Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:06

Jildau schreef:
Jibbel schreef:
Maar morgen kan het weer anders zijn..ik vind t heel fijn dat ik mn eigen huis heb en mijn eigen leven en er niemand is waar ik verantwoording aan af hoef te leggen over waar ik ben/heen ga/wat mn plan is/waar ik mn geld aan uitgeef. Familiedingen wil ik echt even niet. Ook de verwachtingen van je partner om ergens mee naartoe te moeten, wil ik niet. En ik slaap tegenwoordig gewoon het beste alleen..

Ik heb mijn eigen huis, mijn eigen leven, mijn eigen geld waarvan ik zelf weet waar ik het aan uit geef (vriend heeft daar geen idee van) en vertel mijn vriend alleen wat ik aan het doen ben als ik daar zelf behoefte aan heb. Als ik iets van familie heb gaat hij alleen mee als hij dat leuk vindt en andersom net zo. Ik slaap graag samen maar ook graag alleen dus slaap ongeveer 4 nachten alleen en 3 met hem. ;)

Mijn ervaring met een relatie is dus anders. En omdat dat de enigste was, is dat mijn referentiekader.
Fijn om te horen dat het ook anders kan. Maar ik sta nu dus doodsangsten uit als er iets in de buurt komt van wat op een relatie lijkt. Hopelijk komt t ooit nog goed met me, haha

Jildau

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:12

Haha ja ik denk ik vertel dat even want ik begrijp de 'nadelen' aan een relatie die dan genoemd worden nooit zo omdat ik dat niet zo ervaar.

Maar als je de juiste treft dan vallen de doodsangsten denk ik wel mee, dat komt wel goed!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:27

Ik zag mijn relatie met M ook echt wel als een aanvulling, we deden beide onze eigen dingen. Maar ook deden we wel veel samen,ging soms ook wel mee als ik wat ging drinken met vriendinnen, maar ook vaak genoeg niet. Wij zagen elkaar gemiddeld 3x per week, waarvan vaak 1 hele dag en 2x wat korter.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:37

anne_bento schreef:
Belsje schreef:
En dan besef je dat je match waar je mee gaat afspreken de oudere broer is van je vriendje toen je 18 was ... #latenwedatmaarafkappen :+

Hahahah dat lijkt me ongemakkelijk _O- weet je match dat zelf ook? Lijkt me voor hem ook raar :+

Ja .... we kwamen tot die vaststelling samen :+

Dus geen date ;)
Vreemd, raar enz :P

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:22

Mijn vriend en ik doen zelfs niet aan familieverplichtingen hoor. We hebben een relatie met elkaar, niet met elkaars familie. Als 1 van ons geen zin heeft mee te gaan doet die dat ook lekker niet. Helemaal prima.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:38

Als ik een relatie heb dan zou ik het wel leuk vinden als mijn partner mee gaat naar mijn familie... maar bij ons zijn het ook geen vervelende familie bezoekjes, zo'n grote familie heb ik niet en als we iets gaan doen is het altijd volop gezelligheid, borreltjes erbij en altijd lachen. Als ik er iedere zondag op de koffie moest zou ik zeker tegen partner zeggen, blijf lekker thuis of doe je ding, maar dat is bij mijn familie niet het geval. Ik hecht zelf enorm veel waarde aan familie en zou ook zeker betrokken willen worden bij de familie van mijn partner :) (tenzij het een vreselijke familie is natuurlijk :+ )

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:44

Ja hier is het andersom. Wij zijn allebei geen familiemensen en gaan zeker niet vaak of regelmatig op de koffie ofzo. Behalve bij mijn oma van 96, dat is de enige die ik wekelijks zie.
Ik heb al geen behoefte om mijn vrije tijd in eigen familie te steken, laat staan in andermans familie. daarbij heet mijn vriend met een groot gedeelte van zijn familie gebroken, dus daar is sowieso al niet veel meer over.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 13:48

Ja dat maakt de situatie natuurlijk wel anders... bij een ex van mij waren de bezoekjes ook echt van die vervelende verplichte bezoekjes, saaie gesprekken op de bank enzo, niks aan. Ben heel blij dat ik niet zo'n familie heb, mijn exen gingen ook altijd graag mee :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 14:01

Oh bij mijn exen heb ik ook niet gedaan aan verplichte saaie bezoekjes haha.
Overigens voelt mijn vriend zich eigenlijk meer thuis en welkom in mijn familie dan in zijn eigen familie :o

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 14:33

Haha dat is dan wel weer leuk!

