Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 13:37

Ik had net een leuke:
Ik ging zelf een schoenenkastje ophalen, eenmaal thuis hielp mijn man het uit de auto halen, zegt hij: " Er zitten nog schoenen in..."
Ik: Joh, grapjas :P
"NEE, serieus :') "

Dus ben maar even teruggereden want het waren herenschoenen maat 46 en dat past hij toch niet _O-

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 13:51

MAMAMIESJE Whahahahahaha

Wat een mensen lopen er toch rond. Heb net een Rambo Micklem te koop gezet. Echt amper gebruikt en is super goede staat. Bieden naar waarde. Kreeg een bericht van 20 euro........ Zakt me broek wel een beetje van af moet ik eerlijk zeggen.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 14:40

Ik heb een set winterbanden te koop staan, kreeg gister een bericht met daarin wat mijn vraagprijs was, als reactie kreeg ik dat meneer dat te veel vond. (Vp was 120 euro) Dus ik stelde de vraag wat hij er voor wou geven. Maar kreeg daar geen reactie meer op (kan natuurlijk, niet iedereen zit 24/7 achter de computer, maar aangezien meneer niet met een tegenbod kwam nav mijn vraagprijs kreeg ik ook niet de indruk dat wat hij er voor zou willen geven bij mijn vraagprijs in de buurt zou komen.)
Inmiddels een reactie van een andere geinteresseerde die de winterbanden voor de vraagprijs op wou komen halen.
Daarmee deal gemaakt en de advertentie op gereserveerd gezet.

Direct reactie van de eerste mailer, waarom de advertentie op gereserveerd stond? Want hij wou ze hebben (voor jáwel 40 euro)

Wat was de reactie dat je weer voor de deur stond met de schoenen MamaMiesje??

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 15:18

verkoper zijn ook vervelend hoor. ik heb verschillende advertenties gereageerd waarop stond bieden. dus ik een bericht gestuurd wat de vraagprijs is. krijg ik terug wat bied je? ja ik wil gewoon weten wat je er voor wilt hebben dan weet ik of het nut heeft om een bod uit te brengen . *zucht*

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 15:24

Lekker bezig Roxxie :') 40€ en dan ook direct reageren nadat de advertentie op gereserveerd komt te staan.

Ik ben zelf nog zoekende naar een malm lade kast van de ikea, geen haast maar wel mp in de gaten aan het houden. zó irritant dat er niet eens een reactie op een bod komt... als je het dan te laag vind, zet er dan in elk geval een vanaf-prijs bij... :+ niet dat ik er een tientje voor bied oid maar heb het fatsoen om even te reageren zeg...

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 16:24

Janine1990 schreef:
SecretLIN schreef:
zoveel geld voor een telefoon?

Mag ze toch zelf weten hoeveel ze daar voor over heeft? :+

uh als je eerst mijn andere reactie leest voor je zon domme reactie plaatst..

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 16:25

had mijn kifrapad te koop gezet na 10 min al verkocht voor mijn vp.. zo moet het haha

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:49

Update over de Apple Watch die we te koop hebben... We hadden een koper vandaag, maar koop ging uiteindelijk niet door. Wil het horloge terug in het doosje doen, stuitert hij zo met zijn beeldscherm op de stenen. Vol onder de krassen #) Echt heel zuur dit.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 19:41

Shanna schreef:
Ik bied ook wel eens brutaal met als opmerking dat ik het kan komen halen wanneer het de mensen uitkomt. Vaak wel op advertenties die al even online staan overigens. En wel een eerlijk bod, wat ik het product waard vind in vergelijking met andere soortgelijke advertenties.

En vaak zat dat mensen dat accepteren hoor, dan zijn ze het lange wachten en de niet nagekomen afspraken zat.

Ook vaak zat dat ze het niet accepteren overigens, dat ze het liever langer te koop hebben of later alsnog zakken met hun prijs.
Ik geef bij een niet-acceptatie vaak ook aan dat mijn bod blijft gelden voor als ze zich bedenken, ook vaak zat dat ik het een week (of 2) later alsnog kan overnemen.

Denk dat het Er vooral aan ligt hoe je het Brengt idd

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 20:09

Iemand wilde mijn gloednieuwe Daniel Wellington set twv 225 euro wel overnemen voor 50 euro (staat erop voor 150). Heb gereageerd: ja dat wil iedereen wel. Sodemieter toch op stuk verdriet. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 20:49

Ik zag net een advertentie voor een hoofdstel maat 'kop'. :') Hele grote neiging om te vragen: "hebt u deze ook in maat heup?"

