste 12 was.Toen de bewaker vroeg waar mama was zei de oudste dat die weg was,ze had hun hier neergezet en ze moesten wachten tot mama terug was.Dus politie er bij,mama's nr opgespoord en gebeld.Mama zei dat ze de kinderen maar even bij moesten houden dat ze nu direkt niet kon komen want ze zat op een terras in middelkerk :') (dat ligt ergens aan zee)
Agenten hebben mama wijs gemaakt dat ze wel heel snel naar antwerpen mocht komen.

Doe normaal :wow:

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:56

Wat :=
Kun je je toch niet voorstellen...

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:59

Wtf? Wist niet dat de Decathlon een kinderopvang was. Niet te geloven zeg, hoe kom je er op. _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:59

Ja maar de decathlon is toch een hele grote speeltuin :o?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:03

Vorige week nog geweest.Kinderen met ballen en inderdaad fietsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:13

Wat een lef moet je dan als moeder hebben joh. En helemaal om nota bene tegen de politie te antwoorden "hou ze maar even bij ik zit 100km verderop".

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:33

Stille meelezer meld zich even :o

Hier in de ikea anderlecht zit ook zo een kindergedeelte met toezicht voor de ouders die winkelen. Nu is er een hele hoop die hun kinderen daar dumpen (gratis) en dan een hele dag gewoon weg zijn :P

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:35

Dan had je geen moeder moeten worden vind ik :n Triest gewoon..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:42

xLaraaj schreef:
Stille meelezer meld zich even :o

Hier in de ikea anderlecht zit ook zo een kindergedeelte met toezicht voor de ouders die winkelen. Nu is er een hele hoop die hun kinderen daar dumpen (gratis) en dan een hele dag gewoon weg zijn :P

Gebeurt dat echt? Ik dacht dat de opvang sowieso maximum 3 uur was.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:48

Nja als ze de ouders niet vinden kunnen ze moeilijk de kinderen buitenzetten he. Heb dit al meermaals gehoord. Vind dit indd echt schandalig. Idem het verhaal hierboven

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:52

Oh wauw, gewoon je koter ergens achterlaten en zelf relaxt wat anders gaan doen. Best slim wel..

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:54

beatje schreef:

Nee joh... 8)7

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:56

Berdien schreef:
Oh wauw, gewoon je koter ergens achterlaten en zelf relaxt wat anders gaan doen. Best slim wel..

Schept mogelijkheden <<)

Nee gein, ik kan er niet bij dat mensen dat überhaupt in hun hoofd kunnen halen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:58

Dat je even wat in de auto gaat laden of desnoods snel in de winkel ernaast wat ophalen, tot daar aan toe... Maar je gaat toch niet even op een uur rijden met de auto weg nadat je je kinderen in een winkel hebt gedropt?

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 13:00

Misschien net zoiets als de dierenambulance , maar dan voor loslopende koters bedenken.

Bij het niet snel kunnen localiseren van een ouder, vangkooi klaar zetten, koter inladen en naar het asiel brengen. Tegen een bedrag van zeg 250 euro zijn ze weer op te halen. :)*

En degenen die niet binnen 3 dagen weer afgehaald worden, verkopen op marktplaats.

Ik zie business =:)

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 13:10

Prairy schreef:
Misschien net zoiets als de dierenambulance , maar dan voor loslopende koters bedenken.

Bij het niet snel kunnen localiseren van een ouder, vangkooi klaar zetten, koter inladen en naar het asiel brengen. Tegen een bedrag van zeg 250 euro zijn ze weer op te halen. :)*

En degenen die niet binnen 3 dagen weer afgehaald worden, verkopen op marktplaats.

Ik zie business =:)

Ehm, ik ben bang dat een heleboel ouders hun kind dan lekker laten zitten. Moet de overheid en daarmee de belastingbetaler ervoor opdraaien. Dat gebeurde in Amerika.

http://content.time.com/time/nation/art ... 55,00.html