Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 21:26

Oot gaat ook poseren als ik mn telefoon pak :')

Ik ga ook fb hunten!

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 21:36

Gup gaat heel geforceerd lachen als ik mijn telefoon pak -O- Hij maakt wel graag selfies.

Welk bed wordt het Lau?
Laatst bijgewerkt door Kaka op 28-08-18 21:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 21:41

lieveli schreef:
Ik verkoop niks, hoop eigenlijk vlot weer zwanger-proof te zijn voor nr 2.

Ik wil ook *\o/* *\o/*

Zal zo eens op de groep snuffelen, heb nog weer wat nieuwe spullen op te ruimen.

Eliana

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 21:45

Op mijn fb staat weinig :+.
Ik wacht nog even af tot ukkie geboren is dan weet ik of ik nog wat nodig heb :).

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-18 21:54

Afbeelding

Dit bed van Saartje Prum.

Hoop uitbreiding dus te verwachten hier :D

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 22:01

Dat Zara jasje is mooi zeg!!

Ik heb wel al uitgezocht maar nog niks op de foto staan, zal binnenkort ook even aan de slag ermee.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 22:09

Leuk die fb groep. Kom er nu pas achter dat iemand van dit topic dus gewoon bij mij in het dorp werkt :') small world!

Tof bed lautje!

En lieveli: I know the Feeling maar ik mag nog even niet van mezelf >;) en ondertussen zwangert alles om me heen maar een beetje aan :roll: niet te doen!

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 22:11

Ik heb me ook aangemeld voor de fb groep! Ben vooral een meelezer meestal maar wel een hele trouwe :p

Als ik kleertjes te koop heb zal ik ze er ook op zetten.

Guusje113

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 22:12

Meelezer die zich ook heeft aangemeld bij de fb groep meldt zich :D ik heb er al wat leuke dingen op zien staan!

Hebben jullie ervaring met bestellen bij Limango?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 22:34

Heb veel klein spul aan stichting babyspullen gegeven.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 23:01

Ik wil eerst echt afvallen en fit zijn. Ik vond conditieloos zwanger zijn echt waardeloos.

Limango is super, maar verzending kan lang duren.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 06:37

Lautje, schitterend bed! Heeft ze een grote kamer? Want het bed lijkt wel vrij groot.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 07:14

Als het goed is valt er bij mij weinig te zien op mijn profiel, heb hem op alleen vrienden staan en bevriend maar zéér mondjesmaat familie en goede bekenden dus meer dan een man of 25 zal het niet zijn :P Maar met Facebook weet je het nooit...

Ik mag hopen dat je het bed in een paar dozen met planken koopt Lautje? In elkaar dat zal een beste sjouw worden := Dat bakje op de foto erbij is ook wel heel gaaf!

Is het idee dan om alle 3 de matrasmogelijkheden met eigen kinderen te vullen :D

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 08:16

lieveli schreef:
Ik wil eerst echt afvallen en fit zijn. Ik vond conditieloos zwanger zijn echt waardeloos.

Limango is super, maar verzending kan lang duren.

Ik was best slank en fit voor de zwangerschap maar pfff was echt zo weg en werd echt dik... zo stom!

Als ik weer zwanger mag zijn wil ik niet meer 26 kg aankomen en zal dan beter op mn vreten letten.

Moet nu eerst nog 8 kg afvallen om bij datzelfde gewicht uit te komen -O- :')

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 08:27

Limango is idd prima maar wat lieveli zegt: het kan soms erg lang duren. Gelukkig staat de verwachte levertijd er gewoon bij dus is het niet zo dat je 4/5 weken zit te wachten zonder dat je dat vooraf weet.

Hier ook ‘druk’ bezig weer af te vallen. Zit al heel lang weer op het gewicht van voor de zwangerschap maar ook toen was ik er niet blij mee dus idd voor een tweede wil ik gewoon weer blij zijn met Mn gewicht. Als de zwangerschap net zo gaat als de vorige :r :r :r kan ik enige sturing tijdens de zwangerschap wel vergeten maar zal ik niet zo gauw echt te zwaar worden.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 08:31

Ja het is een heel leuk bed!
Ik zou zelf de ladder wel even weglaten als het kan.. die van mij zou dat ook geweldig vinden, beetje te geweldig! :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-18 08:34

Zegt nils over tweede zwangerschap Marit. Ik was 27kg aangekomen bij Juul. Veel vocht en opgeblazen. Met 21 weken was ik toen 15kg er zeker bij. Nu net 7kg. En eet niet anders.

