Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 20:54

Frummels schreef:
Ik heb er nog niet echt een patroon in ontdekt :+ doe nu maar n beetje wat om te kijken wat werkt.

Melisje_92 ik ben je gaan volgen <3 mooie foto’s post je

Ahh dankjewel! Ik volg je terug

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 20:55

Ik mocht net joinen in de livestream van iemand die ik al een hele tijd volg op Youtube en Instagram :o Spreek hem wel zo af en toe via instagram dm, maar nu dus gewoon live. Doodeng met je kop in een 400 man livestream _O-

Qimm

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 21:03

Haha cool

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 21:38

Ghostattack schreef:
Ik mocht net joinen in de livestream van iemand die ik al een hele tijd volg op Youtube en Instagram :o Spreek hem wel zo af en toe via instagram dm, maar nu dus gewoon live. Doodeng met je kop in een 400 man livestream _O-

Leuk wel! Vind die livestreams ook vaak reuze gezellig om te kijken!

Alles wat ik ná 21 uur post is altijd beter dan alles tussen 10u & 21u, behalve in het weekend, dan is overdag vaak beter.

Phen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 22:52

Ik heb ook nog geen patroon gevonden. Ik kan ook niet altijd even regelmatig posten. Wil het liefst wel altijd iets nieuws posten namelijk... Anders word m'n pagina helemaal eentonig :')

Wel eindelijk bijna 300 volgers. Ik moet nog even kijken hoe ik het beter kan maken. Van de zomer maar even mee aan de slag. Andere omgeving bijvoorbeeld :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 22:55

KimD schreef:
Ghostattack schreef:

Leuk wel! Vind die livestreams ook vaak reuze gezellig om te kijken!

Alles wat ik ná 21 uur post is altijd beter dan alles tussen 10u & 21u, behalve in het weekend, dan is overdag vaak beter.

Jaa klopt, livestreams zijn vaak enorm leuk! Het was ook echt leuk :)) Mag nu ook vaker joinen dus het wordt vast hilarisch, mijn paard is een meme geworden op zijn account dus ik ga echt elke dag gestrekt om de photoshop skills die mensen erop loslaten _O-

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 10:35

_Zoe: Dat is eigenlijk best wel een goed idee. Dan heb je meteen ook interactie. Dankjewel!

Melisje_92: wat een handig overzicht heb jij ik zal even kijken of ik dat ook voor elkaar kan krijgen.

Ghostattack: wat ontzettend gaaf zeg! Je doet het ook leuk!

Ik merkt tot nu toe nog niet zoveel verschil qua hoe vaak iets bekeken wordt. Maar ik post gemiddeld minimaal 1x per twee weken. En heb ontdekt hoe leuk het eigenlijk werken is met 'mijn verhaal' dan heb je ook meteen interactie

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 18:21

Wat leuk die livestream!!

Bij mij worden de verhalen ook beter bekeken dan mijn posts zelf. Mijn posts worden niet echt geliked, maar dat maakt niet zo heel erg uit. Ik vind het zelf leuk. Wat mij wel opvalt is dat ik vandaag best wel veel volgers ben verloren. Zou dat echt puur aan de content liggen?

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 19:04

_njwb: dat van die minder volgers is ook wel herkenbaar. Ik weet niet waardoor dat komt

Waar halen jullie inspiratie vandaan voor? Ik merk dat ik veel kijk naar de grote accounts, die hebben vaak zo'n mooi profiel ook met van die rondjes 'hoogtepunten' onder hun bio staan

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 19:13

Ik deel gewoon alles wat we meemaken en waar ik gelukkig van word

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 19:33

Jaa ik volg jou al jij hebt ook een mooi account! Ik bedoel niet zo zeer inspiratie m.b.t. wat je post maar meer hoe je het post. Er zijn zoveel manieren om bijvoorbeeld een post te plaatsen of een verhaal

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 20:11

Melisje_92 schreef:

Dit doe ik indd ook! Maar soms mis ik wel eens wat inspiratie ofzo of mooie foto’s

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 20:14

TurboDi schreef:
Melisje_92 schreef:

Dit doe ik indd ook! Maar soms mis ik wel eens wat inspiratie ofzo of mooie foto’s

Wat leuk dat jij me volgt! Ik heb je terug gevolgd. Ja precies dat bedoel ik. Ik heb bijvoorbeeld best veel mooie foto's gemaakt door een fotograaf maar dan zit ik te bedenken hoe ik dat het beste kan posten dat het ook echt gezien wordt

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 20:19

_Lobke_"
[quote="TurboDi schreef:
Melisje_92 schreef:

Wat leuk dat jij me volgt! Ik heb je terug gevolgd. Ja precies dat bedoel ik. Ik heb bijvoorbeeld best veel mooie foto's gemaakt door een fotograaf maar dan zit ik te bedenken hoe ik dat het beste kan posten dat het ook echt gezien wordt[/quote]
Jaa precies vind dat ook lastig hoor. Sommige posts gaan echt super goed maar sommigen worden amper bekeken. Terwijl ik dan wel dezelfde hashtags gebruik enzo

