Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:54

Die jongen die me zo bruut van tinder had verwijderd heb ik kunnen vinden op facebook, en hem daar een berichtje gestuurd :') dat is hoe ik ben.
Had gestuurd dat ik een beetje verbaasd was. Kreeg terug dat hij me in een impuls had verwijderd omdat hij al met iemand anders een date zou hebben, en hij vond dat niet eerlijk naar alle partijen.
Snap ik opzich wel, maar zeg het dan gewoon haha. Nouja uiteindelijk zijn we toch weer aan de praat geraakt, nu via whatsapp en is hij toch wel heel leuk :') gelijk hele avond aan het praten en gewoon wel echt een goede klik.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:59

Faline schreef:
Heb ook al wat matches gehad, starten ze een gesprek met alleen hoi. :+
Hoe reageren jullie daar op? Lekker droog hoi terug sturen? :')

Niet, ik verwacht wel een fatsoenlijk gesprek en een zin typen lijkt mij niet teveel moeite.

Vraag gewoon iets of zeg iets, maar niet hi, hoi, hey, olla, sexy en dat soort dingen.
Komt zo onvolwassen en ongeïnteresseerd over vind ik.

Wat een zak stront Olympia, jammer dat je elke keer zulke types treft...
Volgens mij zit er ook heel veel "niet de moeite waard" mannen op Tinder :o

xSannee

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 21:37

Ik kom me hier ook weer eens melden, vind het zo nu en dan leuk om te doen, voornamelijk voor het vermaak want er komt nog niet veel bijzonders uit voort. Maar vandaag een bijzondere dag _O-
Kreeg 2 superlikes van jongens waarvan ik weet dat ze een vriendin hebben, en waarvan ik ook zeker weer dat ze mij ook kennen & weten dat ik hun relatiestatus wel ken. Heel bijzonder dit...

En iemand per ongeluk een superlike gegeven en die begon heel enthousiast een gesprek maar dit was niet helemaal de bedoeling :=

Ik weet overigens ook nooit zo goed waar ik mee moet beginnen dus ben altijd blij als zij edn gesprek beginnen...

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 21:45

Hahaha, Tanya, grappig. Wel stoer.
Hoi xSannee! Die superlikes zijn raar.

Zitten er nog meer vrouwen op Badoo? Ik installeerde het net en heb echt binnen een half uur tweehonderd likes. Ziek. Of is dat gewoon Badoo zelf die dat doet?

Tussen die likes zat overigens Rapper Sjors :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 21:49

Die 200 likes op Badoo zijn 200 geile mannen Hilde :Y)

Net zoals op Tinder wordt er zoveel mogelijk geliked...vergoot de kansen :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 06:18

Dat is dus normaal daar.. niet te doen :n

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 06:35

Olympia schreef:
En ik ben verwijderd van Tinder..

Ben er zo klaar mee dat ze in je gezicht van alles zeggen en niet eens de ballen hebben om in je gezicht te zeggen dat er geen 2e date komt...

*breekt even uit de meeleeshoek*
Niks zo frustrerend... Met eerlijheid kom je nog altijd 't verst... Dan is een "nee sorry dit wordt 'em niet" veel minder frustrerend dan die ignore-stand
(maar dat is volgens mij een optie die op niet zoveel mannen geïnstalleerd staat) :')

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 06:53

Olympia, wat frustrerend en onnodig zo'n zak.

Hhilde, helaas ook een flop.. Nouja, je moet ergens beginnen! :D

Klinkt goed Berdien, hoe ging het bij je ouders?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:00

Olympia schreef:
En ik ben verwijderd van Tinder..

Ben er zo klaar mee dat ze in je gezicht van alles zeggen en niet eens de ballen hebben om in je gezicht te zeggen dat er geen 2e date komt...

Gewoon een eikel dus :roll:

Heb echt zin in mijn date van vanavond :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:35

Het ergste vind ik nog dat deze nog durfde te zeggen dat hij niet zo is.. echt niet.. grapjas...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:38

Wat bizar! Echt heel raar. Dat iemand zó smerig kan zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:39

Olympia, laat het gaan.. Dit is gewoon hoe het soms (ok, regelmatig..) gaat via Tinder, niet leuk, maar zo gaat het..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:44

Maar... het hoeft toch niet met kwade bedoelingen te zijn dat hij je verwijderd heeft van Tinder? Ik bedoel, jullie appen al dus wat is dan nog de meerwaarde van Tinder? Ik heb ook wel eens dates verwijderd van Tinder. Blijft Tinder mooi overzichtelijk :+ en als je verder toch niet meer communiceert via Tinder.. Het kan ook een minder banketstaaf reden hebben. Zou er zelf snel klaar mee zijn als ik dan ineens allerlei beschuldigende appjes krijg :o

Badoo heb ik jaren geleden eens opgezeten. Dat was eens maar nooit weer := Wat een verschrikking :=

Bij mijn ouders was het gisteravond heel gezellig :j Zijn er niet heel lang geweest, waren beiden flink gaar van de sauna :)) Maar gezellig geborreld, gegeten en toen weer naar huis. Ze hebben hem goedgekeurd en hij hen.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:46

Alleen op whats app praat hij ook niet meer, dus heb de hint begrepen en dat ook naar hem gestuurd en daar ook geen reactie op gehad. Dus voor mij vrij duidelijk.