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 20:52

Wat rot XSCWX :(

Iemand uit de buurt had een gezocht advertentie op mp gezet voor groene ondervloerplaten.
Had er nog wat in mijn oude woning liggen die hij van mij wel mocht ophalen vandaag.
Niks meer gehoord, kreeg ik vanavond een bericht dat hij ze toch graag wilde.
Ja helaas, de aankomende dagen druk genoeg met alles.
Zat alleen vandaag de hele middag nog in mijn oude woning.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 23:12

Captain schreef:
Ik zag net een advertentie voor een hoofdstel maat 'kop'. :') Hele grote neiging om te vragen: "hebt u deze ook in maat heup?"

_O-
Net als al die schetlanders die te koop staan haha

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:41

Iets gekocht op mp, verkoopster zou het op de post hebben gedaan. Heb om een track en tracé gevraagd maar geen reactie meer.

Heb gelijk oversteken gebruikt dus hoe werkt het in het geval dat ik mijn pakket niet krijg?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:57

Dan geef je dat aan en kijkt mp er naar.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:57

Dus wel kans op mijn geld terug. Hoop datuurlijk dat het gewoon binnenkomt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 01:08

Wanneer is het op de post gegaan?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 08:43

Zaterdag dus ik wacht geduldig nog even af

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 08:53

Captain schreef:
Iemand wilde mijn gloednieuwe Daniel Wellington set twv 225 euro wel overnemen voor 50 euro (staat erop voor 150). Heb gereageerd: ja dat wil iedereen wel. Sodemieter toch op stuk verdriet. :')

Vast een slechte Kerst gehad :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 09:15

Ik verbaas me wel over de cadeaus die mensen blijkbaar krijgen voor kerst. Er worden iPads aangeboden, nieuw in de verpakking, want die hebben ze gekregen voor kerst maar ze hebben er al een. Echt, wat??

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 09:44

Ik heb wat moois gezien. Een Ikea stuva bankje a 30 euro nieuw en een stoeltje nieuw 12,95 en dat samen voor 40! Euro. Diegene woont in Kanaleneiland waar ook de Ikea zit. :')

Sowieso vragen ze absurde prijzen voor zowel de stuva als Trofast collectie. Dus ik koop alles maar nieuw. Scheelt me werkelijk op alles wat ik nodig heb maar 40 euro. Dan koop ik het wel nieuw. Merk wel dat buiten de randstad het al heel anders is qua prijs. Zag leuke stoeltjes die nieuw 20 euro per stuk kosten. Nu 40 euro samen want de levertijd is zo lang. Zie al bij 4 websites dat ze 5 dagen levertijd hebben. :') en gratis verzenden. :')

Merk aan de biedingen op de meeste dingen dat ze prima die prijzen kunnen vragen hoor. Maar ik snap dat niet. Waarom 10-15 euro minder voor gebruikt betalen? Je moet erheen rijden en moeite doen om te zorgen dat beiden kunnen op de tijd die je wilt.

Ik had een gezocht advertentie voor 2 x een stuva speelgoedbank. Kreeg 1 losse voor 35 euro aangeboden met beschadiging. Uiteindelijk mazzel en een straat hierachter 2 nieuw in doos kunnen halen voor 50 euro. Scheelt wel 90 euro :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 09:46

Het kan aan mij liggen maar ik snap weinig van je verhaal.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:01

Zelfde hier in England met de Malm serie. Die ladenkasten gaan voor £5 minder dan nieuw op facebook en dan zijn ze nog binnen no time verkocht ook. De Ikea zit hier denk ik zo'n 25 minuten rijden vandaan.
Trofast gaat ook voor flink veel geld, ik heb mazzel gehad met die van ons, die stonden in de charity shop (soort kringloop) voor £10 per stuk inclusief alle bakken.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:09

Ik had een keer een schoenenkastje van de ikea nog nieuw in verpakking te koop voor 12,50.
Was nieuw iets van 20 euro geloof ik.
Wilde iemand hem komen ophalen die bijna 100 km verderop woonde.
Heb toen eerlijk gezegd dat hij dan voordeliger bij de ikea was en zonde van zo'n lange rit :')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:31

Ikea meubels gaan als een malle. Wij hebben pas de badkamermeubels vernieuwd en de oude de deur uit gedaan. Binnen 3 uur was alles opgehaald voor de vraagprijs.