Jemig, 2 dagen met een jongen via tinder gesproken, ik heb hem nu aangegeven dat ik momenteel aan het daten ben en dus dat even afwacht en niet nu met hem ga daten om die rede. Die doet meteen alsof we elkaar al maanden spreken en ik hem keihard dump ofzo >;) beetje kansloos.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 15:12

Ahhh hij wil zo graag :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 17:01

Sommige mensen zien 'gezellig praten' al als een halve relatie :')

Ik heb nou toch weer wat _O- Een paar jaar geleden eens gekletst via Tinder met iemand hier uit Groningen. Verder niets geworden, weet niet meer waarom. Zie ik deze week ineens dat diezelfde man me toe wil voegen op LinkedIn := Maar toegestaan, was wel benieuwd wat hij te melden had. Krijg ik vervolgens een hele email dat hij me tegen kwam op Tinder en me zo leuk vond. Heel verhaal, over wie hij was etc etc. Die heeft wel heel fanatiek Sherlock H. gespeeld om achter mijn gegevens te komen. Weet nog niet of ik me gevleid voel of niet :')

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 17:45

Mijn vorige relatie was ook relaxed wat dat betreft. Scheelde dat hij regelmatig voor zijn werk weg was en qua familie verplichtingen ben ik vaak niet geweest ivm omstandigheden. Ex vond dat niet erg, zijn familie wel, maar ach die vonden overal wel wat van _O-

Mooi dat het zo leuk was Anne! Vanavond date met die hottie toch?

Haha omg Berdien :') die heeft voor FBI gespeeld! Weet nooit zo goed wat ik daar van moet denken.

Mijn ex-scharrel komt straks, ben benieuwd of het vriendschappelijk is of dat ie meer wil :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 18:12

Ha, net stond date van gisteravond nog op de stoep. Die was gisteravond z'n horloge vergeten :') Ook zo banketstaaf om iemand een kwartier te laten fietsen en dan weer weg te sturen, dus heeft hij gepraat terwijl ik m'n pasta aan het wegkauwen was :)) Kon helaas niet langer blijven, ik moet zo nog weer weg voor m'n werk.

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 00:42

Afbeelding

Kom je thuis, staat dit van mijn vriend voor de deur.. we hebben nu bijna 2 jaar en ja ja via tinder!! Dus dames ik hoop dat ik nog iets hoop bij jullie kan kweken met een succesverhaal :o <3

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 01:33

Wat lief Loesje!

Okeeeee, met ex-scharrel was zeker meer dan vriendschappelijk _O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 08:55

Ahh Loesje4600, wat lief! Haha ja succesverhalen zijn altijd welkom, geeft zeker hoop :D

Darah3 dat was een beetje te verwachten toch haha? Maar van beide kanten??

Ik had een date met m'n hottie ja :wow: hij kwam uit zijn werk dus had een pak aan, ik zag hem zitten en durfde amper op hem af te lopen :wow:
De date was.... apart ofzo. Hij is een totaal ander type als dat ik ben, we hebben zeker een leuke avond gehad, veel gelachen en gepraat. Maar ondanks de enorme spanning tussen ons zie ik hem niet echt als relatie materiaal ofzo.. dat had/heb ik wel bij de date van dinsdag, dat voelde super vertrouwd en heel erg op 1 lijn. Deze was meer spannend en interessant omdat het zo anders is als mij. We gaan elkaar zeker weer zien maar ik geloof dat het meer FWB gaat worden dan meer :+ ook niet erg, ik zie hem als potentiële rebound O:)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:40

Oeh, mannen in pak <3 Klinkt goed en zo begon het ook met mijn 'scharrel' en mij. Leuk en lekker van genieten! :D

Lief Loesje! Goed om te horen dat het kan via tinder. Hoor best veel successtory's tegenwoordig.

Jammer dat je weinig tijd had voor je date Berdien. Had hij stiekem expres zn horloge laten liggen om jou nog ff te kunnen zien? ;)

Belsje, beter om dan idd maar af te kappen..Zou me ook beetje awkward voelen denk :=

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:50

Oehh mannen in pak <3 klinkt goed anne, lekker van gaan genieten.

Berdien, dat was idd ook mijn vraag, had die dat express gedaan?? :=

Ja klopt ik begin ook steeds meer succes verhalen te horen. Erg leuk, en vind het nog steeds bijzonder hoe het soms via een plaatje op internet toch goed kan gaan :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 10:06

Haha ik ben de hele dag omringt door mannen in pak, 90% van mijn collega's is man in pak dus ik wordt daar niet meteen warm of koud van, tenzij het zo'n vreselijk knappe man is O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:11

Maar anne, als je andere date potentieel relatiemateriaal is, ga je toch niet ook fwb afspreken?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:17

Relaxed schreef:
Maar anne, als je andere date potentieel relatiemateriaal is, ga je toch niet ook fwb afspreken?

Dat begreep ik ook even niet.

Als je met date 1 verder gaat daten vind ik een FWB/rebound erbij niet zo netjes. Tenzij date 1 daarvan weet en dat gewoon prima vindt, dan heb ik niks gezegd. :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:29

Ik heb pas 1 date met hem gehad, we hebben eigenlijk nog niet gesproken over date 2, ik noem het wel potentieel relatiemateriaal maar dat valt natuurlijk helemaal niet te zeggen na 1 date :+

Maar, voor de duidelijkheid, als wij wel verder gaan daten dan ga ik niet met die van gister verder :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:45

Ah zo, dan snap ik het hihi. Kwam wat vreemd over in je verhaal :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:55

Ja snap ik haha.. krijg net toevallig een berichtje of ik zin heb om weer wat af te spreken, met date nummer 1 voor de duidelijkheid :D