Daarnaast was hij wel het type waar je vrij makkelijk alles tegen kon zeggen dus als hij niet tegen het ik heb de hint begrepen kan en daardoor niks meer stuurt.. ik heb "erge" dingen gezegd in grappige gesprekken.. Djs ik weet zeker dat hij hier tegen zou kunnen en zou antwoorden als het niet zo bedoeld zou zijn :j
Laatst bijgewerkt door Olympia op 07-09-18 07:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:46

Maar hij reageert ook niet meer op appjes schrijft ze :+ Gewoon een zak hooi dus, geen energie meer aan verspillen :n

Klinkt goed Berdien!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:50

Maar je weet niet wat voor appjes dat zijn ;) Of wellicht was hij even druk, weet ik het. Misschien is het een 'wees blij dat je er vanaf bent', maar wie weet ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 08:07

Nou ja, als er normaal wel regelmatig appcontact was en nu na een date blijft het stil, dan trek ik daar ook vrij snel conclusies uit.. :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 08:40

Relaxed schreef:
Nou ja, als er normaal wel regelmatig appcontact was en nu na een date blijft het stil, dan trek ik daar ook vrij snel conclusies uit.. :+

Inderdaad.

@ Berdien, leuk dat hij door de keuring is :D

Mijn fwb gaat ook wel aardig, ivm tripje naar het buitenland van mij en hij nu even verhindert is, zit er een mooi gat tussen het afspreken en dat vind ik erg fijn, ik hoef niet zo vaak. Ergens volgende week gaan we weer afspreken. Ik ben het fwb-en een beetje aan het ontdekken, ik merk dat je jezelf echt moet instellen bepaalde appjes of knuffelen niet 'te lief' te vinden. Want ik heb mezelf niet ingesteld dat er meer dan een fwb uit moet komen rollen :D

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 09:22

Wat fijn berdien! :D

Ja dat vind ik persoonlijk wel belangrijk Forumster! Ik vond fwb enigszins verwarrend en moest mezelf er ook echt aan herinneren dat ik niet meer moest zoeken achter bepaalde dingen.

Mijn date was leuk, ben uiteindelijk pas om 4.15 vertrokken := pas bij de auto een kus gekregen maar we hebben gewoon veel gepraat, ook over dingen waar we via Whatsapp meer moeite mee hebben om het te bespreken :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 09:27

Ooh wat een tijdstip, ben je dan niet geneigd lekker te blijven slapen?

Je merkt toch dat je het leuk vind om aan het eind van de dag elkaar even een lief appje te sturen, na bepaalde activiteiten bij elkaar te blijven slapen en een ontbijtje krijgen. Tricky, bepaalde hormonen moet je een beetje sturen :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 09:29

Ik heb maandag een date O:) gaan poolen, dat vind ik altijd wel een leuke eerste date. Ben benieuwd :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 11:06

Ik heb heerlijk geslapen vannacht. Zo fijn! :D

Yonker, veel plezier vanavond!

Olympia weer pech. :( Misschien overgaan op een ander soort uniform? :P

Loolotte, 4:15? :wow: Wat een tijdstip?! Hopelijk hoefde je vandaag niet vroeg te werken?

Tanya, leuk! Kun je poolen? Ik heb dat echt bijna nooit gedaan, dus niets voor mij voor een eerste date.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 11:14

Tanya schreef:
Ik heb maandag een date O:) gaan poolen, dat vind ik altijd wel een leuke eerste date. Ben benieuwd :D

Toch met die je eigenlijk heel bruut verwijderd had?? :+
Vind het wel tof dat je nog met hem afspreekt. Ik zou er al klaar mee zijn :D

Thanks Mandy!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 11:23

Dit was al geen plesiemeneer.. :')

Tanya veel plezier!

En tot 4.15 woow..

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:55

Yonker schreef:
Tanya schreef:

Toch met die je eigenlijk heel bruut verwijderd had?? :+
Vind het wel tof dat je nog met hem afspreekt. Ik zou er al klaar mee zijn :D

Thanks Mandy!

Ja, haha... Ik vond zijn reden opzich wel legitiem, maar hij heeft met die ander pas 1 date gehad en we hebben wel zo'n klik dat we de hele dag aan het praten zijn :') en hij is wel heel knap. Dus ik geef het toch een kans :D

Ik kan niet echt goed poolen btw, maar het is juist ook wel leuk als het niet perfect gaat toch? :Y)