Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 11:53

Resistance schreef:
Ik ben echt opgelucht. Ik zat er toch een beetje mee, al naar bed met elkaar op tweede date. Ik was bang dat ik daarmee een verkeerde impressie had gemaakt, dus ik heb het gewoon even uitgelegd. Is heel goed opgevangen en hij heeft me even verzekerd ervan dat dat niet het geval was. :)

Resistance schreef:
Is het een goed teken dat hij zelf niet heel vaak iets uit zichzelf stuurt maar als ik iets vraag of zeg hij meestal wel snel en best wel uitgebreid reageert?

Meelezer meldt zich even :')

Je bent veel te onzeker. En ik denk persoonlijk nadat je bovenstaande hebt gezegd dat je je eigen ramen hebt ingegooid. Ik heb voordat ik samen kwam met mijn vriend vele tinder avonturen achter de rug en mannen die zoiets als je eerste bericht stuurde was het echt einde verhaal.

Reageerde hij voorheen wel veel? Uit je berichten maak ik op van wel... hoe dan ook je komt mega onzeker over en dat is echt een enorme afknapper. Net zoiets als in het bed duiken en achteraf erover miepen.. er is overigens echt niets mis met snel seks, maar je moet er wel zelf achter staan.

Ik zou hem voor nu een paar dagen met rust laten en kijken of hij naar je toe komt maar ik denk eerlijk gezegd dat er nu smoesjes op dates gaan komen zo van "ik ben best wel druk" oid.

Niet banketstaaf bedoeld maar ik was altijd het mannetje op tinder zeg maar ik wilde gewoon lol en niets permanent maar onzekere mannen... nee bedankt, dan was de deur daar!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 11:55

Iedereen heeft zijn onzekere momentjes, ik denk wel dat 9/10 je buikgevoel het juiste antwoord zegt en wat zegt je buikgevoel weg van alle onzekerheid?
Hebben jullie nog een derde date afgesproken?

Ik denk niet dat je bij de juiste je eigen ramen inslaat als je zegt wat er speelt, zoals jij zelf zegt je zat er voor de lol en was dan ook niet de juiste.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 11:59

Furrow schreef:
Iedereen heeft zijn onzekere momentjes, ik denk wel dat 9/10 je buikgevoel het juiste antwoord zegt en wat zegt je buikgevoel weg van alle onzekerheid?
Hebben jullie nog een derde date afgesproken?

Ik denk niet dat je bij de juiste je eigen ramen inslaat als je zegt wat er speelt, zoals jij zelf zegt je zat er voor de lol en was dan ook niet de juiste.

Maar ook als je er zit voor de serieuze zaken (imo geen aanrader dan ga je te geforceerd zoeken maar dat moet ieder voor zich weten) en je vindt iemand echt helemaal fantastisch dan nog is dat een enorme afknapper. Dus ik ben het er niet helemaal mee eens dat het bij de "juiste" geen afknapper kan zijn. We hebben het hier niet over het dopje niet op de tandpasta draaien maar als iemand al wat ouder is weet hij/zij ongetwijfeld hoe vervelend dit kan zijn want eerlijk is eerlijk... t blijft nooit bij 1 berichtje.. onzekerheid blijft altijd wel een beetje hangen.
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 27-11-16 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 11:59

Ik denk dat het heel erg ligt aan de toon. Het is niet erg om je onzekerheden uit te spreken en daarover te praten, maar als je daarbij heel fragiel overkomt, of alsof je spijt hebt, dan kan dat wel vervelend zijn voor de andere partij.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 12:00

Emmaa_ schreef:
Ik denk dat het heel erg ligt aan de toon. Het is niet erg om je onzekerheden uit te spreken en daarover te praten, maar als je daarbij heel fragiel overkomt, of alsof je spijt hebt, dan kan dat wel vervelend zijn voor de andere partij.

Ja dit :j jij kan het net iets beter verwoorden :D

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 13:40

Wowowow jongens, zo erg is het allemaal niet! :D

Nadat ik die ene onzekerheid had uitgesproken hebben we gewoon weer leuk verdergepraat en begon hij zelf ook over koetjes en kalfjes. En gisteren heeft ie me zelfs nog verteld hoe aantrekkelijk hij me wel niet vindt.

Ik ben gewoon een onzekere koe die dat niet echt naar hem uit, maar wel naar een soort van bevestiging zoekt. :+ :j

Wow, terwijl ik dit typ begint hij te praten. Zit allemaal nog goed dus. :j *\o/*

Ik zit overigens niet aan hem te trekken ofzo. Ik stuur hem niet de hele dag appjes of wat dan ook. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 13:42

Nou ja, je komt hier idd nogal onzeker over.. Daarbij zoek je hier steeds bevestiging en neemt verder ook niet de moeite om op anderen te reageren..

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 13:46

Sentiago schreef:
Gisteravond zelf iets durven sturen, half uur daarna gelezen maar geen reactie helaas.. :(

Vergeten te antwoorden, wat jammer voor je!
Ik hoop dat hij nog gaat reageren en anders op naar een kerel die wel netjes is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 13:55

Relaxed schreef:
Nou ja, je komt hier idd nogal onzeker over.. Daarbij zoek je hier steeds bevestiging en neemt verder ook niet de moeite om op anderen te reageren..

Dat deed ik wel? *D Ik ben momenteel in London dus misschien dat het daarom iets minder is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 14:00

Resistance schreef:
Relaxed schreef:

Dat deed ik wel? *D Ik ben momenteel in London dus misschien dat het daarom iets minder is...

