Frummels schreef:Ik heb er nog niet echt een patroon in ontdektdoe nu maar n beetje wat om te kijken wat werkt.
Melisje_92 ik ben je gaan volgenmooie foto’s post je
Ahh dankjewel! Ik volg je terug
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Ik mocht net joinen in de livestream van iemand die ik al een hele tijd volg op Youtube en InstagramSpreek hem wel zo af en toe via instagram dm, maar nu dus gewoon live. Doodeng met je kop in een 400 man livestream
KimD schreef:Ghostattack schreef:Ik mocht net joinen in de livestream van iemand die ik al een hele tijd volg op Youtube en InstagramSpreek hem wel zo af en toe via instagram dm, maar nu dus gewoon live. Doodeng met je kop in een 400 man livestream
Leuk wel! Vind die livestreams ook vaak reuze gezellig om te kijken!
Alles wat ik ná 21 uur post is altijd beter dan alles tussen 10u & 21u, behalve in het weekend, dan is overdag vaak beter.
TurboDi schreef:Melisje_92 schreef:Ik deel gewoon alles wat we meemaken en waar ik gelukkig van word
Dit doe ik indd ook! Maar soms mis ik wel eens wat inspiratie ofzo of mooie foto’s
_Lobke_"
[quote="TurboDi schreef:Melisje_92 schreef:Ik deel gewoon alles wat we meemaken en waar ik gelukkig van word
Dit doe ik indd ook! Maar soms mis ik wel eens wat inspiratie ofzo of mooie foto’s
Ghostattack schreef:Jaa klopt, livestreams zijn vaak enorm leuk! Het was ook echt leukMag nu ook vaker joinen dus het wordt vast hilarisch, mijn paard is een meme geworden op zijn account dus ik ga echt elke dag gestrekt om de photoshop skills die mensen erop loslaten
wilmatj schreef:Ghostattack schreef:Jaa klopt, livestreams zijn vaak enorm leuk! Het was ook echt leukMag nu ook vaker joinen dus het wordt vast hilarisch, mijn paard is een meme geworden op zijn account dus ik ga echt elke dag gestrekt om de photoshop skills die mensen erop loslaten
Ik zal het wel helemaal gemist hebben, maar op welk profiel is dat dan haha.
Melisje_92 schreef:KimD schreef:Ik heb gemerkt dat hoe later ik post, hoe beter.
Dit heb ik dus denk ik ook![]()
Vanochtend wat geplaatst waar ik zo blij mee ben en dacht dat het bij andere ook wel in de smaak zou vallen, maar mijn hashtags blijven lager dan laag.
[ [url=m/gG9nIU.png]Afbeelding[/url] ]
saabineex schreef:Melisje_92 schreef:
Dit heb ik dus denk ik ook![]()
Vanochtend wat geplaatst waar ik zo blij mee ben en dacht dat het bij andere ook wel in de smaak zou vallen, maar mijn hashtags blijven lager dan laag.
[ [url=m/gG9nIU.png]Afbeelding[/url] ]
Ik ben je gaan volgen, leuk account![]()
@KimD Wat gek dat het voor iedereen anders is, terwijl bijna iedereen hier een paardenaccount heeft. Voor de crisis poste ik tussen 08.00 en 08.30u, dat deed het echt super goed. Nu nog steeds rond half 9 maar mijn posts verdwijnen gewoon in het algoritme. Ik heb ook al de avond geprobeerd, maar ook dat werkt niet... Ik plaats vaak een poll in mijn verhaal met hoelaat mijn volgers een nieuwe post willen zien. De meeste stemmen gelden dan. Maar ook dat werkt niet![]()