Jildau schreef:Jibbel schreef:Maar morgen kan het weer anders zijn..ik vind t heel fijn dat ik mn eigen huis heb en mijn eigen leven en er niemand is waar ik verantwoording aan af hoef te leggen over waar ik ben/heen ga/wat mn plan is/waar ik mn geld aan uitgeef. Familiedingen wil ik echt even niet. Ook de verwachtingen van je partner om ergens mee naartoe te moeten, wil ik niet. En ik slaap tegenwoordig gewoon het beste alleen..
Ik heb mijn eigen huis, mijn eigen leven, mijn eigen geld waarvan ik zelf weet waar ik het aan uit geef (vriend heeft daar geen idee van) en vertel mijn vriend alleen wat ik aan het doen ben als ik daar zelf behoefte aan heb. Als ik iets van familie heb gaat hij alleen mee als hij dat leuk vindt en andersom net zo. Ik slaap graag samen maar ook graag alleen dus slaap ongeveer 4 nachten alleen en 3 met hem.
Mijn ervaring met een relatie is dus anders. En omdat dat de enigste was, is dat mijn referentiekader.
Fijn om te horen dat het ook anders kan. Maar ik sta nu dus doodsangsten uit als er iets in de buurt komt van wat op een relatie lijkt. Hopelijk komt t ooit nog goed met me, haha