Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MerleSimone

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 17:01

Zijn er fleece/winterrijbroeken zónder extreem plakkerige full grip? Ik denk haast niet dat ze er zijn zonder siliconen maar wil het liefst zo min mogelijk grip. Wie helpt me 8-)

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 17:44

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-24 18:21

@Lizz, ja dat ziet er goed uit! Ik heb nu al twee keer een zwarte gehad maar daar zit een of ander anti aanbaklaag omheen die vrij snel begint af te bladderen. Thnx voor de tip!

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 01:17

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 09:07

MerleSimone schreef:
Zijn er fleece/winterrijbroeken zónder extreem plakkerige full grip? Ik denk haast niet dat ze er zijn zonder siliconen maar wil het liefst zo min mogelijk grip. Wie helpt me 8-)

https://www.kraemer.de/Reitbekleidung/D ... osen-Damen , hier staan er ook tussen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 15:41

D_akota schreef:
Ik zoek een leuke overnachting in een blokhut met hout kachel in de natuur. Liefst 27 t/m 29 december voor 2 personen. Maakt niet uit of het in Nederland of Duitsland is. Wie weet iets leuks?

Ik heb zoiets geboekt ooit in Luxemburg! Via airbnb.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 17:48

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 17:54

Heeft er iemand een fysieke winkel waar ik r6 batterijen kan kopen? Dat zijn de enige die in mijn lichtsnoertjes kunnen voor kerst

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 18:13

Amber_anne schreef:
Heeft er iemand een fysieke winkel waar ik r6 batterijen kan kopen? Dat zijn de enige die in mijn lichtsnoertjes kunnen voor kerst

Dat zijn toch ook gewoon aa batterijen?

Anders misschien de handyman of een doe het zelf zaak.

lindatje schreef:
Ik zoek een vrijstaand handdoekenrek met 4 'armen', zoals in onderstaande link, in het zwart of chroom.
De meeste die ik vind hebben 3 armen, maar die vierde is erg welkom :Y).

https://muntex.nl/wonen/badkamer/handdo ... taal-zwart

Deze is iets anders:
https://www.bol.com/nl/nl/p/handdoekrek ... oductImage

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 18:46

R6 is inderdaad AA, maar het ligt wel iets genuanceerder, zo lees ik hier:

https://www.knoopcelgigant.nl/blog/22/v ... atterijen/

LR6 is gewone batterij, R6 is oplaadbare batterij blijkbaar. En die kun je in heel veel winkels wel kopen. Kun je hier verder mee komen Amber_anne?

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 18:53

Ik kom dit topic even binnenvallen. Ik werd op fb en insta gespamd met een soort van mystery/escape game voor thuis online dacht ik. Nu hebben we een avond te vullen en kan ik het uiteraard niet vinden :7 Iemand die weet wat ik bedoel? De advertentie zag er donkerblauw en mysterieus uit ^)

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 19:03

Elena1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 20:38

fleur_yen schreef:
Ik kom dit topic even binnenvallen. Ik werd op fb en insta gespamd met een soort van mystery/escape game voor thuis online dacht ik. Nu hebben we een avond te vullen en kan ik het uiteraard niet vinden :7 Iemand die weet wat ik bedoel? De advertentie zag er donkerblauw en mysterieus uit ^)

Ik kwam net Couch clues tegen, bedoel je die?

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 20:45

Bedankt Lizz & Jet *\o/*

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-24 22:06

@elena1998 Held, zoiets zocht ik inderdaad. We gaan ondervinden of het ook daadwerkelijk leuk is *\o/*

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 20:16

Ik zoek een waterdichte en liefst ook winddichte broek/legging. Alles wat ik vind is echt de hoofdprijs, maar om dat nou neer te leggen voor te mesten op stal…

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 20:21

Is skibroek een optie? Of moet het een rijbroek zijn?
Je kan ook een regenbroek over je gewone broek doen, die zijn ook meestal wind- en waterdicht.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 21:32

Skibroek is weer te warm. Vind het ook wel fijn om
Gewoon maar 1 laagje aan te hebben..
Zoek eigenlijk zoiets als de Kip broek van de decatlon alleen dan niet rijbroek of hogere waist :+

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 23:23

Barbabientje schreef:
Ik zoek een waterdichte en liefst ook winddichte broek/legging. Alles wat ik vind is echt de hoofdprijs, maar om dat nou neer te leggen voor te mesten op stal…

https://motorplaza.net/jeans-gms-cobra- ... cht-blauw/ deze misschien? Of is dat ook te duur? Ik heb hem niet, maar het ziet er goed uit volgens mij.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 23:59

Barbabientje schreef:

Ik zou een rondje Decathlon doen. Die hebben zoiets sowieso en vaak voor een prima prijsje.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 14:00

Jet schreef:
Barbabientje schreef:

https://motorplaza.net/jeans-gms-cobra- ... cht-blauw/ deze misschien? Of is dat ook te duur? Ik heb hem niet, maar het ziet er goed uit volgens mij.

Oh dat ziet er idd wel redelijk uit zoals ik bedoel! Thanks!

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 18:17

Ik zoek bordspellen waarbij je samen moet werken, die leuk zijn voor kinderen van een jaar of 8 (en ook nog te doen voor volwassenen).

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 18:50

MizzMontana schreef:
Ik zoek bordspellen waarbij je samen moet werken, die leuk zijn voor kinderen van een jaar of 8 (en ook nog te doen voor volwassenen).

Ik ben grote fan van de pandemic games! Met op nummer 1 Rising tide, waar je Nederland moet beschermen tegen het stijgende water door dijken en waterwerken te bouwen.
Echt ons favoriete bordspel!

Ik heb me laten vertellen dat Paleo ook erg goed is! Die staat in ieder geval op mijn "wil ik nog hebben" lijstje

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 19:07

Laurora dat spel hebben we en is inderdaad heel erg leuk! Alleen afhankelijk van hoe je de kaarten trekt kan het wel wat langer duren en dan is het voor de kinderen wel lastig om de aandacht er bij te houden.

Paleo ga ik bekijken.

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 21:13

Ik zoek..... een aflevering van een programma op NPO, ik denk van Zapp, waarin het over katten / een kattenshow ging. Ergens de afgelopen maand ongeveer uitgezonden. Als het goed is zit ik in die aflevering :) De producenten zouden ons mailen met een uitzenddatum maar dat is niet gebeurd, ik heb geen idee meer hoe het programma heette.... de site van zapp en de site van npo helpen mij niet verder. De presentator was een donkere knul met een vlot petje op die steeds maar de term 'strijder' er in bleef gooien ('hoe heet deze strijder?' over mijn schattige pluizige kitten van 3 maanden hahaha). Ik hoop op de power of bokt om me te helpen dit fragment te vinden!