Iemand een idee waar ik een riempje wat hierop lijkt kan vinden?

(Deze zit bij een jurkje wat niet past en ik dus terug stuur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ProudHorse schreef:Ik lees hier altijd met veel plezier mee, maar heb nu ook zelf een vraag
Ik ben al een tijdje op zoek naar een shirt/trui achtig ding (hoeft niet per se warm te zijn, maar wel graag met lange mouwen), waarvan de voorkant 'normaal' is of iets hoog sluit, en waarvan de achterkant open is, oftewel de rug toont. Het liefst in een lage V-vorm op de rug. Verder wil ik graag dat het shirt strak aansluit, vooral bij de mouwen, en het liefst zwart is (al zijn andere kleuren eventueel ook een optie). En als klap op de vuurpijl óók het liefst wat goedkoper, want ik leef op een studentenbudgetIk heb zelf al een beetje rondgekeken, maar ik kan maar weinig vinden met lange mouwen en een lage/open rug wat naar mijn smaak is.
Als iemand hier weet waar ik zoiets kan vinden hoor ik dat graag
Maartje_M schreef:Jullie kunnen mij vast helpenik ben ongeveer al mijn shirts aan het weggooien omdat ze allemaal van die gaatjes hebben thv je broekband. Super irritant maar nu moet ik dus dringend nieuwe shirts hebben. Is dit echt een kwaliteitsdingetje? Ik geef meestal niet te vee, aan een shirt uit omdat er zo snel gaatjes kn komen. Maar als duurder in dit geval echt beter is, wil ik er best wat meer voor neerleggen. Tips?
Macyy schreef:Heeft iemand tips voor kwalitatieve fijne t shirts? Laatst een paar t shirts gekocht bij de only, maar ze zijn allemaal gekrompen in de was.Ze worden gewoon een stuk korter, terwijl ik ze goed passend koop. Echt balen. Ik wil er best iets meer aan uitgeven per shirt, als het maar kwaliteit is