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:17

Deze doet het nu goed bij mij

Veel profielbezoeken ook :D

Afbeelding

Afbeelding

Vroeger had ik echt snel 800-1000 tot wel 2000-3000 likes en nu moet ik blij zijn met 300-400 maar maakt me veel minder uit

Dit zijn de foto’s die het beste ooit gedaan hebben
De steiger op nummer 1 met de +3000 likes toen had ik nog geen 3000 volgers dus dat was wel insane! :=
Afbeelding

De foto op plaats nummer 3 is trouwens echt gewoon een stomme gsm foto waarop hij schattig keek en er nog heel veel rommel op de achtergrond ligt enz :+

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:33

Melisje_92 schreef:

Precies, dat doe ik ook :j

En een patroon kan ik er ook niet in vinden. Ik volg ook niet echt een ritme. Als ik tijd/zin heb post ik wat :)

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:45

Ik kies ook gewoon wat ik op dat moment graag wil posten
Nu staat er een grappige ik schuur mij aan de krabpaal post met zijn retard face :')
Het filmpje ervan post ik de komende dagen
Ik vind het juist leuker dat er gewoon gsm fotos of grappige dingen tussen de fotoshoot of normale fotos staan :D

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 22:45

Hier ook, maar geen patroon gevonden nog

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:59

Turbodi: jaa precies!

Furioso: wauw die post doet het inderdaad heel goed!

Wat ik wel gek vind is dat volgers zoveel schelen. Het ene moment heb ik er 10 bij en het andere moment weer 10 minder, terwijl ik volgens mij niks geks doe :p

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 14:05

Volgers erbij blijft magertjes in verhouding met de likes maar ja :')

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 15:55

Ghostattack schreef:
Jaa klopt, livestreams zijn vaak enorm leuk! Het was ook echt leuk :)) Mag nu ook vaker joinen dus het wordt vast hilarisch, mijn paard is een meme geworden op zijn account dus ik ga echt elke dag gestrekt om de photoshop skills die mensen erop loslaten _O-

Ik zal het wel helemaal gemist hebben, maar op welk profiel is dat dan haha.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 16:04

wilmatj schreef:
Ghostattack schreef:

Ik zal het wel helemaal gemist hebben, maar op welk profiel is dat dan haha.

Haha, zijn account staat nu ook op privé dus kan kloppen dat je zoiets dan mist :P Is ook een totaal ander 'soort' dan wij met onze paardenaccounts, maar het gaat om @heraldobaldieri

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 17:10

Melisje_92 schreef:
KimD schreef:
Ik heb gemerkt dat hoe later ik post, hoe beter. :+

Dit heb ik dus denk ik ook :')

Vanochtend wat geplaatst waar ik zo blij mee ben en dacht dat het bij andere ook wel in de smaak zou vallen, maar mijn hashtags blijven lager dan laag.

[ [url=m/gG9nIU.png]Afbeelding[/url] ]

Ik ben je gaan volgen, leuk account <3

@KimD Wat gek dat het voor iedereen anders is, terwijl bijna iedereen hier een paardenaccount heeft. Voor de crisis poste ik tussen 08.00 en 08.30u, dat deed het echt super goed. Nu nog steeds rond half 9 maar mijn posts verdwijnen gewoon in het algoritme. Ik heb ook al de avond geprobeerd, maar ook dat werkt niet... Ik plaats vaak een poll in mijn verhaal met hoelaat mijn volgers een nieuwe post willen zien. De meeste stemmen gelden dan. Maar ook dat werkt niet :') :')

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 19:48

saabineex schreef:
Melisje_92 schreef:

Dit heb ik dus denk ik ook :')

Vanochtend wat geplaatst waar ik zo blij mee ben en dacht dat het bij andere ook wel in de smaak zou vallen, maar mijn hashtags blijven lager dan laag.

[ [url=m/gG9nIU.png]Afbeelding[/url] ]

Ik ben je gaan volgen, leuk account <3

@KimD Wat gek dat het voor iedereen anders is, terwijl bijna iedereen hier een paardenaccount heeft. Voor de crisis poste ik tussen 08.00 en 08.30u, dat deed het echt super goed. Nu nog steeds rond half 9 maar mijn posts verdwijnen gewoon in het algoritme. Ik heb ook al de avond geprobeerd, maar ook dat werkt niet... Ik plaats vaak een poll in mijn verhaal met hoelaat mijn volgers een nieuwe post willen zien. De meeste stemmen gelden dan. Maar ook dat werkt niet :') :')

Dankjewel <3

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 22:02

Nee die polls snap ik eerlijk gezegt ook nooit. Want als iemand dan aangeeft wanneer.. betekend niet dat ze dan ook gaan kijken of het te zien krijgen.

Bij mij werkt nog steeds zo vroeg mogelijk posten. 6u sochtends heeft meer succes dan 9u. Maar leuke foto's kruipen altijd nog wel een paar dagen door in likes