Ja ze heeft een grote kamer. Is zeker 4x4,5m. Bed is normaal eenpersoons breed en 2m hoog geloof ik en 2m lang bijna. Voorgevel is een scharnierdeur.

Hahah nee dit bed hoeft niet volledig met onze kinderen gevuld te worden hoor.
De la gaan wij vooral gebruiken als opberglade.
Mijn broertje en stiefvader gaan hem zo uitelkaar halen en in de vrachtwagen zetten en zaterdag zetten ze hem weer in elkaar. Voor een mc flurry :D
Heb een showroommodel gekocht. Normaal was deze uitvoering €1600,- bijna. Vond ik beetje te zot, maar nu ging hij voor de helft.

Ladder kan er niet af. Zit in bed verwerkt.

Ga zo de vrachtwagen maar starten. Hoop dat ik nog weet hoe ik moet trucken. Juul zot op de crèche.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 08:46

Veel plezier! :D

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 08:59

Ik zag iemand iets vragen over kleine maatjes, mijn ukkie zit nog in 50 dus er is sowieso één iemand die ook klein spul kan gebruiken. :D

Ik lees hier al langer mee trouwens en dankzij jullie heb ik nu een dure smaak ontwikkeld. >;) Maar voor mezelf shop ik graag goedkoop, dus ik kan mezelf nog niet overtuigen om een paar tientjes voor één baby-outfit uit te geven. Ondertussen zit ik wel enorm te staren naar de leopard jumpsuit van MR. :D Hoe valt Mini Rodini eigenlijk?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 09:03

Heerlijk zo'n grote kamer! Wij denken er over om de muur door te breken en het 2e kamertje bij die van Luukie te trekken gezien het er wat ons betreft echt bij 1 blijft :)

Man-man gisteren bij de speelgoedwinkel geweest en nu is meneer he-le-maal wezenloos van een Berg Buzzy Nitro en wil terug naar de winkel om er nog een keer op te gaan rijden :))

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 09:05

Ik ken het niet! :D

Ja, naar speelgoedwinkels gaan durf ik niet meer met haar hoor _O- moet ik van te voren hele goede afspraken maken

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 09:11

Goedemorgen, hier ook een semi stille meelezer. En ook hier iemand die nog niks weg doet ivm de wens voor een tweede. Maar ben wel geïnteresseerd in wat er zoal te koop komt.

En aangezien ik me dan toch meld, na de discussie over de schoentjes had ik een vraagje. Thuis heeft E ze inderdaad niet aan. Maar in haar schoentjes moet ze sokken zonder antislip aan, maar om thuis te lopen vind ik dat te glad. Zonder sokken heeft ze best koude voeten. Kunnen die leren slofjes van bijvoorbeeld Aapies geen kwaad? Dat is geheel zonder voetbed. Of is dat ook al teveel versteviging. Van de zomer ging alles op blote voeten en afgelopen winter liep ze nog niet, maar nu het weer rap kouder wordt zijn slofjes misschien wel handig.

Mooi bed Lautje. Daar zal Juul vast heel blij mee zijn.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-18 09:14

Mini valt groot. Het zijn dubbele maten en valt vaak precies tussen de 2 maten in.
En ja het is niet goedkoop, maar de kwaliteit is echt heel goed. Dat kan door 3 kindjes gedragen worden zonder dat je denkt hmmmm.

Kreeg vrachtwagen gestart hoor. Was vorige week een dingetje. Toen kreeg ik hem maar niet op lucht en kan hij niet van de handrem en niet starten. Ja muts moet je m ook in zn vrij zetten. In zn 1 lukt dat niet. 15min bezig geweest _O-
Hormonen..

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 09:14

Even gegoogled, het is ook wel een gaaf ding Pmarena!

Succes met het bed halen Laura, ik ben heel benieuwd naar eindresultaat van Julia’s grote meidenkamer.
Gaan jullie de babykamer ook nog aanpassen, of blijft die verder zoals hij is?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-18 09:23

Nee babykamer blijft hetzelfde. Die hebben we destijds zo gedaan dat het voor zowel jongen als meisje kon. Ook alles al uitgezocht voor we wisten wat het werd.