Ja? Voordat ik dat soort dingen roep check ik het altijd.. Lees je berichten hier maar even terug ;)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 14:03

Zullen we deze discussie hier niet voeren?
Laten we het gewoon gezellig houden!
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 27-11-16 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 14:04

Relaxed schreef:
Resistance schreef:

Ja? Voordat ik dat soort dingen roep check ik het altijd.. Lees je berichten hier maar even terug ;)

Waarom opeens deze vijandige toon...? Ik ga hier verder niet meer op in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 14:04

Vijandig? Het is gewoon een opmerking, doe er iets mee, of niet, zelf weten ;)

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 14:18

Jammer Sentiago.

Mijn date was gisteren weer leuk met TS fan. Volgende week ga ik misschien zijn ouders ontmoeten of anders de week erna. Het begint dus aardig serieus te worden!

Ik wil trouwens wel even iets toevoegen aan de 'discussie' hierboven. Resistance, je komt inderdaad redelijk onzeker over. Ik begrijp dat je daar ook je redenen voor hebt, maar het komt op ons erg onzeker over. Praat er gewoon met hem over! Een goede jongen/man heeft er begrip voor.

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 14:25

Hm, ik ben aan het praten met een 23-jarige jongen uit Costa Rica, die in België z'n studies voor architect afmaakt. Best wel heel sexy :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 14:28

Noblesse_ schreef:
Hm, ik ben aan het praten met een 23-jarige jongen uit Costa Rica, die in België z'n studies voor architect afmaakt. Best wel heel sexy :+

<<)

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 18:49

Oeh Nathalie, het wordt wel heel serieus dus!

Resistance, niet te onzeker. Ik kan mij voorstellen dat hij je ook niet te veel wil storen als je in het buitenland zit. Mijn tinder date gaat volgende week ook weg. Dan ga ik hem ook niet 24/7 zitten appen.

Ik ben nog steeds druk aan het appen. Maar vind het jammer dat hij geen initiatief neemt om op date te gaan. Alles moet een beetje vanuit mijn kant komen, maar hij zegt wel graag op date te willen. Dus ik wacht rustig af.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 12:49

Denk dat je ook wat minder erover na moet denken Restistance en gewoon lekker moet genieten :)
Komt allemaal wel goed!!

Date van morgen gaat niet door, en er komt ook geen andere date met deze gozer :n

Als je op date wil gewoon vragen N0a!! Je kan beter snel daten dan pas over 3 weken en dat het niks is :Y) Dat voelt beetje als verloren tijd ofzo :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 12:55

Yonker schreef:
Denk dat je ook wat minder erover na moet denken Restistance en gewoon lekker moet genieten :)
Komt allemaal wel goed!!

Date van morgen gaat niet door, en er komt ook geen andere date met deze gozer :n

Als je op date wil gewoon vragen N0a!! Je kan beter snel daten dan pas over 3 weken en dat het niks is :Y) Dat voelt beetje als verloren tijd ofzo :')

Oei hoe komt het?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 13:00

Ow niks ergs hoor!! In de zin van hij had zaterdag een date wat helemaal prima is natuurlijk en dat klikte zo goed dat hij het niet eerlijk vind om met mij dan op date te gaan. Nou vind het alleen maar goed van hem dat hij zo eerlijk is! Wel jammer voor mij maar agh :D Het was voor mij sowieso ook een date voor de lol, want denk niet dat hij echt mijn type was :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 13:24

Jammer yonker, maar idd wel netjes van hem :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 14:38

Dat vind ik wel eerlijk van hem. Het is jammer, maar liever zo dan 10 tegelijk. :+

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 14:48

Das netjes Yonker, en maar beter nu dan dat je een super date hebt en hij er daarmee mee komt.

Na m'n allereerste Tinderdate ever afgelopen woensdag, had ik zaterdagmiddag met Tinderman 2 afgesproken. Einde van de middag afgesproken en ruim 2 uur zitten borrelen in de stad, super gezellig. Maar we zaten vlak bij de deur en ik had het echt gruwelijk koud. Dus ik hintte er eigenlijk naar dat we ergens anders nog wat konden gaan eten.

My bad natuurlijk, subtiele hints zijn aan mannen niet besteed ;) Dus vroeg hij of we zouden gaan, tja daar maar mee ingestemd. Grrr echt stom van mezelf, had gewoon zelf een hapje moeten voorstellen.

Hij appte wel meteen die avond, en voor de tweede date gaan we nu toch echt wel een hapje eten :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 14:57

Tango1979 schreef:
Das netjes Yonker, en maar beter nu dan dat je een super date hebt en hij er daarmee mee komt.

Na m'n allereerste Tinderdate ever afgelopen woensdag, had ik zaterdagmiddag met Tinderman 2 afgesproken. Einde van de middag afgesproken en ruim 2 uur zitten borrelen in de stad, super gezellig. Maar we zaten vlak bij de deur en ik had het echt gruwelijk koud. Dus ik hintte er eigenlijk naar dat we ergens anders nog wat konden gaan eten.

My bad natuurlijk, subtiele hints zijn aan mannen niet besteed ;) Dus vroeg hij of we zouden gaan, tja daar maar mee ingestemd. Grrr echt stom van mezelf, had gewoon zelf een hapje moeten voorstellen.

Hij appte wel meteen die avond, en voor de tweede date gaan we nu toch echt wel een hapje eten :o

Da's in ieder geval een goed teken! :)

En soms eigenlijk juist beter alz het de eerste keer wat korter is... dan heb je soms meer "zin" om elkaar weer te zien omdat je nog zoveel hebt om over te praten.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 17:01

Awh joh Tango date 2 is in aantocht dus prima toch!! Weet je al wanneer? :D