Resistance schreef:Ik ben echt opgelucht. Ik zat er toch een beetje mee, al naar bed met elkaar op tweede date. Ik was bang dat ik daarmee een verkeerde impressie had gemaakt, dus ik heb het gewoon even uitgelegd. Is heel goed opgevangen en hij heeft me even verzekerd ervan dat dat niet het geval was.
Resistance schreef:Is het een goed teken dat hij zelf niet heel vaak iets uit zichzelf stuurt maar als ik iets vraag of zeg hij meestal wel snel en best wel uitgebreid reageert?
Meelezer meldt zich even

Je bent veel te onzeker. En ik denk persoonlijk nadat je bovenstaande hebt gezegd dat je je eigen ramen hebt ingegooid. Ik heb voordat ik samen kwam met mijn vriend vele tinder avonturen achter de rug en mannen die zoiets als je eerste bericht stuurde was het echt einde verhaal.
Reageerde hij voorheen wel veel? Uit je berichten maak ik op van wel... hoe dan ook je komt mega onzeker over en dat is echt een enorme afknapper. Net zoiets als in het bed duiken en achteraf erover miepen.. er is overigens echt niets mis met snel seks, maar je moet er wel zelf achter staan.
Ik zou hem voor nu een paar dagen met rust laten en kijken of hij naar je toe komt maar ik denk eerlijk gezegd dat er nu smoesjes op dates gaan komen zo van "ik ben best wel druk" oid.
Niet banketstaaf bedoeld maar ik was altijd het mannetje op tinder zeg maar ik wilde gewoon lol en niets permanent maar onzekere mannen... nee bedankt, dan was de deur daar!